De snackbar waar ik altijd kom is overvallen. - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: De snackbar waar ik altijd kom is overvallen.

Licensed to chill Dawoed's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443745

Standaard Re: De snackbar waar ik altijd kom is overvallen.

Ik ben tegen geweld en zou zelf nooit een wapen aanschaffen, maar als iemand mij of mijn gezin zou bedreigen met een wapen en ik zou de kans krijgen om het wapen af te pakken, dan zou ik geen seconde twijfelen.

Dat heeft verder niets te maken met het feit dat geld meer waard is dan een mensenleven. Die persoon heeft zelf een bepaalde grens overschreden en daarbij indirect de keuze gemaakt dat hij zijn leven kwijt kan raken. Risico van t vak.
      I have never nursed something more rebellious than my intentions.

Very Important Prikker .Santino.'s Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      515754

Waar moet je nou je broodje donert met extra veel knoflooksaus halen?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaryJames Bekijk Berichten
      Maar dat is het nou juist, voor hetzelfde geldt werden ze wel opgepakt door de politie…..

Ik kan er gewoon geen begrip voor hebben. Juist om je eigen te beschermen moet je ook niet een wapen in je bezit hebben, want we weten niet hoe we kunnen reageren als we idd een wapen voor ons zien liggen. Die verleiding moet er gewoon niet zijn….

Ik denk dat als iemand jou als persoon aanvalt je sowieso alles eraan gaat doen om dat te voorkomen, maar dat is een situatie waarbij het om 2 mensenlevens gaat, het is dat van jou of dat van hem. Je hebt zowat geen andere keus....Of ik zelf dan ook echt zou schieten, ik weet het niet, brrr wat een nare gedachte zeg.
      Het probleem is dat heel veel overvallers niet worden gepakt. Veelal door het gebruik van bivakmutsen. Dit is ook 1 van de redenen dat ze in de tweede kamer gezichtsbedekking wouden verbieden.
      IK weet niet wat ik zou doen als mijn vrouw in de winkel staat en bedreigd wordt en dat ik ook hoor schiet haar maar kapot. Denk dat ik het zelfde gedaan zou hebben.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 13 Dislikes

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072960

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isch Bekijk Berichten
      Ik zou zn piemol afhakken ofzo.
      Dat weet ik. Daarom heb je ook altijd je kaasbijltje bij je.
      viejo pendejo se extravia

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

ik vind, oeh, ik heb een mening, wtf moet ik hier van vinden zeg. die bullshit gebeurd overal. misdaad hoort bij mensen. er zullen altijd mensen zijn die of buiten de boot vallen van de maatschappij door het een of ander of gewoon simpelweg daar op kicken. op misdaad. of hoe dat je dat precies moet benoemen. hoe harder de maatschappij op criminelen reageert en met het vingertje gaat wijzen hoe sterker zij ook zullen worden. ik denk dat je misdaad of criminaliteit of hoe je die zooi ook noemt nooit zult uitbannen. in ieder geval zal dat nooit lukken in een maatschappij waar het simpelweg gewoon niet eerlijk is verdeeld en ook wanneer je mensen hebt die op een of andere manier een "afwijking" hebben om van dat 'verkeerde' pad af te komen. het hoort bij een maatschappij, hoe treurig dat ook moge zijn. misschien moet je dan de maatschappij afschaffen als je helemaal van de misdaad af wilt. iedereen weet het, elk kind op school weet het, de juf of de meester staan altijd met dat liniaal op dat bord te slaan, doe dat niet, je zult in de gevangenis terechtkomen. zonde dit en zonde dat maar ik heb kinderen gezien die van ideaal schoolbeeld of boeg toch dat verkeerde pad hebben genomen. er hoeft maar iets kleins te gebeuren in het leven van een individu en het knopje is om. dat moraalridderij is leuk, is altijd makkelijk, lekker wijzen met dat vingertje, oeh hij of zij is die crimineel, maar de grootste criminelen zitten bij de regering. of bij de politie. of het bedrijfsleven. hoe vaak worden er wel niet regeltjes overtreden door moraalridders. zat. als het maar in het straatje past van degenen met een beleid of genoeg macht hebben. denk alleen maar aan het feit dat wanneer iemand wat tegengas geeft aan een politieagent, dat die dan ineens naar zijn bonnenzakje grijpt. of een overheid die een bepaalde groepering buiten de maatschappij poogt te houden. ja dat is natuurlijk geen misdaad. de grootste misdadigers zijn diegenen die de regeltjes zelf opstellen.

Sufisticated. Giuseppe's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1279430

Wijze dame, die MJ.

En als we misdadigers willen afknallen, begin dan al die bankiers neer te maaien. Ze hebben weliswaar geen bivakmuts op, maar plegen in principe dezelfde misdaad: ze beroven je waar je bijstaat.
      In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

L'ignorance mène à la peur, la peur mène à la haine, et la haine mène à la violence. Voilà l'équation.

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425702

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giuseppe Bekijk Berichten
      Wijze dame, die MJ.

En als we misdadigers willen afknallen, begin dan al die bankiers neer te maaien. Ze hebben weliswaar geen bivakmuts op, maar plegen in principe dezelfde misdaad: ze beroven je waar je bijstaat.
      Nou nou nou nou....
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis.

Geniale Chaoot MaryJames's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1213844

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dawoed Bekijk Berichten
      Ik ben tegen geweld en zou zelf nooit een wapen aanschaffen, maar als iemand mij of mijn gezin zou bedreigen met een wapen en ik zou de kans krijgen om het wapen af te pakken, dan zou ik geen seconde twijfelen.

Dat heeft verder niets te maken met het feit dat geld meer waard is dan een mensenleven. Die persoon heeft zelf een bepaalde grens overschreden en daarbij indirect de keuze gemaakt dat hij zijn leven kwijt kan raken. Risico van t vak.
      Ook risico van het vak als juwelier? Je weet immers dat de kans groot is dat je overvallen wordt.....

Ik wil het uiteraard niet met elkaar vergelijken hoor, maar ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen risico van het vak. Ben juist bang dat als men het normaal vindt om een overvaller neer te knaller, de overvallers zich voortaan veel beter gaan voorbereiden en misschien wel helemaal meedogenloos worden.
      Praiseworthy
      "U trapt nog de verkeerde op de ziel." 87 jaar.

We don't need the western man to fight our battles.

Sufisticated. Giuseppe's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1279430

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door psychische Bekijk Berichten
      Nou nou nou nou....
      Oke, ik liet me ff meeslepen.
      In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

L'ignorance mène à la peur, la peur mène à la haine, et la haine mène à la violence. Voilà l'équation.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Productengenealogie: altijd al afgevraagd waar dingen vandaan komen?
      Door HaasHaas in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 3
      Laatste Bericht: 19-02-12, 00:04
    2. 'Theorieën zijn altijd waar, en andere sprookjes'
      Door IbnRushd in forum Het nieuws van de dag
      Reacties: 17
      Laatste Bericht: 07-10-11, 06:53
    3. Waar heb jij altijd last van
      Door SportFreak in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 19
      Laatste Bericht: 06-09-06, 12:15
    4. ~Waar wordt jij altijd gebeten~