Potjandorie hou eens een keertje op met al die nieuwstopics man
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Potjandorie hou eens een keertje op met al die nieuwstopics man

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard Potjandorie hou eens een keertje op met al die nieuwstopics man

wij hoeven jullie aandacht niet te hebben..ik ben aan het kotsen door jullie nieuws topic's op WSB

Borhan en MonirH jullie verkrachten WSDB

ga ergens anders poepen met jullie nieuws man

Beheer doe wat man

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard re: Potjandorie hou eens een keertje op met al die nieuwstopics man

er is een nieuwsafdeling en als je daar geen aandacht krijgt dan oprotten met jullie nieuws naar een andere site

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Je draaft door SF!

De andere prikkers plaatsen niets, tja dan gaan topics waar nieuws in voorkomt vaker voorkomen. Ik vind het niet erg.

NVDD is dood, is hangplek geworden voor zure laag opgeleide rechtse en sialmofobe autochtonen. Daar wil je niet dood gevonden worden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

ik draaf niet door

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      ik draaf niet door
      Oke! Monir vind ik een goee prikker, maar doet verder meer mee in andere topics dan dat hij zelf topics plaatst. Gasten die topics plaatsen zonder ook maar eens een keer mee te doen heb ik meer weerstand tegen.

By the way: Ik ben hier nummer 1 nieuwstopics plaatsen. Voelde me daarom ook aangesproken.

En al die prikkers die niet meedoen en niets plaatsen heb ik geen moeite mee. Zij hebben ook recht om alleen te lezen en niet mee te doen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

ik heb niets tegen 1 per dag of verder discusseren in een nieuwstopic die geplaatst werd door jou of door iemand anders maar zij lijken wel een persmachine ..achter elkaar nieuwstooic plaatsen..dat is niet fijn ...vroeger was het ondenkbaar om nieuws op wsdb te plaatsen..die slappe hap van beheer is dood ..ze doen niks ..ze moeten jullie bannen als je achter elkaar nieuws plaats op wsdb..jij weet het ook ..jij ben lang genoeg hier om het te weten

Very Important Prikker knots71karel's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1392162

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Je draaft door SF!

De andere prikkers plaatsen niets, tja dan gaan topics waar nieuws in voorkomt vaker voorkomen. Ik vind het niet erg.

NVDD is dood, is hangplek geworden voor zure laag opgeleide rechtse en sialmofobe autochtonen. Daar wil je niet dood gevonden worden.
      'Bestrijd islamhaat, geef voorlichting'
      Ook de Nederlandse onderzoeker Van der Valk vreest dat anti-islamitische agressie een maatschappelijk probleem kan worden wanneer de overheid niet ingrijpt. In haar boek Islamofobie en Discriminatie pleit ze onder meer voor voorlichting in jongerencentra. Tussen 2005 en 2010 telde ze 117 voorbeelden van 'islamofoob' geweld. Volgens de cijfers zouden moskeeën 43 keer zijn beklad en 37 keer (deels) vernield.

Zolang de MOSIMS onderling elkaars Moskeen opblazen met vaak tientallen doden.
      Is bovenstaand stukje van Ineke de Valk niet te vergelijken

Doei ben al weg naar N.V.D.D

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

NVDD is dood, is hangplek geworden voor zure laag opgeleide rechtse en sialmofobe autochtonen.
      Een scherpe en treffende typering die volledig van toepassing is op ons allen. Namens deze groep bedankt voor de erkenning. Niets tegen hokjesdenken! Ga zo door.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      ik heb niets tegen 1 per dag of verder discusseren in een nieuwstopic die geplaatst werd door jou of door iemand anders maar zij lijken wel een persmachine ..achter elkaar nieuwstooic plaatsen..dat is niet fijn ...vroeger was het ondenkbaar om nieuws op wsdb te plaatsen..die slappe hap van beheer is dood ..ze doen niks ..ze moeten jullie bannen als je achter elkaar nieuws plaats op wsdb..jij weet het ook ..jij ben lang genoeg hier om het te weten
      Niet vloeken!

Jij bent niet objectief. Revisor is degene die hier het meeste nieuws plaatst, niet MonirH en we weten allemaal hoe het komt dat hij hier plaatst en niet daar.

Ik vind in zijn algemeenheid dat het beheer alle nieuwstopics naar NVDD moet slepen, alles. Het beheer moet eens wat gaan doen aan dat gejij-bak daar. Waarom wordt er geen actie ondernomen? Uiteindelijk het resultaat: op NVDD wordt niet meer vanuit Marokkaans perspectief geschreven en vanwege de rot sfeer blijven velen weg en dat is waarom ze op WSDB komen.
      -------Worship the Creator not the creation-------

Important Prikker BoerHarms's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      561693

Oke! Monir vind ik een goee prikker, maar doet verder meer mee in andere topics dan dat hij zelf topics plaatst. Gasten die topics plaatsen zonder ook maar eens een keer mee te doen heb ik meer weerstand tegen.

By the way: Ik ben hier nummer 1 nieuwstopics plaatsen. Voelde me daarom ook aangesproken.

En al die prikkers die niet meedoen en niets plaatsen heb ik geen moeite mee. Zij hebben ook recht om alleen te lezen en niet mee te doen.
      Ben ik mee eens, ben het misschien niet eens met jouw inhoud van jouw topics, maar je taalgebruik is altijd gepast, en daar zou o.a. SF een voorbeeld aan kunnen nemen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten