Russen zijn kwaad op het westen - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/78 EersteEerste 1231252 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 772

Onderwerp: Russen zijn kwaad op het westen

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402416

Standaard Re: Russen zijn kwaad op het westen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cycy Bekijk Berichten
      Het zal wat worden als Oekraine de ESF wint. *wrijft in handen*
      ja het verbaast mij altijd dat Russen zo enthousiast kunnen worden over zoiets gays.
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      Serieus de laatste weken heb ik het gevoel alsof al mijn Russische vrienden zuurtegraad van Revisor bereikt hebben

alles is het schuld van het westen / cia / homos
      Het is ook een westers spelletje alleen Putin heeft het door. Al die revoluties in voormalige Oostbloklanden heeft te maken met het afbreken van de bufferzone die Rusland om zich heen wil hebben. Het westen wil juist haar klauwen in die landen hebben. Daarom worden er her en der regimechange acties, homoclubs en andere organisaties en revoluties door het westen opgezet en gefinancieerd.

Dat Russen het Westen de schuld geven van allerlei onrust is legitiem.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402416

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het is ook een westers spelletje alleen Putin heeft het door. Al die revoluties in voormalige Oostbloklanden heeft te maken met het afbreken van de bufferzone die Rusland om zich heen wil hebben. Het westen wil juist haar klauwen in die landen hebben. Daarom worden er her en der regimechange acties, homoclubs en andere organisaties en revoluties door het westen opgezet en gefinancieerd.

Dat Russen het Westen de schuld geven van allerlei onrust is legitiem.
      ja dat verhaal van die bufferzone hoor ik hier ook non stop.

Dus de bufferzone voor Rusland en het gevoel dat een bufferzone hen geeft is belangrijker dan het eigen recht van die landen om een toekomst zelf te bepalen?

jij zou wel anders piepen als Marokko in de "bufferzone" van Rusland zou liggen
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Dus de bufferzone voor Rusland en het gevoel dat een bufferzone hen geeft is belangrijker dan het eigen recht van die landen om een toekomst zelf te bepalen?

jij zou wel anders piepen als Marokko in de "bufferzone" van Rusland zou liggen
      En het westen zit daar te roeren omdat ze zo begaan zijn met het lot van die mensen? Het is gewoon een voortzetting van de koude oorlog. Het westen is ongeduldig en forceert een breuk terwijl de bevolking daar niet helemaal klaar voor is.

Marokko zit in de bufferzone van de westerlingen, veel verschil is er niet met Oekraine.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

Ze leven een eeuwtje eerder. Iemand moet ze toch es vertellen over vliegtuigen en ICBMs.
      viejo pendejo se extravia

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

lijkt me logisch als je ziet hoe het westen de afgelopen decennia zich als popiyopi fanaten hebben gedragen. overal in de wereld hebben ze wel een vinger in de pap gehad. een expansiedrift naar het oosten. een bufferzone gecreëerd tussen polen en rusland. al die landen gek gemaakt met oh go west, want daar is het lekker vertoeven.
      terwijl de russen zich best wel afzijdig hebben gehouden. soms wat gepruttel van poetin over dat verdedigingsschild van het westen. en sindsdien hebben de russen op de achtergrond ook hun spieren gemasseerd. de russen met een nostalgie voor de sovjet unie. iedereen was even rijk of arm. het is maar net hoe je het bekijkt. niet dat ik denk dat rusland het voormalige sovjetunie wordt. de belangen staan daar nog te scheef voor. wel denk ik dat er in rusland een tweede laag steenrijke elite zal ontstaan naast de overheid die de rijkdommen in rusland zal proberen te egaliseren. maar goed, er hoeft maar weer een tweede gorbatsjov op te staan en je hebt alweer rusland terug. voor poetin is het nu of nooit. de economie is aan het slinken. en hij ziet dat de wereld ook steeds om een derde grootmacht schreeuwt voor de balans. een verrechtsing in de politiek die weer aan het doorslaan is. (voormalige) compagnons die openlijk heulen als een stel gemakzuchtige prostituee. rusland trekt gewoon aan de noodrem. eigenlijk doet het westen precies hetzelfde. alleen dan met juridische hulpmiddelen middels europa-consternatie.

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

Rusland is een derdewereldland dat gewoon nergens heen gaat. Dit is waarschijnlijk de ultieme poging om dat onder het tapijt te vegen.

Een soort groot Noord-Korea. We falen wel op elk gebied, en worden links en rechts door alle mogelijke landen ingehaald, maar zolang we met geweld kunnen dreigen tellen we nog mee.

Veel succes.
      viejo pendejo se extravia

Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402416

laat de Oekraieners zelf beslissen, we zullen dan zien waar ze voor kiezen. Om een bufferstaat van Rusland onder putin te zijn? lets see.

Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402416

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      lijkt me logisch als je ziet hoe het westen de afgelopen decennia zich als popiyopi fanaten hebben gedragen. overal in de wereld hebben ze wel een vinger in de pap gehad. een expansiedrift naar het oosten. een bufferzone gecreëerd tussen polen en rusland. al die landen gek gemaakt met oh go west, want daar is het lekker vertoeven.
      terwijl de russen zich best wel afzijdig hebben gehouden. soms wat gepruttel van poetin over dat verdedigingsschild van het westen. en sindsdien hebben de russen op de achtergrond ook hun spieren gemasseerd. de russen met een nostalgie voor de sovjet unie. iedereen was even rijk of arm. het is maar net hoe je het bekijkt. niet dat ik denk dat rusland het voormalige sovjetunie wordt. de belangen staan daar nog te scheef voor. wel denk ik dat er in rusland een tweede laag steenrijke elite zal ontstaan naast de overheid die de rijkdommen in rusland zal proberen te egaliseren. maar goed, er hoeft maar weer een tweede gorbatsjov op te staan en je hebt alweer rusland terug. voor poetin is het nu of nooit. de economie is aan het slinken. en hij ziet dat de wereld ook steeds om een derde grootmacht schreeuwt voor de balans. een verrechtsing in de politiek die weer aan het doorslaan is. (voormalige) compagnons die openlijk heulen als een stel gemakzuchtige prostituee. rusland trekt gewoon aan de noodrem. eigenlijk doet het westen precies hetzelfde. alleen dan met juridische hulpmiddelen middels europa-consternatie.
      Putin heeft 10 jaar lang economische groei gehad op basis van gebruiken van buffercapacitiet opgebouwd in communistische fabrieken, stijgende olieprijs en toegenomen interne consumptie. Daar heeft hij volle credits voor gekregen waardoor hij populair is gebleven ondanks zijn verborgen dictatuur.

Nu de olieprijs niet meer toeneemt en alles op volle capaciteit draait valt die groei en de ecomische groei stil. Rusland wordt ontmaskert als een eenzijdige economie die niets produceert behalve olie en gas.

Om zijn regime te redden poogt hij nu van economische groei over te stappen op een combinatie van nationalisme en conservatisme ondersteund door een maatschappij die onder total controle van de regering staat.

Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402416

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      En het westen zit daar te roeren omdat ze zo begaan zijn met het lot van die mensen? Het is gewoon een voortzetting van de koude oorlog. Het westen is ongeduldig en forceert een breuk terwijl de bevolking daar niet helemaal klaar voor is..
      laat de oekrainers stemmen en we zullen zien waar ze voor kiezen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Gelijkaardige Onderwerpen

1. wie kwaad spreekt die kwaad ontmoet
      Door HaasHaas in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 16
      Laatste Bericht: 20-08-13, 03:20
    2. Wij zijn het Rijke Westen
      Door III in forum Wie schrijft die blijft
      Reacties: 0
      Laatste Bericht: 11-12-07, 19:57
    3. Het Westen moet zijn plaats weten
      Door Qaiys in forum Het nieuws van de dag