Cultuurbarbaren IS verwoesten antieke erfgoed
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Cultuurbarbaren IS verwoesten antieke erfgoed

Sufisticated. Giuseppe's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1279431

Standaard Cultuurbarbaren IS verwoesten antieke erfgoed

IS-militanten slaan antieke beelden kapot in Irak -

Pijnlijk om te zien, maar goed, wat verwacht je van barbaren die mensen onthoofden, kruisigen en verbranden. Kansloos gewoon.
      In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

L'ignorance mène à la peur, la peur mène à la haine, et la haine mène à la violence. Voilà l'équation.

Banned
      Ingeschreven
      Feb 2015
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Cultuurbarbaren IS verwoesten antieke erfgoed

Dat zijn gewoon gekken.
      Totaal geen respect voor kunst en oudheidkundige voorwerpen.

De Taliban deed dat toch ook met die Boedha beelden,een x aantal jaren terug.

En vind je het gek dat mensen de Islam eng en intolerant vinden?
      Ik geef ze gelijk die anti-moslims,maar ze hebben het niet bij het rechte eind,maar ik kan kan me voorstellen dat ze de Islam dominant en respectloos naar andere geloven en tradities vinden.

Dat doen die honden van de IS en Taliban zijn gewoon duivels.

Osama bin Laden vocht wel een rechtvaardige strijd, Allahyra7mou.
      Maar IS,Taliban etc etc zijn gewoon dom en hebben niet de politieke en militaire inzicht die wijlen Bin Laden wel had.
      Ze willen hem allemaal kopieren en respect verdienen.
      Maar in plaats daarvan jagen ze de hele wereld tegen zich in het harnas,inlcuis de Arabische/Islamitische landen.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402415

mooi alle bewijzen voor niet europese oude beschavingen moeten weg zodat wij onze superieuriteit tot 8000 jaar geleden kunnen bewijzen.

dus ophouden met die onzin van oude arabische wetenschappers want straks is het bewijs toch verdwenen
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Mark, wie heeft het hier over Arabische wetenschappers? Het gaat hier om antieke Assyrische kunst nog ver voordat de Arabische expansie begon. De Arabische bloeiperiode begon pas na de 6de eeuw na Christus.

Maar om terug te komen op je punt, ja je hebt idd gelijk. Het westen zitten hier achter. Sterker nog, het moet uiteindelijk wel Israel geweest zijn, kan niet anders!

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Volgens mij zegt Mark niet dat hij vindt dat het Westen hier achter zit.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Volgens mij zegt Mark niet dat hij vindt dat het Westen hier achter zit.
      Dat is waar Revisor. Verkeerd gelezen, maarjah 1 + 1 = 2
      Moet haast wel. Dit sluit precies aan op datgene wat we al dachten. Het is een opgezet spel zodat de Europese beschavingen ouder lijken dan de Mesopotamische beschavingen.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marko123 Bekijk Berichten
      Dat is waar Revisor. Verkeerd gelezen, maarjah 1 + 1 = 2
      Moet haast wel. Dit sluit precies aan op datgene wat we al dachten. Het is een opgezet spel zodat de Europese beschavingen ouder lijken dan de Mesopotamische beschavingen.

Niets moet. Je hebt het over ''we'', voorlopig ben jij de enige die denkt dat het een opgezet spel is. Mark denkt dat niet, althans dat kunnen we niet uit zijn woorden concluderen hadden we al vasgesteld.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Niets moet. Je hebt het over ''we'', voorlopig ben jij de enige die denkt dat het een opgezet spel is. Mark denkt dat niet, althans dat kunnen we niet uit zijn woorden concluderen hadden we al vasgesteld.
      Het was een sarcastische opmerking op een sarcastische opmerking Resivor.
      Maar dan maar meteen serieus te reageren. Het westen zou nog in de wachtrij moeten blijven staan wil het de oudste zijn. Denk b.v. aan de Chinese koninkrijken. In ieder geval kunnen we zeggen dat de geschiedenis in het gebied wat nu Nederland is begint in 600 voor Christus. Het begin van de frieze beschaving.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Ik wijs je op je logische fout in je sarcasme. Dat doe ik uit sarcastische overwegingen om je sarcasme te neutraliseren.

Dat doe ik op basis van mijn vooroordeel jegens jou. Ik meen te ontwaren dat je een ''israel lover'' bent en dat je sarcasme gericht is op mensen die in andere discussies wijzen op mogelijkheden en/of feiten waar israels de hand in zou hebben.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      May 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik wijs je op je logische fout in je sarcasme. Dat doe ik uit sarcastische overwegingen om je sarcasme te neutraliseren.

Dat doe ik op basis van mijn vooroordeel jegens jou. Ik meen te ontwaren dat je een ''israel lover'' bent en dat je sarcasme gericht is op mensen die in andere discussies wijzen op mogelijkheden en/of feiten waar israels de hand in zou hebben.
      "Ik meen te ontwaren dat je een ''israel lover'' bent"

Helaas, je hebt het mis. Ik ben voorstander van een twee-staten oplossing. En vanwege mijn Christelijke religie heb ik meer gemeen met het Palestijnse volk dan met de Israëlische puur alleen al om het feit dat een groot deel van de Palestijnse volk Christelijk is. Dat gezegd hebbende ben ik idd zoals vele absoluut niet anti-Israel, maar vind ik dat alle Joodse nederzettingen in de Westelijke Jordaanoever ontruimd moeten worden.

Ik adviseer je dus om je beter te laten informeren. Ik ben net zo pro Israël als pro Palestijns.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten