Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/16 EersteEerste 12312 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 159

Onderwerp: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      Dat is wel wat je denkt, maar nog net niet uitspreekt.
      Lees je reactie terug...
      Laten we er een analyse op los laten. Wijs aan in mijn commentaar waaruit blijkt dat ik dat heb 'gedacht'. Zonder enige onderbouwing maar wat roepen.

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067958

Standaard Re: Arbeidskansen voor Allochtonen, met name Marokkanen, in Nederland het slechtst van Europa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois Bekijk Berichten
      Laten we er een analyse op los laten. Wijs aan in mijn commentaar waaruit blijkt dat ik dat heb 'gedacht'. Zonder enige onderbouwing maar wat roepen.
      Ik hoef dat niet aan te wijzen, dat ziet elke mafketel.
      Hoef je niet eens slim voor te zijn.
      Het feit alleen al dat je criminaliteit onder Marokkanen d'r bij betrekt, zegt genoeg over jouw manier van onderbouwen.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

wat een rechtse kansloze honden hangen hier ook rond zeg.
      en dan dat zielige sarcastische toontje waarin ze trachten uit hun nek te kletsen zodat alles lijkt alsof het de fout is van degenen zelf is die gediscrimineerd worden door rechtse gedrochten die weinig tot niks aan de maatschappij toe te voegen hebben maar wel veilig in het buitenland zitten om hun roofbuit te kunnen rechtvaardigen.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      Ik hoef dat niet aan te wijzen, dat ziet elke mafketel.
      Hoef je niet eens slim voor te zijn.
      Het feit alleen al dat je criminaliteit onder Marokkanen d'r bij betrekt, zegt genoeg over jouw manier van onderbouwen.
      Wie iemand beschuldigd van iets, moet dat kunnen aantonen, anders is het niets meer dan kwaadsprekerij. Met het uitblijven van bewijzen, blijkt dus nu dat er geen bewijzen zijn, dus is er sprake van kwaadsprekerij. En menen te kunnen bewijzen wat ik zou 'denken' is natuurlijk al helemaal vaag. Jullie maken het mij makkelijk op die manier.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      veilig in het buitenland zitten om hun roofbuit te kunnen rechtvaardigen.
      Aan die beschuldiging durf je geen naam toe te voegen he lafbek! Roofbuit, wat een flut argument. Over wie gaat het eigenlijk?

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Las laatst ook ergens dat de allochtonen in Nederland het slechtst geďntegreerd zijn van heel Europa. Misschien is dat ook een deel van het probleem.
      I read recently that NL is Europe's most racist country. Maybe that's part of the problem.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Wie iemand beschuldigd van iets, moet dat kunnen aantonen, anders is het niets meer dan kwaadsprekerij. Met het uitblijven van bewijzen, blijkt dus nu dat er geen bewijzen zijn, dus is er sprake van kwaadsprekerij. En menen te kunnen bewijzen wat ik zou 'denken' is natuurlijk al helemaal vaag. Jullie maken het mij makkelijk op die manier.
      Ga een end fietsen met je 'jullie' maken het me makkelijk. discussiëren op jouw manier maak je het jezelf heel makkelijk idd.

MonirH MonirH's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1009084

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Las laatst ook ergens dat de allochtonen in Nederland het slechtst geďntegreerd zijn van heel Europa. Misschien is dat ook een deel van het probleem. En ja intergratie komt van 2 kanten.
      Dat is goed nieuws. Integratie is net zo onzinnig is als assimilatie, er dient geen sprake te zijn van integratie.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Aan die beschuldiging durf je geen naam toe te voegen he lafbek! Roofbuit, wat een flut argument. Over wie gaat het eigenlijk?
      oh, moet ik daar nog een naampje bij vermelden joh? je bent zelf een lafbekkie. een rechtse lafbek. jouw rechtse shit is het niet eens waard om een naam bij te vermelden. zo kansloos als wat. lekker veilig ver weg naar een land vluchten waar je je rechtse bullshit kunt rond spuien aan stenen en zand. over laf gesproken. de nazi's achterna jagend en vervolgens het internet vol-spuien met je achterhaalde racistische gedachtekronkels. ja roofbuit ja. je bent zo'n loser dat je je buit, dat je geroofd hebt, niet eens wenst te delen. want ooh, het is van mij! van mij! ikke ikke ikke en de rest kan stikken. das jouw lafbekkige manier van doen.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonirH Bekijk Berichten
      Dat is goed nieuws. Integratie is net zo onzinnig is als assimilatie, er dient geen sprake te zijn van integratie.
      Assimilatie is onzinnig omdat het onhaalbaar is, derhalve zinloos dit dus te eisen van burgers. Maar waarom 'dient' er geen sprake te zijn van integratie volgens jou (MonirH)? Wat is daarvan volgens jou het gevaar, zo je dat tenminste bedoeld? Mogen mensen niet gewoon vrijwillig integreren als ze daar behoefte aan hebben?

Intergratie vind ik trouwens een uitermate vaag begrip. Wanneer is daar sprake van en wanneer juist niet? Zo heb ik het idee dat ik nooit echt 'geďntegreerd' ben geweest in Nederland. Ik denk dat er genoeg andere autochtonen bestaan die niet geďntegreerd zijn in de maatschappij. Nou en? Zo lang mensen daar gelukkig mee zijn!

Assimileren is inderdaad onzin. Men hoeft niet te assimileren, zolang men zich maar aan de wetten en regels van het land houdt. Wie dat doet mag gewoon zichzelf blijven. En dan dient zich ook nog de vraag aan, aan wat moeten burgers zich dan assimileren indien assimileren een vereiste is? Wat en wie bepaalt dat?

Verder het volgende: wie stelt dat "er dient geen sprake te zijn van integratie", stelt daarmee onvermijdelijk ook dat de omgeving dus mensen mag weigeren te integreren. Sterker nog: de omgeving moet dat weigeren, volgens jouw stelling... Weigeren lijkt dan haast een soort morele plicht, want "er dient geen sprake te zijn van intergratie". De omgeving moet er dus kennelijk alles aan doen te voorkomen dat mensen integreren.

Tot slot: dat 'niet dienen te integreren' geldt dat voor bepaalde groepen in Nederland voor iedereen?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten