Malala in College Tour. - Pagina 29
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 29/29 EersteEerste ... 192829
    Resultaten 281 tot 282 van de 282

Onderwerp: Malala in College Tour.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110980

Standaard Re: Malala in College Tour.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      To make it short : what she did in Afghanistan is good. No probem.
      The fact that she is being used in the West as a tool of propaganda is not.

I’d rather see, and feel more respect and compassion for the children left parentless following the killing of their parents by Western drones in Afghanistan than a Malala. They deserve far more attention than a Malala. Anybody know their names ? Certainly not.
      En waarom is propageren tegen de gruwelijke misdaden van een bende geschifte geloofswaanzinnigen niet goed?
      Omdat dat in het 'Westen 'gebeurt?

Je hebt volkomen gelijk als je dat aan de kaak stelt. Maar je zou daarbij ook al die kinderslachtoffers in SyriŽ en Jemen kunnen betrekken - terwijl dat daar niet door het zogenaamde 'Westen' gebeurt, maar door uiterst misdadige regimes als de Sa - en SyriŽ met steun van de Russen. Je zou ook al die vele kinderen slachtoffers in Afrika door milities als al-Shabab kunnen benoemen.
      Maar daar heb ik jou - noch Revisor ooit tegen zien protesteren.

Daarbij Sammy - ik heb echt een bloedhekel aan mensen die het ene kwaad met een ander kwaad willen goedpraten. Ik hoop dan ook niet dat jij tot dat soort viezerikken behoort.

Maar het allerergste van jullie beiden vind ik wel dat jullie blijkbaar weigeren om te zien dat wat Malala is aangedaan symbool staat voor al die misdaden die door al die bendes geschifte geloofswaanzinnigen werd - en nog wordt - aangedaan aan ontelbare meisjes en vrouwen.

En dan staat het braken me weer veel nader dan het lachen, Sammy.
      Laatst gewijzigd door knuppeltje; 01-05-21 om 12:43.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: Malala in College Tour.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      En waarom is propageren tegen de gruwelijke misdaden van een bende geschifte geloofswaanzinnigen niet goed?
      Omdat dat in het 'Westen 'gebeurt?

Je hebt volkomen gelijk als je dat aan de kaak stelt. Maar je zou daarbij ook al die kinderslachtoffers in SyriŽ en Jemen kunnen betrekken - terwijl dat daar niet door het zogenaamde 'Westen' gebeurt, maar door uiterst misdadige regimes als de Sa - en SyriŽ met steun van de Russen. Je zou ook al die vele kinderen slachtoffers in Afrika door milities als al-Shabab kunnen benoemen.
      Maar daar heb ik jou - noch Revisor ooit tegen zien protesteren.

Daarbij Sammy - ik heb echt een bloedhekel aan mensen die het ene kwaad met een ander kwaad willen goedpraten. Ik hoop dan ook niet dat jij tot dat soort viezerikken behoort.

Maar het allerergste van jullie beiden vind ik wel dat jullie blijkbaar weigeren om te zien dat wat Malala is aangedaan symbool staat voor al die misdaden die door al die bendes geschifte geloofswaanzinnigen werd - en nog wordt - aangedaan aan ontelbare meisjes en vrouwen.

En dan staat het braken me weer veel nader dan het lachen, Sammy.
      To make it short (again, sorry), the West doesn’t care about the situation of women in these countries. Now with Malala, they do as if ...

The same way they make laws against the veil/headscarf, even more so here in France, because they want the World to think that they care about women and freedom. When in fact, they don’t give a shit about women and are only driven by Islamophobic sentiments.

Don’t be naive.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Shimon Perez by College Tour.
      Door cycy in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 4
      Laatste Bericht: 04-10-13, 23:06
    2. Youp van 't Hek in College Tour
      Door Spitsboef in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 09-09-11, 02:42
    3. Noevaa College Tour