Jij praat wel heel stoer dat je hem kent van waar ken jij hem dan? Ik ben een van z'n oudste dochter en je lult alleen onzin hij is inmiddels als vrij en niks was waar dus volgende keer eerst zeker zijn van je zaak voor je kletst dombo 😉
Jij praat wel heel stoer dat je hem kent van waar ken jij hem dan? Ik ben een van z'n oudste dochter en je lult alleen onzin hij is inmiddels als vrij en niks was waar dus volgende keer eerst zeker zijn van je zaak voor je kletst dombo 😉
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Jij kent niemand niet lullen hoelang heeft hij nou gezeten? Veel korter dan wat jij dacht als je zo intressant bent zeg dan wie je bent dan kun je hem nog tegemoet komen dan moet je het ff in z'n gezicht zeggen en niet op een website 😉
Als je oh zo slim was weet je soms wel dat je zit terwijl ze bezig zijn met "bewijzen" binnen halen als er geen bewijs is ben je zo weer de straat op toch? Ofniet dombo
Alleen troep verspreid je ook vast gezeten voor een drugszaak? Welke drugszaak je zit teveel in anders mans dingen met je neus, en dan nieteens in dingen wat waar zijn maak je druk om je eigen leven.
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Zijn echte straf krijgt hij nog in de bak wanneer hij samen met de gevangen even hem tegen komen...vaak worden ze elke dag in elkaar geslagen of bewerkt met zelf gemaakte messen
Ik zit een topic van 2014 te kijken..wist ik niet eens ..hij zit dus al in de bak .ik hoop dat ze hem daar vermoorden..ik haat Pedo's verkrachters en moordenaars
Bladwijzers