Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar. - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/7 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 66

Onderwerp: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Jij praat wel heel stoer dat je hem kent van waar ken jij hem dan? Ik ben een van z'n oudste dochter en je lult alleen onzin hij is inmiddels als vrij en niks was waar dus volgende keer eerst zeker zijn van je zaak voor je kletst dombo 😉

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Standaard Re: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lowkey Bekijk Berichten
      Jij praat wel heel stoer dat je hem kent van waar ken jij hem dan? Ik ben een van z'n oudste dochter en je lult alleen onzin hij is inmiddels als vrij en niks was waar dus volgende keer eerst zeker zijn van je zaak voor je kletst dombo 😉
      Beter laat je de zaak in de archieven. Als je zijn oudste dochter bent dan ken ik je moeder en je ooms. Als hij inmiddels vrij is erken je zelf dat hij gezeten heeft. Als niks waar is dan waarom heeft hij gezeten?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jij kent niemand niet lullen hoelang heeft hij nou gezeten? Veel korter dan wat jij dacht als je zo intressant bent zeg dan wie je bent dan kun je hem nog tegemoet komen dan moet je het ff in z'n gezicht zeggen en niet op een website 😉

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als je oh zo slim was weet je soms wel dat je zit terwijl ze bezig zijn met "bewijzen" binnen halen als er geen bewijs is ben je zo weer de straat op toch? Ofniet dombo

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Alleen troep verspreid je ook vast gezeten voor een drugszaak? Welke drugszaak je zit teveel in anders mans dingen met je neus, en dan nieteens in dingen wat waar zijn maak je druk om je eigen leven.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Alleen troep verspreid je ook vast gezeten voor een drugszaak? Welke drugszaak je zit teveel in anders mans dingen met je neus, en dan nieteens in dingen wat waar zijn maak je druk om je eigen leven.
      De dingen zijn zoals ze zijn, accepteer ze en ga verder met je leven.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Jij kent niemand niet lullen hoelang heeft hij nou gezeten? Veel korter dan wat jij dacht als je zo intressant bent zeg dan wie je bent dan kun je hem nog tegemoet komen dan moet je het ff in z'n gezicht zeggen en niet op een website 😉
      Die kinderachtige praatjes draaien de boel niet terug. Accepteer de zaken en ga verder met je leven.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757437

Zijn echte straf krijgt hij nog in de bak wanneer hij samen met de gevangen even hem tegen komen...vaak worden ze elke dag in elkaar geslagen of bewerkt met zelf gemaakte messen
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473541

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Zijn echte straf krijgt hij nog in de bak wanneer hij samen met de gevangen even hem tegen komen...vaak worden ze elke dag in elkaar geslagen of bewerkt met zelf gemaakte messen
      Ik ben op zich tegen geweld, maar in dit soort zaken, laten ze hem maar te grazen nemen!

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757437

Ik zit een topic van 2014 te kijken..wist ik niet eens ..hij zit dus al in de bak .ik hoop dat ze hem daar vermoorden..ik haat Pedo's verkrachters en moordenaars

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten