ajax jeugdspelers mishandelen agente - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/5 EersteEerste ... 345 LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 47

Onderwerp: ajax jeugdspelers mishandelen agente

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard Re: ajax jeugdspelers mishandelen agente

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois Bekijk Berichten
      Samet Bulut, Ashraf El Mahdioui en Zakaria El Azzouzi...

Deze mensen die denken met hun handen en voeten, gaan het nog ver schoppen. Toen ze op weg naar huis een toeterende ongelovige hoer tegenkwamen die hen niet de ruimte gaf die ze nodig hadden, gingen ze terecht uit hun dak. Van middenvelders kan men niet verwachten dat deze rechts houden op de weg, dat had de agent moeten weten. Van een spits mag je enige assertiviteit verwachten. Ajax mag dan ook trots hen zijn. Dit gedrag onderscheid een goede aanvaller.

Bijlage 19614
      Zakaria El Azzouzi
      Domme reactie.

Op de eerste plaats is er maar één van hen verdacht. Het spreken in meervoud is dus onjuist en afkeurenswaardig omdat je de anderen criminaliseert.

Op de tweede plaats weten we niet wat er werkelijk heeft plaatsgevonden. Het nieuws is al een paar keer gewijzigd.
      Eerst waren ze alledrie verdacht, ze zou uit haar auto gesleurd zijn, botten gebroken etc... al die dingen bleken niet waar te zijn.

Op de derde plaats is je opvoering van haar vermeende ongelovigheid en hoerigheid speculatief. We weten immers niet of de dader een dergelijke overweging heeft gemaakt. Dat is louter ontsproten aan je fantasie en vooroordelen jegens naar ik meen moslims en Marokkanen.

Op de vierde plaats trek je de daad van één van de voetballers onterecht door naar middenvelders en spitsen. Spitsen en middenvelders in het algemeen hebben niet zoveel te maken met de daad van een persoonw aarvan we nog niet eens weten op welke positie de verdachte speelt.

We kennen allemaal het begrip ''hufter in het verkeer''. Denk hierbij aan postbus 551 acties met slogans als: ''Wees geen hufter in het verkeer''. Vele onderzoekers hebben gepoogd de toename van agressie als mensen gaan autorijden te verklaren.

Dit is zo'n gevalletje. Wie weet stak de vrouw een middelvinger of schold ze hen uit, allemaal geen redenen om geweld toe te passen maar zo gaan die dingen. Mensen in een auto hebben een kort lontje.

Nu het voetballers van Ajax zijn komt het eerder in het nieuws.

Niets bijzonders dus.

Maar voor onze autochtone vriendjes een goede gelegenheid om hun vooroordelen te spuien.

Ook niets bijzonders eigenlijk.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois Bekijk Berichten
      Samet Bulut, Ashraf El Mahdioui en Zakaria El Azzouzi...

Deze mensen die denken met hun handen en voeten, gaan het nog ver schoppen. Toen ze op weg naar huis een toeterende ongelovige hoer tegenkwamen die hen niet de ruimte gaf die ze nodig hadden, gingen ze terecht uit hun dak. Van middenvelders kan men niet verwachten dat deze rechts houden op de weg, dat had de agent moeten weten. Van een spits mag je enige assertiviteit verwachten. Ajax mag dan ook trots hen zijn. Dit gedrag onderscheid een goede aanvaller.

Bijlage 19614
      Zakaria El Azzouzi
      Wat ben jij een vieze tering hond zeg

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402415

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      ik denk dat dit met een sisser afloopt.

als kluivert iemand mag verkrachten en iemand mag doodrijden dan zal dit ook geen issue zijn.
      nou mijn voorspelling komt wel erg snel uit, ajax is goed bezig met downplayen
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Op de derde plaats is je opvoering van haar vermeende ongelovigheid en hoerigheid speculatief. We weten immers niet of de dader een dergelijke overweging heeft gemaakt. Dat is louter ontsproten aan je fantasie en vooroordelen jegens naar ik meen moslims en Marokkanen.
      Punt 3a. Ja, daar heb je een punt. Maar het kon ook een grap zijn. Wat denk je zélf?

Punt 3b. Je vooroordelen jegens naar ik meen moslims en Marokkanen. Is dat ook niet een vooroordeel dat jij dat meent?

Domme reactie.

Op de eerste plaats is er maar één van hen verdacht. Het spreken in meervoud is dus onjuist en afkeurenswaardig omdat je de anderen criminaliseert.
      Sorry, ik had toestemming van Mark (zie post #2), dat is mijn voornaamste verweer. Mark heeft mij de ruimte gegeven, het is dus allemaal zijn schuld! Ik voelde mij daardoor vrij wat te plagen. Is post #28 geen aardige compensatie? Daar kwam helemaal geen reactie op. Wel op post #30. Je verwacht het gewoon niet. Eerst heb ik die jongens verdedigd (post #28), vervolgens een beetje onaardig gedaan (post #30), dat heft elkaar toch op meen ik. Die agente zal wel gelogen hebben. Dat van die ongelovige hoer was maar een plagerijtje van mijn kant, sorry! Ik geloof in de rechtsstaat! Die jongens gaan vrijuit. Het is hun woord tegen dat van de agent. Ik heb nergens iets gezegd over mogelijk letsel. Misschien heb je dat tussen de regels gelezen, ik heb het niet gezegd.

Op de vierde plaats trek je de daad van één van de voetballers onterecht door naar middenvelders en spitsen. Spitsen en middenvelders in het algemeen hebben niet zoveel te maken met de daad van een persoonw aarvan we nog niet eens weten op welke positie de verdachte speelt.
      Is dat mijn schuld, dat jij het absurde van mijn grap niet in zag? Ik vond het een heel geslaagde grap. Immers de agente - zegt - met haar auto niet te hebben kunnen passeren. Dus hielden deze weggebruikers onvoldoende rechts. Toen ben ik wat gaan speuren en wat bleek één van de heren is middenvelder.Verder nog uitleg nodig?

Op de tweede plaats weten we niet wat er werkelijk heeft plaatsgevonden. Het nieuws is al een paar keer gewijzigd.
      Eerst waren ze alledrie verdacht, ze zou uit haar auto gesleurd zijn, botten gebroken etc... al die dingen bleken niet waar te zijn.
      Dat is met alle nieuws, je weet het nooit zeker. Ook als nieuws herhaald wordt en dus niet tegengesproken is er geen absolute zekerheid of het ook waar is. Is herhaling een bewijs? Hoevaak wordt niet herhaald dat Jezus de zoon van god is. Is het daarom waar? Aan alles kun je twijfelen, tenzij je het zelf hebt meegemaakt. Als je een komeet op je donder krijgt weet je het zeker, als het anderen dat is overkomen is er altijd twijfel. "Ja, die krater van die zogenaamde komeetinslag kun je ook wel zelf gegraven hebben." Zo kun je ook twijfelen aan dat verhaal van Nida en die moslima die is geslagen. Ik niet hoor, maar het zou kunnen.

Ik geloof in de rechtsstaat. Als die jongens het niet gedaan hebben en de aanklacht niet bewezen kan worden, gaan ze vrijuit. Als die jongens het wél gedaan hebben, maar de aanklacht kan niet bewezen worden, gaan ze ook vrijuit. Dan zijn er nog twee mogelijkheden waar ik verder niet op in ga. Dat is het mooie van de rechtsstaat. Ik hecht daar veel waarde aan. Jij natuurlijk ook. Het is een spel en je moet je aan de spelregels houden. Naleving van de regels zijn het doel, de rest is toeval.

Wat ik wel geloof is dat de agente een auto had, immers er is geclaxoneerd. Het feit dat er geclaxoneerd is vormt een bewijs voor de stelling dat de agent een auto bestuurde. Claxoneren kun je niet als je op de fiets zit. Bovendien kun je met de fiets makkelijker een middenvelder passeren. Dus ook dat is een aanwijzing.

We kennen allemaal het begrip ''hufter in het verkeer''. Denk hierbij aan postbus 551 acties met slogans als: ''Wees geen hufter in het verkeer''. Vele onderzoekers hebben gepoogd de toename van agressie als mensen gaan autorijden te verklaren.

Dit is zo'n gevalletje. Wie weet stak de vrouw een middelvinger of schold ze hen uit, allemaal geen redenen om geweld toe te passen maar zo gaan die dingen. Mensen in een auto hebben een kort lontje.

