marokko voor IsraÍl
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/18 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 179

Onderwerp: marokko voor IsraÍl

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard marokko voor IsraÍl

De Marokkanen zijn meestal anti IsraŽl. Maar ik zelf ben Marokkaan ik ben voor IsraŽl. Dat is ook de enigste echte echte democratie in het midden oosten. Marokko heeft meer gemeen met IsraŽl dan met de Palestijnen.Er wonen ongeveer 1 miljoen Marokkaanse joden in IsraŽl. dat zijn er meer dan in BelgiŽ en Nederland samen. koning Mohammed V heeft gezegd tijdens de vichy regering gezegd. De Marokkaanse joden zijn Marokkanen daar kom je niet aan. De Palestijnen moeten van onze joden afblijven. dan hebben ze met de Marokkanen te maken.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Wat we ook gemeen hebben is de westelijk Sahara. De Marokkanen zijn schijnheilig hierin. over wat IsraŽl met de Palestijnen doet zijn we tegen. maar wat de Marokkanen met de saharanen doen daar zijn we voor?

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

weet je dat de Marokkaanse barriŤre in samenwerking met IsraŽl is gebeurd. Dank u IsraŽl om die polisario terroristen en Algerije buiten Marokko te houden.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

Ik ben zelf seculiere moslim. Ik eiver voor meer democratie in de arbische wereld. Meer persvrijheid minder godsdienst meer staat. De marokkanen zouden wat zelfkriticher moeten worden en zich niet in een slachtofferrol moeten zetten. Ik ben zelf arabische Marokkaan. Ik vind dat we eens wat meer naar nietmoslims, ex-moslims, wilders en vlaamsbelang moeten luisteren. Want ze hebben op de meeste punten zoals de Islam en emigratie gelijk. Wij moeten terug keren naar de gloriejaren van de islam. die samen met de oude grieken en romeinen het bakermat van de westerse filosofie en democrtatie was. Toen bestond er vrijheids van meninguiting, gelijkheids van man en vrouw, er waren geen taboe s rond sexualiteit en verschillende godsdiensten leefde met elkaar in vrede. Door onenigheid in de arabische wereld hebben we ons laten koloniseren. Hier ben ik meer voor darwin de sterksten en de slime zullen overleven. Dit waren we niet. Dat is de straf van God voor ons we moorden elkaar af vochten tegen onze eigen broeders tegen de turken en gunde geen overwinning voor andere arabieren of moslims. Tot het staat Israel werd gesticht dan is helemaal verkeerd gelopen. De joden hebben ook recht op en eigen staat. Ze hebben door de eeuwen heen genoeg geleden. Het laatste was de holecoust waarbij meer dan 6 milioen werden vergast, joodse kinderen werden levend in ovens verbrand. Zoiets mag hen en ons nooit meer gebeuren. De hoofdoeken moeten uit het straatbeeld, arabische en islamitische wereld verdwijnen. Dit is een teken van de onderdrukking van de vrouw zoals de davidster gold voor de joden tijdens de nazi bewind. de vrouwen moeten niet gestraft worden door de zwakte van een man. Als teken van de zwakte van de man moet die maar zelf een hoofddoek of boerka dragen. Weet je dat de hoofddoek niet echt ilamitisch is. De arabieren hebben het van de bysantijnse cristenen over genomen. De koran is zowel in het arabich als in het arameese schrift geschreven, maar dat willen de moslims niet herkennnen. Zo heeft de hoofddoek in het arabisch en andere betekenis in het aramees. Vandaar die misverstanden in de islam. we moeten eens meer voor onze moeders , oma s , zussen en dochters opkomen in plaats van hen te onderdrukken. Ik ijver ook voor en palestijnse staat naast israel. Hamas moet israel herkennnen. Israel moet ook wat toegevingen doen i.v.m vrede in de regio. De palestijnen moeten stoppen met hun terroristische aanslagen op joden. En israel moet stoppen om onschuldige burgers te doden. Enkel zo kan er vrede komen en geen derde wereld oorlog

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      179242

Standaard

Een seculiere moslim?

Dat gaat niet samen eh.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

De meeste marokkanen zijn anti semieten. Eigelijk zijn we tegen ons zelf want arabieren zijn zelf semieten en de imazighen ook. We stammen af van sidna Ismael die zoon is van sidna ibrahiem. Ibrahiem stamt uit van sem zoon van sidna noah. Vroeger werd de term Sarceen gebrijkt dit betekende tentbewoners van SARA ( de eerste vrouw) van Abraham. De arabieren beweren dat we van Hagar( slavin van abraham) afstammen. Alleen maar GOD weet het.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Standaard

waarom gaat het niet samen seculier en Islam. Turkije is een groot voorbeeld daarin. waarom geld het voor de christenen seculier zijn en voor de Islam niet. je weegt met twee maatstaven.

Liefdesproduct Ederlezi's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      63

Standaard

Niet zo generaliseren en alvast invullen wat Marokkanen denken, willen en voelen, dat is niet zo netjes.

Tirelli Katchou's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9668

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silan Bekijk Berichten
      De Marokkanen zijn meestal anti IsraŽl. Maar ik zelf ben Marokkaan ik ben voor IsraŽl. Dat is ook de enigste echte echte democratie in het midden oosten. Marokko heeft meer gemeen met IsraŽl dan met de Palestijnen.Er wonen ongeveer 1 miljoen Marokkaanse joden in IsraŽl. dat zijn er meer dan in BelgiŽ en Nederland samen. koning Mohammed V heeft gezegd tijdens de vichy regering gezegd. De Marokkaanse joden zijn Marokkanen daar kom je niet aan. De Palestijnen moeten van onze joden afblijven. dan hebben ze met de Marokkanen te maken.
      Israel is ook geen echte democratie, het zijn echt geen lieverdjes. Ik denk echter wel dat Israel genadevoller is dan de Arabische landen, kijk alleen maar hoe Bashar el Asad zijn bevolking uitmoordt, zelfs Israel doet dat niet zomaar bij Palestijnen. We moeten ook stoppen met alleen maar de vinger naar Israel te wijzen, want het zijn nog altijd de arabische leiders die veel meer Arabieren hebben uitgemoordt.

Waarom heeft Marokko meer gemeen met Israel? In wat voor zin?

Ik, als Berber, wil me eigenlijk niet mengen in dat conflict.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      179242

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silan Bekijk Berichten
      waarom gaat het niet samen seculier en Islam. Turkije is een groot voorbeeld daarin. waarom geld het voor de christenen seculier zijn en voor de Islam niet. je weegt met twee maatstaven.
      Als er een groep moslims is die drinkt, en je dan zegt: Waarom gaat dat niet samen? Die mensen zijn daar een voorbeeld van.

Het maakt mij verder niet uit wat christenen doen.

Als moslim hoor je ook te geloven dat God de wetmaker is. Daar past dan niet bij ''God heeft gezegd dat dit en dat het beste is, maar ik denk toch dat deze mensen betere wetten kunnen maken.''

Dit is ongeloof begaan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Marokko verbiedt pro-Israel Amazigh partij
      Door HUISBAAS in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 23
      Laatste Bericht: 26-09-10, 18:45
    2. Imazighen uit IsraŽl en Marokko verenigen zich
      Door Amenzu in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 14-07-06, 11:39
    3. Reacties: 251