Ik haat die Facebook honden die vandaag gedemonstreerd hebben in Marokko
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/13 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 127

Onderwerp: Ik haat die Facebook honden die vandaag gedemonstreerd hebben in Marokko

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Standaard Ik haat die Facebook honden die vandaag gedemonstreerd hebben in Marokko

vieze tering honden...ze dachten dat ze Marokko klein krijgen

Marokko is geen Egypte of Tunisie of een andere Arabische land om die klein te krijgen a klootzakken

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Standaard Re: Ik haat die Facebook honden die vandaag gedemonstreerd hebben in Marokko

De nationalist

Vindt je de demonstranten niet een beetje gelijk hebben?

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Standaard Re: Ik haat die Facebook honden die vandaag gedemonstreerd hebben in Marokko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      De nationalist

Vindt je de demonstranten niet een beetje gelijk hebben?
      Nee

ze hebben niet gelijk...zo gaan ze hun land gewoon kapot maken ...ze hebben het goed in Marokko..economie draait goed ..ze hebben genoeg eten en Koning is goed voor de bevolking

dus er is geen aanleiding om Facebook in te schaklen en daarna erop te gaan en dan anderen honden en kutjesteefjes op te trommelen om aandach te trekken.... dat zijn allemaal Spaanse sletjes en homo's die even op tv willen komen en het zijn meestal spionnen voor Spanje en Algerije ..die Facebook oorbel demonstranten zijn gewoon geil op media meer niet

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Nee

ze hebben niet gelijk...zo gaan ze hun land gewoon kapot maken ...ze hebben het goed in Marokko..economie draait goed ..ze hebben genoeg eten en Koning is goed voor de bevolking

dus er is geen aanleiding om Facebook in te schaklen en daarna erop te gaan en dan anderen honden en kutjesteefjes op te trommelen om aandach te trekken.... dat zijn allemaal Spaanse sletjes en homo's die even op tv willen komen en het zijn meestal spionnen voor Spanje en Algerije ..die Facebook oorbel demonstranten zijn gewoon geil op media meer niet
      A skout a zemel.

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paris.Casa Bekijk Berichten
      A skout a zemel.
      zammel howa Boutiflika dialekoum a sawa dial american

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Nee

Dus jij gelooft niet in (hoge) werkloosheid cq armoede in Maroc? misschien heb jij een ander beeld dan het volk die er doorgaans woont?

Very Important Prikker ikweetniks's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1192652

Stel je niet zo aan man met je 'kapot maken'. De demonstraties zijn vreedzaam verlopen. Hoorde net nog op het NOS journaal dat er een opkomst was van meer dan 10.000, dat er geen geweld was en dat niemand demonstreerde tegen de huidige koning. De journalist die in Rabat was en verslag deed voor NOS benadrukte juist dat de koning geliefd is onder de bevolking, maar dat mensen wel streven naar hervormingen m.b.t onderwijs, gezondheidszorg etc. Met andere woorden: niemand eist het vertrek op van Mohammed VI.

En jij woont hier en hebt een baan (of kan er makkelijk aan komen), dus dan is het wel een beetje makkelijk praten, vind je niet? Je zou wel anders piepen als je jarenlang aan de universiteit gestudeerd zou hebben en zou eindigen als groentenverkoper met een zielig kraampje. Zo is het namelijk gegaan bij de meeste van mijn ooms. Behoorlijk deprimerend, kan ik je zeggen!!!

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2010
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

zammel howa Boutiflika dialekoum a sawa dial american
      Sir bouss lterma lmalik dialkoum kelb Israil.

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Dus jij gelooft niet in (hoge) werkloosheid cq armoede in Maroc? misschien heb jij een ander beeld dan het volk die er doorgaans woont?

Marokko kent een goede stabiele leven ...deze honden willen gewoon in de picture komen en niet om de werkloosheid..dat ken hun niet eens schelen ...ze zoeken gewoon aandacht

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikweetniks Bekijk Berichten
      Stel je niet zo aan man met je 'kapot maken'. De demonstraties zijn vreedzaam verlopen. Hoorde net nog op het NOS journaal dat er een opkomst was van meer dan 10.000, dat er geen geweld was en dat niemand demonstreerde tegen de huidige koning. De journalist die in Rabat was en verslag deed voor NOS benadrukte juist dat de koning geliefd is onder de bevolking, maar dat mensen wel streven naar hervormingen m.b.t onderwijs, gezondheidszorg etc. Met andere woorden: niemand eist het vertrek op van Mohammed VI.

En jij woont hier en hebt een baan (of kan er makkelijk aan komen), dus dan is het wel een beetje makkelijk praten, vind je niet? Je zou wel anders piepen als je jarenlang aan de universiteit gestudeerd zou hebben en zou eindigen als groentenverkoper met een zielig kraampje. Zo is het namelijk gegaan bij de meeste van mijn ooms. Behoorlijk deprimerend, kan ik je zeggen!!!
      Wie is er verantwoordelijk voor het besturen van Marokko? hoe groot is de macht van de koning? wat zijn de inkomsten en uitgaven?

mij volledig onbekend. wie het weet mag het zeggen

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten