Me-pb'ers die nog geen mama zijn.. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/11 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 103

Onderwerp: Me-pb'ers die nog geen mama zijn..

Important Prikker Strenghtt's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      43878

Standaard

@Missy R,

Je hoeft niet te gaan werken. De eerste jaren zelf voor je baby zorgen is helemaal niet mis. Alleen begrijp ik niet waarom sommige jonge moeders dan meteen zo levensmoe lijken te worden. Dus niet werken, maar ook niet een actief leven leiden. Hoewel ieder de keuze vrijheid heeft om invulling te geven aan t leven op zijn eigen manier.

19-06-2010 Married! MissyR's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15562

Standaard Re: Me-pb'ers die nog geen mama zijn..

Strenght, daar heb je gelijk in. Mijn probleem is meer dat ik hier niet echt mensen ken, dus dan ben je al sneller minder geneigd om dingen te gaan doen of te ondernemen want alleen iets doen is niet zo gezellig. Probeer wel 2 keer per week richting de sportschool te gaan om dan in ieder geval iets te doen te hebben.

klink wel heel sad

Important Prikker Strenghtt's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      43878

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MissyR Bekijk Berichten
      Strenght, daar heb je gelijk in. Mijn probleem is meer dat ik hier niet echt mensen ken, dus dan ben je al sneller minder geneigd om dingen te gaan doen of te ondernemen want alleen iets doen is niet zo gezellig. Probeer wel 2 keer per week richting de sportschool te gaan om dan in ieder geval iets te doen te hebben.

klink wel heel sad
      Ow, dat is jammer. Dat beperkt inderdaad soms je mogelijkheden om jezelf als jonge mama te activeren. Sportschool klinkt goed . Lekkere uitlaatklep en je krijgt er energie van. Zolang je goed voor jezelf zorgt en lekker in je vel zit, zal dat ook overslaan op je kindje. Samen genieten van elkaar en daar hoort natuurlijk ook het harde werken bij als mama. Opvoeden, verzorgen, slapeloze nachten, pampers, etc.

Kintsukuroi Giulietta's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      695920

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Swanson Bekijk Berichten
      was niet mijn intentie om iemand in de ogen te prikken

ik refereer alleen voor mijzelf naar ervaringen in eigen kringen en zie eigenlijk geen enkel borstgevoede kinderen, en ze zijn allemaal gezond opgegroeid alhamdoellilah

dus vraag me soms wel af hoe heel erg beter borstvoeding nou is. ja, beter band enzo, dat geloof ik, maar als je als moeder continu stresst ervaart omdat je omdat de 3 uurtjes weer alles moet geven, tja, dan vraag ik me af hoe een baby omgaat daarmee, want die voelt dat ook

maar ja, ben geen borstendrager, zal het nooit ervaren, jullie zijn de ervaringsdeskundige
      Nee dat weet ik, dat het niet je bedoeling was. En die was ook niet persoonlijk bedoeld. Ik snap dat je niet veel van het onderwerp af weet, vandaar die lap tekst aan uitleg.

Borstvoeding hoeft eigenlijk helemaal geen problemen, ellende, stress, pijn en andere narigheid met zich mee te brengen, alleen als het niet goed gedaan wordt.

Om antwoord te geven op je 'vraag'; veel beter. En dat van elke 3 uur drinken is normaal, ze hebben een klein maagje en ze drinken kleine beetjes per keer. Dat blijft niet zo, na n maandje of 2, 3 leren ze goed eten voor t slapen gaan om snachts niet wakker te hoeven worden.

Ik wil niet beweren dat het makkelijk is hoor. Elk begin is moeilijk. Maar zodra je het door hebt, heeft borstvoeding niets anders dan voordelen voor de moeder en de baby. Fysiek en mentaal.
      Laatst gewijzigd door Giulietta; 10-01-13 om 19:52.
      If your dreams don't scare you, they aren't big enough.

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425701

Voor de papa's lijkt het me ook zwaar. Zij worden door dat gekrijs ook steeds wakker.

Mocht ik ooit nog kinderen krijgen dan ga ik enkele jaren apart slapen in een goed geisoleerde kamer.
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis. :tik:

Love & Cupcakes Zomerfruitje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      29975

Helemaal mee een Giuletta! Borstvoeding is het beste wat je je kind kan geven.

Rob: check borstvoeding.com maar eens!

Patience: nog gefeliciteerd dame!! InshaAllah haal je die 6 maanden! Ik zit er bijna op en weet hoe zwaar het soms kan zijn.

Sufisticated. Giuseppe's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1279429

Hoe is het met de vaders, dames?
      In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

L'ignorance mène à la peur, la peur mène à la haine, et la haine mène à la violence. Voilà l'équation.

Kintsukuroi Giulietta's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      695920

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MissyR Bekijk Berichten
      Al denk je van tevoren het zal vermoeiend worden maar het lukt me wel, het is toch nog vermoeiender dan verwacht

Ik heb ook soms van die dagen dat ik een pauze of rust nodig heb maar ja jammer genoeg heb ik hier niet iemand die kan oppassen dus mijn baby vrije uurtje komt meestal als ik richting mijn moeder ga en dat heb ik dan ook echt nodig.

Wat betreft m'n leven stopgezet, zo voelt het nu wel voor mij, wil aan de ene kant weer gaan werken maar aan de andere kant wil ik m'n zoontje de eerste jaren zelf opvoeden.

De dames die moeder zijn en thuis blijven wat doen jullie de hele dag?
      Huishouden. Koken. Kleine vraagt ook veel aandacht. Boodschappen doen. Naar de winkelstraat hier in de buurt om even te wandelen. Lezen. Series volgen.

Het is niet dat ik me verveel ofzo, maar ik mis de sociale contacten heel erg. 'n Goed gesprek voeren met n volwassene. Zou heel graag willen beginnen met n opleiding. Opvang is n beetje n probleem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giuseppe Bekijk Berichten
      Hoe is het met de vaders, dames?
      Haha die heeft niet veel last van haar. Valt allemaal hartstikke mee. Als ze echt lastig doet, en hij moet vroeg opstaan, dan slaapt hij op de bank. Komt niet zo vaak voor. Vanaf 2, 3 maanden slapen ze de nacht door gelukkig.
      If your dreams don't scare you, they aren't big enough.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Mooie topic. Respect, ladies!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      fruit zelf prakken is veel beter.
      Mijn moeder meskiena deed dat voor ons. We kregen liefdevolle fruit-en groenteprakjes.
      She's s original.

19-06-2010 Married! MissyR's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15562

Mijn man moet er elke dag rond half 6 uit en Nasserdine slaapt nog niet door en is best onrustig s nachts dus zn vader heeft het soms best moeilijk

Guiletta dat is ook hetgeen wat ik het meest mis, vriendinnen in de buurt om leuke dingen mee te doen. M'n vriendinnen wonen te ver behalve Dehya alleen dat is een very busy women

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reacties: 148
      Laatste Bericht: 30-11-14, 00:28
    2. Babywalvis aanziet boei voor zijn mama en spoelt aan
      Door Marsipulami in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 19-08-10, 14:46
    3. Mama mama, ik wil ook zo een gekke muts
      Door Juanita in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 1
      Laatste Bericht: 14-01-10, 19:37
    4. Alle Marokkaanse papa`s en mama`s zijn...
      Door meryamaa in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 23
      Laatste Bericht: 01-07-07, 01:52
    5. Reacties: 5
      Laatste Bericht: 09-05-06, 12:29

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten