Zelf ben ik een Marokkaanse dame die met een Antilliaan gaat. Ik ben vaak uitgescholden op straat door Marokkanen en ik snap niet waar die haat vandaan komt. Volgens mij is het jaloezie
Zelf ben ik een Marokkaanse dame die met een Antilliaan gaat. Ik ben vaak uitgescholden op straat door Marokkanen en ik snap niet waar die haat vandaan komt. Volgens mij is het jaloezie
Ok
Gepost via http://m.maroc.nl
Wollah jij bent doodlachen xdddddd ... Maar k zeg eerlijk dat is echt ieuuw maar dat heeft dus weer met eer te maken.
Okee respect voor ieders eigen keuze ! Datwel he
Ik word moe van dit soort meiden. Ten eeste zal hij geen moslim zijn en antilianen kennende is hij alleen maar bij je voor de sex. hij gaat je gebruiken en dan is ie weg, en dan zal iedereen weten dat je A hoer bent. Je familie wil je niet meer zien, iedereen zal over je roddelen dat je een hoer bent.
Ik heb nog nooit een turkse meid met suri of antiliaan gezien, hoe zal dat komen? omdat ze respect voor hun familie hebben.
Marokkaanse jongens zijn geen maagd meer, marokkaanse meiden tegenwoordig ook niet meer dus doe wat jullie willen klaar.
het is algemeen bekend dat marokkanen racisten zijn en niet van zwarte huidskleur houden. ZELFS als de donker gekleurde man moslim is haten ze hem nog steeds.
Het zit zo, een marokkaan neemt een relatie met een marokkaanse en dan gaat hij haar ontmaagden even lekker nemen en als hij klaar is dan gaat hij naar de volgende, zo zit het en dan is die marokkaanse meid ontmaagd en die gaat dan trouwen met een marokkaan die OOK dingen gedaan heeft.
Gewoon 1 pot nat.
MAARRR!! er zijn 1 of 2 marokkaanse mensen die WEL oke zijn en die GEEN racisten zijn. Ze zijn geobserdeerd door sex en zien niet graag dat iets zwarts tussen de benen van hun eigen zusters komt z3ma zusters terwijl ze hun eigen zusters vaak met hoofddoek ballen.
ze geven blowjobs etc mohim daar gaat het nu even niet om het gaat erom dat..
DE ARABIEREN marokko overgenomen had en de hele berberse bevolking heeft verkracht en vervolgens de islam gedumpt heeft zo huppa en vervolgens zijn riffijnen naar nederland/belgie gevlucht daarom zijn er masaaal berbers hierzo en de rest is gewoon gemixte ras
HALF MAROKKAANS HALF ARABIER dus datte.. trouwens ik woon in purmerend overwhere als iemand problemen met mij heeft PM mij en we maken afspraak ik kom alleen zonder wapens.
70% van marokko is arabiers en de kleine 30% is berber/rif en.. ik zal jullie wat vertellen.
Ik hou van marokkanen en daarmee bedoel ik de PURE amazigh de PURE BERBERS en geen ARABIEREN.
Arabie ligt daarzo bij jemen/somalie/rode zee DAT zijn arabieren maar marokkanen zijn geen arabieren kan me niet schelen wat een marokkaanse arabier is.
JE BENT PAS MAROKKAANS ALS JE BERBER/SOES/RIF/AMAZIGH PUUR BENT en niet dat je oma overgroot oma over over groot oma familie is verkracht door arabieren en gemixte ras is ontstaan.
Arabieren worden soms ook gehaat zoals ik al zei doordat ze de pure marokkaanse volk hebben overgenomen maar dat ligt bij de meeste nu wel achter ze hebben het geaccepteert.
maar nu worden donkere mensen gehaat sommige lijken op antillianen terwijl het soes zijn of wat dan ook en dan krijg je dat haat spel.
groetjes desolaat.
ps: Ik ben geen moslim maar wel maagd en daardoor heb ik automatisch Allah/god achter mij die me beschermt voor mongolen die stoer doen of whatever dus kom met je bla bla en zoek me op in purmerend ik ben makkelijk te vinden.
Uit welk riool zijn jullie allemaal gekropen de laatste tijd?
Echte kaffiers de z3ma moslims denken dat volk bij volk hoort terwijl die ALLAH elk mens gemaakt heeft.
wist je trouwens dat de islam vroeger alleeen voor de islamitische landen beschikbaar was en dat westerse mensen niet mochten.
Wat ene schijnheiligheid man. TFOE!
Vind het echt meskien voor de marokkaanse meiden ze willen een man maar ze weten dat ze nooit een maagdelijke man zullen krijgen dus maagdheid betekend tegenwoordig niks meer.
iedereen gaat los enige wat je nog hebt is.. je karakter hoe je bent. hypocriete gedrag deze wereld is echt Satan 100%
Sportfreak zegt eigenlijk dat Allah een mislukte neger is.. want ALLAH heeft negers gemaakt en hij scheld gewoon de creatie van ALLAH uit gewoon zo van ey meneer daarboven JIJ HEBT EEN FOUTJE GEMAAKT.
hij denkt dat ie heel wat is
Bladwijzers