Nu het voetballers van Ajax zijn komt het eerder in het nieuws.

Niets bijzonders dus.

Maar voor onze autochtone vriendjes een goede gelegenheid om hun vooroordelen te spuien.

Ook niets bijzonders eigenlijk.
      Oh jij weet het al, maar als anderen het 'weten' is het in jouw ogen voorbarig en dom. Want je stelt: "Vele onderzoekers hebben gepoogd de toename van agressie als mensen gaan autorijden te verklaren. Dit is zo'n gevalletje." Die agente reed in de auto.

"Wie weet stak de vrouw een middelvinger of schold ze hen uit, allemaal geen redenen om geweld toe te passen maar zo gaan die dingen. Mensen in een auto hebben een kort lontje."

Ja, dat is het: "Mensen in een auto hebben een kort lontje"

Die marokkanen en turk kunnen het niet zijn, het is de mens in de auto. Ze zal het wel hebben uitgelokt.
      Laatst gewijzigd door Eric de Blois; 13-03-15 om 20:48.

O'Tmazirt ⵓ'ⵜⵎⴰⵣⵉⵔⵜ Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614777

Er lopen meer foute agenten en agentes bij de politie die niet goed gescreend zijn dan deze jochies.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Flikker toch op ...geen 1 van hun heeft de Marokkaanse paspoort en geen 1 van hun heeft voor Marokko gespeeld
      Even voor jouw informatie. Ik weet dat je gaat zeggen dat het gelogen is. Omdat het je pijn doet om mij gelijk te geven.

INTERLANDCARRIÈRE
      RN Nationale team Debuut Trainer bij zijn debuut Leeftijd bij debuut
      - Marokko Marokko O20 - - -
      9 Marokko Marokko O17 13 apr. 2013 3 - Abdellah El Idrissi 16 jaar 11 maanden 06 dagen

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

za 14 mrt 2015, 19:59

'Aschraf wilde juist bemiddelen in ruzie'

AMSTERDAM - Een van de drie jeugdspelers van Ajax die vrijdag geschorst werden nadat ze waren aangehouden voor de mishandeling van een agente, zou juist hebben willen bemiddelen in de verkeersruzie.

Aschraf el Mahdioui

Dat zegt de advocaat van Aschraf el Mahdioui tegen stadszender AT5. Hij en zijn teamgenoot Samet Bulut worden inmiddels niet meer verdacht. De derde speler, Zakaria el A., moet zich binnenkort verantwoorden voor de rechter voor de mishandeling.

De officier van justitie besloot vrijdagmiddag dat de drie verdachten niet hoefden te worden voorgeleid aan de rechter-commissaris en dat het ook niet nodig was om de voetballers langer vast te houden. „De officier van justitie heeft zelf het initiatief genomen om twee van de drie jongens zonder dagvaarding heen te zenden en de derde verdachte wel voor mishandeling te gaan vervolgen. Omdat de verwondingen niet ernstig waren, moet deze 18-jarige Amsterdammer zich voor een eenvoudige mishandeling verantwoorden. Er is geen sprake van openlijke geweldpleging, omdat de vrouw geen botbreuken had maar alleen een gekneusd sleutelbeen en wat schaafwonden.

Uit haar verklaringen is bovendien gebleken dat zij niet uit de auto is gesleurd. Wat verder ook een belangrijk feit is, is dat de vrouw zich niet als politieagente kenbaar had gemaakt. In zo’n geval zou een eventuele straf veel zwaarder kunnen uitvallen”, aldus woordvoerder Franklin Wattimena van het Openbaar Ministerie in Amsterdam.

De 18-jarige jeugdspeler die wel vervolgd gaat worden, mocht de cel ook verlaten omdat hij geen strafblad heeft. Voorlopig heeft Ajax het drietal geschorst.

„De club neemt dit zeer serieus en stelt alles in het werk om er zo snel mogelijk achter te komen wat er is gebeurd.”

„Daarna zal Ajax bepalen of en welke passende maatregelen zullen volgen. Tot die tijd zullen de betrokken spelers geen voetbalactiviteiten voor de club verrichten”, aldus een verklaring van Ajax.

'Aschraf wilde juist bemiddelen in ruzie'|Binnenland| Telegraaf.nl
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker knots71karel's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1392162

za 14 mrt 2015, 19:59

'Aschraf wilde juist bemiddelen in ruzie'

AMSTERDAM - Een van de drie jeugdspelers van Ajax die vrijdag geschorst werden nadat ze waren aangehouden voor de mishandeling van een agente, zou juist hebben willen bemiddelen in de verkeersruzie.

Aschraf el Mahdioui

Dat zegt de advocaat van Aschraf el Mahdioui tegen stadszender AT5. Hij en zijn teamgenoot Samet Bulut worden inmiddels niet meer verdacht. De derde speler, Zakaria el A., moet zich binnenkort verantwoorden voor de rechter voor de mishandeling.

De officier van justitie besloot vrijdagmiddag dat de drie verdachten niet hoefden te worden voorgeleid aan de rechter-commissaris en dat het ook niet nodig was om de voetballers langer vast te houden. „De officier van justitie heeft zelf het initiatief genomen om twee van de drie jongens zonder dagvaarding heen te zenden en de derde verdachte wel voor mishandeling te gaan vervolgen. Omdat de verwondingen niet ernstig waren, moet deze 18-jarige Amsterdammer zich voor een eenvoudige mishandeling verantwoorden. Er is geen sprake van openlijke geweldpleging, omdat de vrouw geen botbreuken had maar alleen een gekneusd sleutelbeen en wat schaafwonden.

Uit haar verklaringen is bovendien gebleken dat zij niet uit de auto is gesleurd. Wat verder ook een belangrijk feit is, is dat de vrouw zich niet als politieagente kenbaar had gemaakt. In zo’n geval zou een eventuele straf veel zwaarder kunnen uitvallen”, aldus woordvoerder Franklin Wattimena van het Openbaar Ministerie in Amsterdam.

De 18-jarige jeugdspeler die wel vervolgd gaat worden, mocht de cel ook verlaten omdat hij geen strafblad heeft. Voorlopig heeft Ajax het drietal geschorst.

„De club neemt dit zeer serieus en stelt alles in het werk om er zo snel mogelijk achter te komen wat er is gebeurd.”

„Daarna zal Ajax bepalen of en welke passende maatregelen zullen volgen. Tot die tijd zullen de betrokken spelers geen voetbalactiviteiten voor de club verrichten”, aldus een verklaring van Ajax.

'Aschraf wilde juist bemiddelen in ruzie'|Binnenland| Telegraaf.nl
      Zo dus de TELEGRAAF is nu wel een betrouwbare bron ??

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Even voor jouw informatie. Ik weet dat je gaat zeggen dat het gelogen is. Omdat het je pijn doet om mij gelijk te geven.

INTERLANDCARRIÈRE
      RN Nationale team Debuut Trainer bij zijn debuut Leeftijd bij debuut
      - Marokko Marokko O20 - - -
      9 Marokko Marokko O17 13 apr. 2013 3 - Abdellah El Idrissi 16 jaar 11 maanden 06 dagen
      Jij bent n de war met 2 andere Idrissi

Abdellah El Idrissi ..Marokkaanse Jeugdteam bondscoach
      Adham EL Idrissi die inderdaad voor Marokko uit komt en hij speelt bij Ajax maar deze heeft niks te maken met 3 gasten die een vrouw mishandeld hebben

Ik kan je wel zeggen dat Zakaria Azzouzi even geproefd heeft bij Marokkaanse jeugd elftal

Hier interview

Zakaria El Azzouzi (links) en Faycal Annouri (rechts)

Jullie zitten allebei in de definitieve selectie voor de Afrika Cup-17.

Zakaria: De Marokkaanse bond stuurde onlangs een officiële uitnodiging naar Ajax.

Faycal: Almere City is ook op de hoogte. Ze hebben mij gefeliciteerd. Ze vroegen wel of ik een verstandige keuze wilde maken, aangezien mijn club kan degraderen. Wanneer ik in Marokko ben voor de Afrika Cup-17, dan speelt mijn club degradatiewedstrijden tegen Excelsior en Roda JC.

Almere City heeft je bij je keuze niet onder druk gezet?

Faycal: Nee totaal niet. Ze gunnen het mij van harte

Waar overnachtten jullie tijdens jullie trainingskamp?

Zakaria: We overnachtten in kamers op het trainingscomplex zelf.

Viel het mee?

Zakaria: Het was niet luxe, maar het was ook niet slecht.

Faycal: Van te voren werd ons verteld dat we niet verwend zouden worden.

Jullie hebben beiden een nieuwe ervaring meegemaakt. Kunnen jullie even kort samenvatten hoe alles is gegaan?

Zakaria: We kwamen aan in Casablanca, maar we moesten een uur wachten op de jongens uit België.

Faycal: Eén van de Belgische spelers had een probleem met zijn bagage. Vandaar dat we ongeveer een uur moesten wachten totdat dat geregeld was. Uiteindelijk vertrokken we naar het trainingscomplex. Je komt daar aan en je kent nog niemand van de spelers. Nadat we aankwamen gingen we eerst eten en daarna moesten we doorgeven op welke positie we speelden.

Dat wisten ze niet van te voren?

Faycal: Ze vroegen op welke positie we het liefst uit de voeten kwamen

Was Pim Verbeek er zelf niet bij?

Zakaria: Jawel, Pim Verbeek was er wel bij. Hij haalde ons op van het vliegveld. We kwamen in de avond aan en na het eten gingen we direct slapen.

Waren er ook spelers uit de Marokkaanse competitie aanwezig tijdens de trainingsstage?

Faycal: Er waren twee jongens van Raja Casablanca en twee spelers van de Mohammed VI Academie.

Hoe vaak werd er getraind?

Faycal: In totaal vier keer. We hebben twee keer getraind en twee keer een trainingswedstrijd gespeeld.

Hoe was het niveau van de andere spelers uit Europa?

Faycal: Ik merkte wel op dat enkele spelers beter waren dan andere, maar je zag wel dat de andere spelers anders speelden. Het was wel even wennen om met ze samen te spelen.

Zijn er spelers die uitstaken boven de rest van de selectie?

Zakaria: Er waren niet echt spelers die boven de rest uitstaken.

Faycal: Die jongens van Club Brugge vond ik wel goed.

Zakaria: Ja inderdaad. Anas Hamzaoui vond ik sterk spelen. Ik vind het jammer dat hij niet geselecteerd is.

Was Pim Verbeek betrokken bij de trainingen, of was het Abdellah El Idrissi?

Zakaria: Voor ons Pim Verbeek. Abdellah El Idrissi sprak wel vaak, maar die sprak voornamelijk Frans en dat verstonden wij niet.

Faycal: Ik versta redelijk Arabisch, alleen El Idrissi sprak Frans met Arabisch erdoorheen en dan is het moeilijk verstaanbaar.

Wie zal als eindverantwoordelijke op de bank zitten tijdens de CAN -17?

Faycal: Pim Verbeek zal nadrukkelijk betrokken blijven tijdens de wedstrijden. Hij zal gewoon op de bank zitten tijdens de wedstrijden.

Hebben jullie een beetje gesproken met de spelers uit Marokko?

Faycal: Jawel. Ik kon wel redelijk met ze opschieten. Maar je zag ook wel groepjes tijdens het eten. Wij zaten vooral bij de Belgische spelers.

Hadden jullie een avondklok ?

Zakaria: Rond tien uur lagen we meestal in bed.

Faycal: Er was niet echt een specifieke tijd dat we moesten slapen. Na het eten gingen we meestal naar onze kamer.

Naast het voetbal waren er geen andere activiteiten, zoals de stad in of iets dergelijks?

Faycal: Nee. We mochten alleen op het trainingscomplex blijven.

Zakaria: We hadden niet eens het gevoel dat we in Marokko waren.

Faycal: Het was ook niet echt lekker weer in Marokko. Maar aan de andere kant, we waren daar om ons te bewijzen. Je bent vooral gefocust op een plek in de selectie die je wil afdwingen.

Hoe zat het qua materiaal en trainings/wedstrijd kleding ?

Faycal: Alles was goed geregeld. Voor iedere speler stond kleding klaar. Van wedstrijdtenue tot trainingspakken.

Zakaria: Het tenue waar we mee gespeeld hebben, heb ik meegekregen.

Zakaria El Azzouzi en Faycal Annouri samen met oud-doelman Khalid Fouhami

Zakaria, je hebt wel gevaarlijke uitspraken gedaan. “Als ik mee mag, schiet ik Marokko naar de halve finale”. Nu je erbij zit, moet je je belofte inlossen.

Zakaria: Als de trainer mij opstelt, zal ik keihard mijn best doen.

Hebben jullie er zin in?

Zakaria: We hebben er zeker zin in.

Faycal: Ja zeker.

Hebben jullie de speelschema al gezien ?

Faycal: Ja die hebben we al gezien.

Zakaria: Pim Verbeek heeft ons een mail gestuurd met de speelschema.

Wat vinden jullie er van?

Faycal: We hebben op papier een makkelijkere poule vergeleken met poule B. Daar zijn Nigeria en Ivoorkust de sterkste landen.

Zakaria: Belangrijkste is dat we de eerste twee poulewedstrijden winnen. Dan is de druk er een beetje vanaf.

Hebben jullie nog contact met spelers die ook tijdens de trainingsstage aanwezig waren?

Zakaria: Jawel. Vooral met die Belgische jongens.

Om voor Marokko te spelen, dien je een Marokkaanse paspoort te hebben. Is alles goed geregeld voor jullie?

Zakaria: Ja alles ging redelijk soepel. Binnen een week of twee heb ik mijn Marokkaanse paspoort gehad.

Faycal: Als het gaat om iemand die speelt voor Marokko, wordt je aanvraag versneld.

Op welke posities concentreren jullie je tijdens de CAN -17?

Faycal: Ik speel het liefst rechts/links op het middenveld. Maar als de trainer met elders opstelt, dan doe ik er alles aan om mijn rol daar zo goed mogelijk in te vullen.

Zakaria: Ik hoop in de spits te spelen. Maar ik kan ook als rechtsbuiten/linksbuiten of op nummer 10 spelen. Dus de trainer kan me op elke positie voorin opstellen.

Hebben jullie al oog laten vallen op jullie mogelijke concurrenten in de selectie?

Zakaria: Ja natuurlijk. Het is niet zo dat ik me bezig houd met hoe ze spelen. Maar ik weet wel wie mijn concurrenten kunnen zijn. Het is alleen nog niet duidelijk welk speelstijl we gaan hanteren tijdens het toernooi.

Faycal: Er zijn twee jongens waarvan ik het idee heb dat ik de concurrentie met ze moet aangaan. Het motiveert me alleen. Je gaat daardoor alleen maar beter spelen.

Iedereen moest zich bewijzen tijdens het trainingskamp. Zagen jullie ook dat men bijvoorbeeld voor eigen succes ging?

Zakaria: Dat merkte ik wel op gedurende de partijtjes die we speelden. Je zag dat bepaalde spelers zich echt wilde bewijzen en gingen daardoor ook vaak voor eigen succes.

Faycal: Dat klopt. Bepaalde spelers wilden zich koste wat het kost bewijzen, en daardoor liepen ze vaak op mijn positie in plaats van dat ze de bal naar mij spelen. Daardoor werd ik gedwongen om door te schuiven naar een andere positie voorin.

Jongens… minimaal de halve finale he?!

Zakaria: We zullen ons best doen Insha’ Allah en we hopen het toernooi te winnen.

Faycal: Ik hoop dat we ons inshAllah kwalificeren voor het WK-17 en de Afrika Cup-17 winnen.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      42
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Jij bent n de war met 2 andere Idrissi

Abdellah El Idrissi ..Marokkaanse Jeugdteam bondscoach
      Adham EL Idrissi die inderdaad voor Marokko uit komt en hij speelt bij Ajax maar deze heeft niks te maken met 3 gasten die een vrouw mishandeld hebben

Ik kan je wel zeggen dat Zakaria Azzouzi even geproefd heeft bij Marokkaanse jeugd elftal

Hier interview

Hij heeft 3 wedstrijden gespeeld onder die bondscoach. Maar omdat het gekopieerde stukje te groot was voor hier staat het wat vreemd.
      Zakaria El Azzouzi (links) en Faycal Annouri (rechts)

Jullie zitten allebei in de definitieve selectie voor de Afrika Cup-17.

Zakaria: De Marokkaanse bond stuurde onlangs een officiële uitnodiging naar Ajax.

Faycal: Almere City is ook op de hoogte. Ze hebben mij gefeliciteerd. Ze vroegen wel of ik een verstandige keuze wilde maken, aangezien mijn club kan degraderen. Wanneer ik in Marokko ben voor de Afrika Cup-17, dan speelt mijn club degradatiewedstrijden tegen Excelsior en Roda JC.

Almere City heeft je bij je keuze niet onder druk gezet?

Faycal: Nee totaal niet. Ze gunnen het mij van harte

Waar overnachtten jullie tijdens jullie trainingskamp?

Zakaria: We overnachtten in kamers op het trainingscomplex zelf.

Viel het mee?

Zakaria: Het was niet luxe, maar het was ook niet slecht.

Faycal: Van te voren werd ons verteld dat we niet verwend zouden worden.

Jullie hebben beiden een nieuwe ervaring meegemaakt. Kunnen jullie even kort samenvatten hoe alles is gegaan?

Zakaria: We kwamen aan in Casablanca, maar we moesten een uur wachten op de jongens uit België.

Faycal: Eén van de Belgische spelers had een probleem met zijn bagage. Vandaar dat we ongeveer een uur moesten wachten totdat dat geregeld was. Uiteindelijk vertrokken we naar het trainingscomplex. Je komt daar aan en je kent nog niemand van de spelers. Nadat we aankwamen gingen we eerst eten en daarna moesten we doorgeven op welke positie we speelden.

Dat wisten ze niet van te voren?

Faycal: Ze vroegen op welke positie we het liefst uit de voeten kwamen

Was Pim Verbeek er zelf niet bij?

Zakaria: Jawel, Pim Verbeek was er wel bij. Hij haalde ons op van het vliegveld. We kwamen in de avond aan en na het eten gingen we direct slapen.

Waren er ook spelers uit de Marokkaanse competitie aanwezig tijdens de trainingsstage?

Faycal: Er waren twee jongens van Raja Casablanca en twee spelers van de Mohammed VI Academie.

Hoe vaak werd er getraind?

Faycal: In totaal vier keer. We hebben twee keer getraind en twee keer een trainingswedstrijd gespeeld.

Hoe was het niveau van de andere spelers uit Europa?

Faycal: Ik merkte wel op dat enkele spelers beter waren dan andere, maar je zag wel dat de andere spelers anders speelden. Het was wel even wennen om met ze samen te spelen.

Zijn er spelers die uitstaken boven de rest van de selectie?

Zakaria: Er waren niet echt spelers die boven de rest uitstaken.

Faycal: Die jongens van Club Brugge vond ik wel goed.

Zakaria: Ja inderdaad. Anas Hamzaoui vond ik sterk spelen. Ik vind het jammer dat hij niet geselecteerd is.

Was Pim Verbeek betrokken bij de trainingen, of was het Abdellah El Idrissi?

Zakaria: Voor ons Pim Verbeek. Abdellah El Idrissi sprak wel vaak, maar die sprak voornamelijk Frans en dat verstonden wij niet.

Faycal: Ik versta redelijk Arabisch, alleen El Idrissi sprak Frans met Arabisch erdoorheen en dan is het moeilijk verstaanbaar.

Wie zal als eindverantwoordelijke op de bank zitten tijdens de CAN -17?

Faycal: Pim Verbeek zal nadrukkelijk betrokken blijven tijdens de wedstrijden. Hij zal gewoon op de bank zitten tijdens de wedstrijden.

Hebben jullie een beetje gesproken met de spelers uit Marokko?

Faycal: Jawel. Ik kon wel redelijk met ze opschieten. Maar je zag ook wel groepjes tijdens het eten. Wij zaten vooral bij de Belgische spelers.

Hadden jullie een avondklok ?

Zakaria: Rond tien uur lagen we meestal in bed.

Faycal: Er was niet echt een specifieke tijd dat we moesten slapen. Na het eten gingen we meestal naar onze kamer.

Naast het voetbal waren er geen andere activiteiten, zoals de stad in of iets dergelijks?

Faycal: Nee. We mochten alleen op het trainingscomplex blijven.

Zakaria: We hadden niet eens het gevoel dat we in Marokko waren.

Faycal: Het was ook niet echt lekker weer in Marokko. Maar aan de andere kant, we waren daar om ons te bewijzen. Je bent vooral gefocust op een plek in de selectie die je wil afdwingen.

Hoe zat het qua materiaal en trainings/wedstrijd kleding ?

Faycal: Alles was goed geregeld. Voor iedere speler stond kleding klaar. Van wedstrijdtenue tot trainingspakken.

Zakaria: Het tenue waar we mee gespeeld hebben, heb ik meegekregen.

Zakaria El Azzouzi en Faycal Annouri samen met oud-doelman Khalid Fouhami

Zakaria, je hebt wel gevaarlijke uitspraken gedaan. “Als ik mee mag, schiet ik Marokko naar de halve finale”. Nu je erbij zit, moet je je belofte inlossen.

Zakaria: Als de trainer mij opstelt, zal ik keihard mijn best doen.

Hebben jullie er zin in?

Zakaria: We hebben er zeker zin in.

Faycal: Ja zeker.

Hebben jullie de speelschema al gezien ?

Faycal: Ja die hebben we al gezien.

Zakaria: Pim Verbeek heeft ons een mail gestuurd met de speelschema.

Wat vinden jullie er van?

Faycal: We hebben op papier een makkelijkere poule vergeleken met poule B. Daar zijn Nigeria en Ivoorkust de sterkste landen.

Zakaria: Belangrijkste is dat we de eerste twee poulewedstrijden winnen. Dan is de druk er een beetje vanaf.

Hebben jullie nog contact met spelers die ook tijdens de trainingsstage aanwezig waren?

Zakaria: Jawel. Vooral met die Belgische jongens.

Om voor Marokko te spelen, dien je een Marokkaanse paspoort te hebben. Is alles goed geregeld voor jullie?

Zakaria: Ja alles ging redelijk soepel. Binnen een week of twee heb ik mijn Marokkaanse paspoort gehad.

Faycal: Als het gaat om iemand die speelt voor Marokko, wordt je aanvraag versneld.

Op welke posities concentreren jullie je tijdens de CAN -17?

Faycal: Ik speel het liefst rechts/links op het middenveld. Maar als de trainer met elders opstelt, dan doe ik er alles aan om mijn rol daar zo goed mogelijk in te vullen.

Zakaria: Ik hoop in de spits te spelen. Maar ik kan ook als rechtsbuiten/linksbuiten of op nummer 10 spelen. Dus de trainer kan me op elke positie voorin opstellen.

Hebben jullie al oog laten vallen op jullie mogelijke concurrenten in de selectie?

Zakaria: Ja natuurlijk. Het is niet zo dat ik me bezig houd met hoe ze spelen. Maar ik weet wel wie mijn concurrenten kunnen zijn. Het is alleen nog niet duidelijk welk speelstijl we gaan hanteren tijdens het toernooi.

Faycal: Er zijn twee jongens waarvan ik het idee heb dat ik de concurrentie met ze moet aangaan. Het motiveert me alleen. Je gaat daardoor alleen maar beter spelen.

Iedereen moest zich bewijzen tijdens het trainingskamp. Zagen jullie ook dat men bijvoorbeeld voor eigen succes ging?

Zakaria: Dat merkte ik wel op gedurende de partijtjes die we speelden. Je zag dat bepaalde spelers zich echt wilde bewijzen en gingen daardoor ook vaak voor eigen succes.

Faycal: Dat klopt. Bepaalde spelers wilden zich koste wat het kost bewijzen, en daardoor liepen ze vaak op mijn positie in plaats van dat ze de bal naar mij spelen. Daardoor werd ik gedwongen om door te schuiven naar een andere positie voorin.

Jongens… minimaal de halve finale he?!

Zakaria: We zullen ons best doen Insha’ Allah en we hopen het toernooi te winnen.

Faycal: Ik hoop dat we ons inshAllah kwalificeren voor het WK-17 en de Afrika Cup-17 winnen.
      Hij heeft gespeeld onder die bondscoach. Omdat het gekopieerde gedeelte te groot was om hier te plaatsen staat het een beetje vreem. 13 april 2013 was zijn debuut onder die bondscoach.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten