Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa. - Pagina 17
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 17/17 EersteEerste ... 71617
    Resultaten 161 tot 163 van de 163

Onderwerp: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      695

Standaard Re: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois Bekijk Berichten
      Ja, het is de schuld van iedereen behalve natuurlijk de werkloze zélf. Net als de criminaliteit onder marokkanen. Ook allemaal de schuld van de maatschappij. Het vroegtijdig schoolverlaten etc. allemaal de schuld van anderen.

Bedankt voor deze reactie.

Total agree.

Wat kunnen wij vingerwijzen als geen ander. Een beter milieu begint bij jezelf zo ook een beter toekomst perspectief.
      GoodLife

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adam24 Bekijk Berichten
      Bedankt voor deze reactie.

Total agree.

Wat kunnen wij vingerwijzen als geen ander. Een beter milieu begint bij jezelf zo ook een beter toekomst perspectief.
      En je heet... Adam?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adam24 Bekijk Berichten
      Surat 24 Aya 26

'' Ben je bereid te trouwen in 2014 in sha Allah, zonder zigzag dan mag jij contact met mij opnemen '''

Noem jij jezelf een Tayiba ?

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      695

Ik zie het verband niet tussen mijn huidige en oude reactie.

We zoekt die vind, zo ook mbt arbeidskansen.
      Ik als Marokkaan ben als enige werkzaam in een galerij met enkel Nederlanders dusja. Het is een kwestie van willen bijdragen. Het geeft mij immers voldoening wetende dat ik mijn dagen niet nutteloos besteed net als mijn buren.

Ik zal niet meer reageren op deze topic aangezien ik mijn mening heb gegeven. Dus bespaar jezelf het copy pasten van oude reacties Rob/Eric/Johan?
      GoodLife

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten