Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar. - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Standaard Re: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lowkey Bekijk Berichten
      Hoor haar nou leven naar de klote? Bitch where? We feesten elke dag jo😂 Niemand die mijn vader wat kan maken internetgangsters
      Pedo feest elke dag?
      Je hebt niet eens geld om te feesten.
      Jouw leven bestaat uit schadevergoedingen betalen en onderduiken.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      63
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Deze pedo ken ik heel goed. Hij heeft 3 jaar cel gekregen voor misbruik meisjes van 9 en 3 jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lowkey Bekijk Berichten
      Dombo jij moet verder gaan met je leven zit je ff in andermans leven daarom blijf je annoniem.
      Nee, jij bent lekker transparant hier... Sinds wanneer is 'lowkey' een achternaam? Jij zit hier onder een pseudoniem maar wat te roepen. Wie kan controleren of dat allemaal waar is? Man, iedereen kan achter een veilige nickname van alles en nog wat claimen en stellen op internet. Het is niet te controleren en heeft dus geen enkele waarde. De kans is enorm groot dat jij gewoon keihard zit te liegen over je afkomst. Je lult maar wat. Zonde van de tijd om daar aandacht aan te besteden. Ga maar alléén verder met liegen, fantaseren en dumpen van monologen. Je bent het totaal niet waard om met jou in discussie te gaan op basis van jouw leugens en valse claims.

RABI' QÛRTÛBA De man huivert's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2008
      Leeftijd
      31
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      690008

3 jaar??

Welkom in Nederland. Typisch dit. Begrijp er gewoon niks meer van.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Elke dag fucking feest! Die 1500 schadevergoeding? Die krijgt ze nieteens meer aangezien er geen bewijzen waren + 1500 is zo betaald dat is niks snoepgeld hahaha

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

En niemand duikt onder schat, als je in de stad loopt in rotterdam zal je ons vast elke dag zien domme bangerik x je praat teveel jo dombo

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Dombo eric? Je typt een heel verhaal no one cares damn ipv dat je dit typt kon je geld maken dombo

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten