Het krioelt hier van de heaumeau's. - Pagina 36
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 36/36 EersteEerste ... 263536
    Resultaten 351 tot 359 van de 359

Onderwerp: Het krioelt hier van de heaumeau's.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard Re: Het krioelt hier van de heaumeau's.

ChristenUnie erkent homohuwelijk niet

Door Onze parlementaire redactie

24 nov. 2018 in BINNENLAND

Den Haag - De deur voor de erkenning van het homohuwelijk bij de ChristenUnie blijft potdicht. Het partijcongres heeft een voorstel met een ruime meerderheid weggestemd.

Een clubje leden deed een pleidooi om het huwelijk voor geliefden van hetzelfde geslacht op te nemen in het oprichtingsdocument van de christelijke partij.

„Ik geloof dat God geen bezwaar heeft op huwelijken van het gelijke geslacht op basis van de bijbel”, zei initiatiefnemer Walter Brands tijdens een gevoelige discussie op het partijcongres in Zwolle.

Partijvoorzitter Piet Adema ziet niets in de hartenkreet van enkele leden. „Dit document is het vertrekpunt van onze politiek. Als ideaal zien we het huwelijk tussen man en vrouw”, lichtte de preses toe. „Het zou een principiële koerswijziging zijn.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2837...medium=organic
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Paus Franciscus © AP

Paus Franciscus: homoseksualiteit is een modegril

Paus Franciscus maakt zich zorgen over homoseksuelen in de rooms-katholieke kerk. ,,Het lijkt het er zelfs op dat homoseksualiteit in sommige samenlevingen in de mode is, en deze mentaliteit beïnvloedt de kerk op tot op zekere hoogte.”

Buitenlandredactie 01-12-18, 21:47

De uitspraken zijn afkomstig uit het boek La fuerza de la vocación (De kracht van de roeping). Het Duitse persbureau DPA beschikt over een voorpublicatie van het boek van Fernando Prado.

Het is een 'vergissing’ om te geloven dat homoseksuelen in het priesteronderwijs ‘niet zo slecht’ zijn en dat homoseksualiteit slechts een vorm van genegenheid is, zegt Franciscus. ,,In het gewijde leven en in het priesterlijke leven heeft dit soort genegenheid geen plaats.”

De rooms-katholieke kerk leert formeel dat homoseksuele neigingen best mogen, maar dat seksuele contacten tussen homo’s niet kunnen. Eerder liet Franciscus zich genuanceerder uit over homoseksualiteit. ,,De vraag is, wie zijn wij om wie zo is, wie van goede wil is en wie naar God zoekt, te beoordelen?”

https://www.bndestem.nl/buitenland/p...gril~a0ae1ac6/

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Upp voor onze Bumi. Ik mis jou en hoop dat het goed met jou gaat S. JIj hebt wel gelijk hoor.

Best veel heumeus op dit forum.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Voor Marokkanen is het uiterst belangrijk om zich ermee bezig te houden.

Op de eerste plaats jagen ze op hun kinderen. Marokkaanse jongvolwassnen zijn zeer in trek bij homofielen. Op de tweede plaats worden Marokkanen misbruikt door de politiek, media en homolobby. De één doet het voor het stemvee en de ander voor subsidies. Op de derde plaats is het één van de thema's van rechts om Marokkanen te assimileren en van extreem rechts om ze mogen discrimineren.

'Terugtreden Sidney Smeets legt groter probleem in lhbti-community bloot'

Sidney Smeets, toen nog advocaat, bij een demonstratie op het Museumplein ANP

Staat de zaak rond het terugtreden van het D66 Tweede Kamerlid Sidney Smeets voor een breder probleem? Het Kamerlid besloot om op te stappen, nadat meerdere jongens hem beschuldigden van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Ook binnen de NOS speelt op dit moment een zaak rondom dit soort beschuldigingen.

Het richt de aandacht op de kwetsbaarheid, de onzichtbaarheid, maar zeker ook de onveiligheid die jongeren binnen de lhbti-gemeenschap meemaken.

Op jonge leeftijd ben je vaak nog niet uit de kast, en als dat wel het geval is wordt dat niet altijd geaccepteerd door je omgeving, zegt journalist Bo Hanna. Hij deed eerder onderzoek naar scheve machtsverhoudingen in de homogemeenschap. "Dan kan je je voorstellen dat ze vaker in het geheim gaan afspreken. En als je in het geheim afspreekt nemen de risico's toe. Het is minder makkelijk om het erover te hebben, omdat leeftijdsgenoten vaak nog in de kast zitten. Als er iets gebeurt, is het daardoor minder makkelijk hierover te praten."

'Ik wilde een luisterend oor, niet die seksverzoeken die ik kreeg'

Hij ziet dat er binnen de homogemeenschap gebruikgemaakt wordt van deze kwetsbaarheid. "Ik denk dat er een cultuur is genormaliseerd binnen de homogemeenschap, waarin jonge jongens die willen experimenteren worden geconfronteerd met oudere mannen die daarop inspelen."

In veel gevallen gebeurt dit online. Veel lhbti-jongeren ontmoeten elkaar via dating-apps en sociale media. Daar zijn mensen met een gelijke identiteit vaak makkelijker te vinden dan in de directe omgeving.

Niet op zoek naar seks, maar naar steun

"Homojongeren die uit de kast willen komen en op internet zitten, zijn negen van de tien keer niet op zoek naar seks, maar naar steun", zegt Hanna. "Het is kwalijk dat oudere mannen daar misbruik maken voor fysieke intimiteit."

Hij ziet dat dit niet alleen bij lhbti-jongeren het geval is. Voor alle jongeren is dit een probleem. Dat ziet ook Rutgers, het kenniscentrum voor seksualiteit. Eind vorig jaar startte de organisatie de campagne en petitie #tothier tegen seksueel geweld.

"Elke relatie en elke sekspartner moet gewenst en gelijkwaardig zijn, zowel online als offline. Toch tekenen seksueel geweld, ongewenste aanrakingen en grensoverschrijdend gedrag nog steeds vele levens", zegt Rutgers in een persbericht. Maandag wordt de inmiddels 13183 keer ondertekende petitie aan de Tweede Kamer aangeboden.

Rutgers vraagt onder andere om betere seksuele voorlichting op scholen. "Zodat er een generatie opgroeit die de wensen en grenzen respecteert."

'Het begint eigenlijk al op scholen'

Daar ziet ook Rocher Koendjbiharie kansen, de hoofdredacteur van Expreszo. Dat is een magazine voor jonge lhbti'ers. "Het begint eigenlijk al op scholen. Veel mensen hebben het meegekregen, wat er vorige maand gebeurde op die school in Gorinchem. Tieners werden uit de kast gedwongen. Vorig jaar had je ook al de anti-homoverklaring op verschillende scholen."

"Dat zijn al twee tekenen van de kwetsbare positie van lhbti'ers kunnen hebben op school", zegt hij. "Daarnaast is er ook op veel scholen een complete afwezigheid van seksuele genderdiversiteit, waardoor er ook geen ruimte is voor de seksuele ontdekkingstocht die lhbti-jongeren ondergaan. Dat zijn een paar dingen waardoor jongeren zich onzichtbaar voelen."

"Doordat jongeren zich niet gehoord voelen gaan ze zelf op ontdekkingstocht uit. Maar ze weten niet welke risico's ze lopen, en welke aasgieren er rondlopen."

'Voor daders is het nu te makkelijk'

Het gesprek openbreken is nu dus een oplossing, net als er eerder met de #metoo-campagne gebeurde, door vrouwen die onder druk gezet werden door mannen in een machtspositie.

"Het pijnlijke is dat we als homogemeenschap emancipatie willen, maar dat er dan misbruik is binnen je eigen groep", zegt Hanna. "Er zijn ook jonge homo's die niets over misbruik willen zeggen, uit angst dat de hele homogemeenschap als pedoseksueel wordt gezien. Maar ik hoop dat dit nu niet gebeurt. Dat zou het ergste zijn wat er kan gebeuren."

Hanna ziet, net als Rutgers, een oplossing in voorlichting op scholen. "Je moet ingaan op de online gevaren. Voor daders is het nu te makkelijk. De politiek moet zich bovendien afvragen: in hoeverre sluit de zedenwet aan bij de online realiteit van nu?"

"We moeten duidelijker zeggen dat het als minderjarige homo niet normaal is om te experimenteren met oudere mannen. Ik spreek me daartegen uit: als een meisje van 16 met een 40-jarige man gaat, dan gaan ook bij iedereen de alarmbellen af."

https://nos.nl/artikel/2377009-terug...ity-bloot.html

Voor het eerst dat een deel van de homolobby het pedoprobleem erkent en de pedo-homo-omerta doorbreekt. Ik denk dat er een verband is met geweld tegen homo's en de actieve jacht van pedohomos op jongeren.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Ja natuurlijk zal er wel een homoseksuele pedofiel zijn. Dat zegt natuurlijk alles over de rest en bewijst jouw theorie.

Zomaar wat met etiketten smijten hierboven. Een tiener van ouder dan 16 jaar is wettelijk volwassen. Een pedofiel is iemand die op kinderen valt die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben ontwikkeld.

.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 24-04-21 om 23:18.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Revisor [/QUOTE]Ik denk dat er een verband is met geweld tegen homo's en de actieve jacht van pedohomos op jongeren.[/QUOTE]

Hoe zie je dat verband dan ?

Denk je omdat homosexuelen een minderheidsgroep vormen zij eerder als ' jacht-doel ' gebruikt zullen worden ?

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

Hoe zie je dat verband dan ?

Denk je omdat homosexuelen een minderheidsgroep vormen zij eerder als ' jacht-doel ' gebruikt zullen worden ?
      Zie:

Heb dat als kind een paar keer meegemaakt met pedo-homo's bij ons speelpleintje.

Als 15/16 jarige krantenjongen in de vroege ochtend (tussen 5 en 7 uur) hadden we altijd wapens bij ons om de homos die op ons geilden en ons wilden betasten op afstand te houden.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5580051

Ook proberen veel pedo-homos jonge tieners te lokken met geld, drugs etc... Veel jongeren zijn daar niet van gediend en delen dan klappies uit.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

Heftig !!! En je vader wist van niets ? Daar praatte je niet over,he ?

Ik ben als 14/15-jarige naar een politieburo gestapt om aangifte te doen tegen een potloodventer die al een paar keer achter elkaar in de bosjes stond waar ik dagelijks langs moest fietsen.

Werd niet serieus genomen door een uitdrukkingsloze agent. Verwarring bij mij. Dat mocht toch niet wat die man deed. ! En kwam te laat op school Ik kon doorlopen. Aardige conciërge.

Maar dat bij jou klinkt me veel bedreigender. Smeerlappen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Homoseksualiteit is eigenlijk een handicap, een seksueel-geestelijke handicap.
      Wie helpt mij van mijn vooroordelen over marokkanen af? Ik zou namelijk graag een fatsoenlijk mens worden. Is er geen sociaaldemocraat die mij daarmee kan helpen?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten