Uit geen enkel riool. Liefde kent geen grenzen wat betref geloof, geslacht, kleur en land
Uit geen enkel riool. Liefde kent geen grenzen wat betref geloof, geslacht, kleur en land
Hij leest de koran volgens mij niet en heeft volgens mij nooit van Bilal de slaaf gehoord die nerd.
grafhond
ik heb net keihard getraint en ga nu lekker kip maken met eieren voor me spieren
Marokkaanse wijven met Christelijke Honden zijn allemaal Ontmaagde teefjes die niks anders konden krijgen dan alleen maar lopende postbezorgers aan hun zijde hebben ...die doen niks anders dan van ene gleuf naar andere gleuf lopen totdat ze spijt van hebben en dan een Bergbewoner uit Marokko halen om verder mee te leven
Ik vind dat Desolaat goeie punten heeft.
Hij woont in Purmerend trouwens.
Toevallig heb ik dat ook opgemerkt, turkse meisjes ...ik zeg eerlijk ze hebben meer eer dan mocro meisjes die scheinheilig doen met relaties etc. Turken zijn ook niet de heiligste maar bij hun weet je ht gelijk als ze wat geflikt hebben,( dat zien we alsnog haast nooit) drmm... Gedraag je A meisjesss
Als je echt 100% volgend de koran wilt leven moet je in een islamitisch land gaan wonen en niet in Nederland
he desolaat,
Ik ken heel veel soessien die alleen maar met hun eigen soessien trouwen, dus gaat niet een zielige verhaal zitten uithangen. Je bent een pain in the ass
Bladwijzers