Sisha lounges en cabaretbarren.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/17 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 169

Onderwerp: Sisha lounges en cabaretbarren.

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Standaard Sisha lounges en cabaretbarren.

Kan iemand mij uitleggen wat voor trend dit is?
      Of moet ik me gewoon erbij neerleggen dat ons volk naar de klote is en dat zal blijven.

Even serieus.
      Je reserveert (als manzijnde) een VIP tafel met vrienden inclusief alcoholische drank en sisha.
      Daar leg je 250 de man voor neer.

Vervolgens komen een paar dronken theemutsen die zich 'Marokkaanse zangers' noemen, de boel bij elkaar schreeuwen.
      Vrouwen (lees:hoeren) die hun heupen daar staan te shaken tussen de watertandende (getrouwde) mannen en opgehitste pubers.

Ondertussen inhaleer je sisha gifgas door je verkoolde longen en laat je je ogen alvast vallen op het 'meisje' wat straks met jou meegaat.
      Om stoer te doen bij je vrienden, betaal je een schore zanger nog ff 100 euries, zodat hij jouw naam kan introduceren tijdens het zingen/schreeuwen.

En om de nacht af te sluiten neemt elke dronklap een 'dame' mee tegen betaling + fooi.

Wat is dit voor duivelaanbidding in die tenten?
      Satans in levende lijve.
      Wandelende soa bommen.

Ik hoop dat er gauw een einde komt aan deze Satanistische trend.
      Ben in shock.

Important Prikker Bumi's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      459124

Standaard Re: Sisha lounges en cabaretbarren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      Of moet ik me gewoon erbij neerleggen dat ons volk naar de klote is en dat zal blijven.

Even serieus.
      Je reserveert (als manzijnde) een VIP tafel met vrienden inclusief alcoholische drank en sisha.

Vervolgens komen een paar dronken theemutsen die zich 'Marokkaanse zangers' noemen, de boel bij elkaar schreeuwen.
      Vrouwen (lees:hoeren) die hun heupen daar staan te shaken tussen de watertandende (getrouwde) mannen en opgehitste pubers.

Ondertussen inhaleer je sisha gifgas door je verkoolde longen en laat je je ogen alvast vallen op het 'meisje' wat straks met jou meegaat.
      Om stoer te doen bij je vrienden, betaal je een schore zanger nog ff 100 euries, zodat hij jouw naam kan introduceren tijdens het zingen/schreeuwen.

En om de nacht af te sluiten neemt elke dronklap een 'dame' mee tegen betaling + fooi.

Satans in levende lijve.
      Wandelende soa bommen.

Ben in shock.
      Hoe weet jij dit allemaal?

Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bumi Bekijk Berichten
      Hoe weet jij dit allemaal?
      Zojuist gehoord van betrouwbare bronnen.

Ik las het altijd al wel op m.nl, maar geloofde het niet dacht dat het overdreven werd.

Important Prikker Bumi's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      459124

Ja erg he, hoe ver je dan van het pad af bent. Ik heb gehoord dat die ''dames'' nooit in eigen stad uitgaan naar zulke tenten. Haagse lounges worden door Rotterdameressen bezocht en andersom, enzovoorts.

Allah ihfed.

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425704

Even serieus.

Satans in levende lijve.
      Wandelende soa bommen.

Ben in shock.
      Hahahaha perfecte omschrijving.

Om eerlijk te zijn, word ik af en toe door vrienden uitgenodigd om mee te gaan en ik kijk mijn ogen dan echt uit. Een vriend had eens €1.500,- in 1 avond letterlijk de lucht in gegooid zodat die zangers zijn naam zouden scanderen (Soussie Breda riepen ze dan steeds om). Ben geen fan meer van Milouda sinds betreffende vriend haar eens heel de avond een arm om de schouder legde op het podium en zij vond het allemaal maar best (ze kreeg tenslotte euries toegeworpen).

Om maar niet te spreken van de drank etc.

Ga nog steeds wel mee maar meer om tijd te doden en te lachen. En af en toe schuurt er weleens een volle bips per ongeluk tegen me aan maar zodra ze merken dat ik geen dealer ben, schuren ze gauw weer verder.

Er komen steeds meer dergelijke tentjes en de meiden gaan allang al niet meer buiten hun stad om. Die van Delft zit vol met Haagse meiden etc.
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis.

DOOD
      Ingeschreven
      Dec 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      304299

Mannen die daar komen om aan hun trekken te komen en chicks komen daar om een sugardaddy te fixen. Verder komen daar zoals je beschreef getrouwde mannen en lelijke tieners. Het wordt een verslaving voor de meiden.. je weet wat aandacht doet bij sommigen.

Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Ja inderdaad, ben sprakeloos.

Het ergste is, de mannen die er naartoe schijnen te gaan zijn in real life doodnormale gasten.
      Sommige zelfs praktiserend en al..met een goede baan etc.

Ik dacht zullen vast snotaapjes zijn of drugsdealers, maar nee hoor...
      Er zijn daar veel getrouwde mannen en zogenaamde nette mannen betrapt.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038349

scary shit!!

Naam scanderen? dacht dat ik weird shit had meegemaakt, maar dit slaat alles.

DOOD
      Ingeschreven
      Dec 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      304299

Klopt.. meiden verstoppen zich nu nauwelijks.. iedereen mag gewoon weten.. ' Ik ben slet'.. dat is wat verpest is onder de Marokkanen, schaamte is verdwenen. Het lijkt nu minder erg als meerdere het ook doen.

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425704

Ja inderdaad, ben sprakeloos.

Het ergste is, de mannen die er naartoe schijnen te gaan zijn in real life doodnormale gasten.
      Sommige zelfs praktiserend en al..met een goede baan etc.

Ik dacht zullen vast snotaapjes zijn of drugsdealers, maar nee hoor...
      Er zijn daar veel getrouwde mannen en zogenaamde nette mannen betrapt.
      Denk het niet hoor, hoogstens als 'toeschouwer' zoals ik weleens doe.

Maar je denkt toch niet dat iedereen zo gek is (en financieel in staat is) om een paar duizend euro's per avond aan een kantineclub te besteden.

Dan betaal je duizenden euro's komen ze bedorven fruit, goedkope stukjes worst en zitoun langs brengen WTF.
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten