Stadje die ik zocht is
Asfi op zijn Marokkaans en Safi op zijn Nederlands
Die eerste foto leek echt wel op Hoceima, richting die bergen daar-o
Deze ruimte is te koop
Als je uit Alhoceima komt weet je niks van de westerlijke sahara, als je als Nederlandse alles leest over geschiedenis, dan weeten Marokkanen helemaal niks en Nederlanders weten ook niks, al denken ze dat ze alles wel afweten van kennis die ze op hebben gedaan op school, of Universiteit.
Het is schandalig dat niemand iets weet. Men weet alles van hun eigen roots, en niks van die andere roots als buren bijvoorbeeld.
Maar wat men wel weet dat Marokko geweldig land is om op vakantie te gaan, waar je met de bus of met gehuurde auto overal heen kan rijzen, en dat je ook nog heerlijk kan chillen in authentieke Moraanse huizen.
Met respect en met kennis kan je vakantie houden in Marokko.
Marokko is wel een land waar veel over is gescheven in geschiedenis, van de geschiedenis van moslims, maar ook later in die tweede wereldoorlog, en nu met die gezeik over moslims extremisme, en vooral in Wilders kunde, over de samenleving in multiulti, en waar jan Maat niet werd geaccepteert, waar nu vele moskeeen worden gedoogd, in hoorzending van macht en onmachtverhoudingen van bevolkingsgroepen die afkomstig zijn van moslims, haojahejahhhhhhhhhhhhhh...macht klote...gezeik.
nouja die stammen blijven hier wel mekkeren, weg met die stammen, en laat het echte geloof islam opstaan zoals Mohammed,vzmh, het wilde, zoals Jezus van Nazereth revolutionair was, en niemand hem heeft gered van het klote kruis.
lang leve Jezus
Pasen
Pinksteren
Kerst
lekker vrij.
Dank U!
Jezus.
Alleen die zondagen nog vrij vooral die mensen vooral moslims,joden en al die anderen die zich de slop werken en gewoon nog even kunnen winkelen en dan terug naar huis en koesteren dat wij met zijn allen een volk mogen zijn.
dank voor al die vrije dagen, dank voor al die mooie momenten, en dank voor al mijn werkuren met al die mensen die ook weer anderes zijn dan ik zelf dus ben.
Dank, dat ik mag werken, dat ik gezond mag zijn, en vol vreugde en kennis mag werekn, en dat ik mag slapen als een roosje, dankje wel.
het is goddelijkevoorziening, dank, en nogmaals dank.
Bladwijzers