Amerikaanse generaal legt uit hoe Neo-liberalen het midden-oosten planmatig in chaos hebben gestort - Pagina 20
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 20/20 EersteEerste ... 101920
    Resultaten 191 tot 192 van de 192

Onderwerp: Amerikaanse generaal legt uit hoe Neo-liberalen het midden-oosten planmatig in chaos hebben gestort

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Amerikaanse generaal legt uit hoe Neo-liberalen het midden-oosten planmatig in chaos hebben gest

Bol.com zijn oplichters. DeSlegte bied dit boek voor slechts 12,50 aan.

Echt een verrijking voor jullie boekenkast. Ik heb het boek al 2 keer gelezen.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Standaard Re: Amerikaanse generaal legt uit hoe Neo-liberalen het midden-oosten planmatig in chaos hebben gest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Als het westen haar ecomisch systeem verandert hoeven ze niet meer de mensheid te bedriegen, geen rooftochten en oorlogen meer te organiseren. Krijg je ook geen verzet en vluchtelingen. Hoeven wij deze discussies niet meer te voeren en kunnen we met de tijd en energie die iedereen overhoudt iets beters voor elkaar te krijgen.
      Die vinger naar een in jouw ogen onrechtvaardig economisch systeem in een bepaald deel van de wereld wijst zeker ook naar jou als westerling. Je kunt namelijk niet alleen maar westerling zijn als dat jou uitkomt op die momenten wanneer jij je rechten wilt opeisen. Uit die rechten volgen ook plichten en verantwoordelijkheid. Je eet en drinkt van datgene wat je minacht en haat. Die grotwoning in Marokko zit er voor jou duidelijk niet in, want dan moet je offers brengen en inleveren. En dát wil jij niet, zo is mij wel duidelijk. Voor jou geldt ongeveer : Ik hou van het milieu, maar ik wil geen windmolen voor mijn deur. Je bent een verwend ventje. Gelukkig is er voor jou het geloof, waarin je zelfgenoegzaam kunt bidden voor een betere en rechtvaardige wereld vanuit je comfortable stoel.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten