Vroeger bleef ik wel op voor zo'n discussie. Nu niet meer. Het leidt nergens toe en ik vrees dat mijn telomeren er korter van worden. Van alle kijkers.
Vroeger bleef ik wel op voor zo'n discussie. Nu niet meer. Het leidt nergens toe en ik vrees dat mijn telomeren er korter van worden. Van alle kijkers.
telomeren![]()
Marokkaanse vrouw hoort niet met een neger te gaan, dat geldt ook voor de man.
Turkse vrouwen zie je ook nooit met een neger lopen.
Trouwens turken moeten ook niets van negers hebben.
hallo
Marocco is Noord-Afrika,je heeft berbere,sahara,noord, etc....Dus of je bent zwaarts , bruin of wit is er geen rascisme,
wij leven goed samen ,wij kijken niet naar de kleur,wij kijken naar de qualiteiten van mensen,wij hebben ook Jooden,Fransen,etc.....In Casablanca,wij hebben dat gedoe niet![
Een probleem komt soms door een paar pubers die bemoeien met leven van anderen,bij deze jongen was geen rascism, dat geloof ik niet, ik denk dat een soort jaloesie was,ze denken: waarom een Surinaam en niet een van ons? ik denk dat typisch is zoiets .DAAROM.
Sorry voor mijn slecht Nederlands,in Frans was er beter.
QUOTE=herders;5031923]ja heel erg,ze zien hun zelf als de beste de stoerste de knapste,en vooral negers of surinamers en antillianen moeten ze niet,terwijl ze zelf ook van afrika komen die berbers[/QUOTE]
Laatst gewijzigd door hilam; 15-05-12 om 09:38.
Bladwijzers