Gefeliciteerd Khadija!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Gefeliciteerd Khadija!

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Standaard Gefeliciteerd Khadija!

.,.,.,.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 11-04-21 om 19:27.

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Standaard Re: Gefeliciteerd Khadija!

De kracht van softheid van een vrouw,die weet waar ze ernaar toe wil, heeft het gewonnen van de kracht van zotheid.

Uiteindelijk is dit land de plek waar haar kinderen en kleine kinderen zich moeten veilig/thuis voelen.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Beschaafde Nederland kan gered worden door beschaafde kinderen van Migranten
      Zoals kinderen van Duitsers?

Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Uiteindelijk is dit land de plek waar haar kinderen en kleine kinderen zich moeten veilig/thuis voelen.
      Duidelijke taal

Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Wat je mag weten dat jij in mijn belevenis nog erger bent want van die Duitsers van toen heb ik geen last van.
      Racisme en haat voor mensen wonend in Nl ,die anders zijn naar je gevoel, woont in je vervuilde hart.

Blijf daar waar je bent geïsoleerd je verstoppen waar want je kan geen mensen om je heen hebben.

Je denkt veel te weten maar je verdrinkt in je gebrek aan mensenkennis en gebrek aan empathie.
      Autistisch zijn gecombineerd met xenofobie is jouw lot.

Probeer mij niet met citaten en 1001 woorden te bewijzen dat je anders in elkaar zit.
      Wees eerlijk en vooral jezelf! je opvatting zijn in hun kern xenofobisch als het maar kan en probeer dat intellectueel te verdoezelen..
      Nare dag gehad op werk?
      Of is dit jullie gebruikelijke manier van communiceren?

Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Nee, als oude zielen hier proberen we in de spiegel van elkanders zielen zo transparant mogelijk te kijken.
      De meeste leden hier komen van ver en hebben een voorgeschiedenis. Eric behoort tot de oude verzuurde bomen die verplaats zijn naar Chili en niet voor niets.
      In zijn ogen is mijn Cultuur de oorzaak van zijn exodus en verzuring!
      Xenofoben en Islamofoben hebben geen rust in hun harten ook duizenden kms verder.. ze blijven hier komen anders hebben ze geen reden om te leven..lol
      Wow. En dit gaat dag in dag uit zo door? Wat is daar het doel van?

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072961

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LADY GAGA Bekijk Berichten
      Wow. En dit gaat dag in dag uit zo door? Wat is daar het doel van?
      Misschien werkt het therapeutisch. Maar eerlijk gezegd doet ie al jaren zo
      viejo pendejo se extravia

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776493

De kracht van softheid van een vrouw,die weet waar ze ernaar toe wil, heeft het gewonnen van de kracht van zotheid.
      Jij vond haar al een aantrekkelijke vrouw nog voordat ze iets met kamervoorzitterschap had te maken.. Herinner je je dat nog, Oiseau ? Je hebt weleens een foto van haar geplaatst.
      En dat herinner ik me weer : ze droeg een hele mooie lang shawl !

Khadija is een moedige vrouw die doorgezet heeft !
      Bedenk ook dat veel ongelovigen op haar gestemd hebben zodat ze kon winnen. Politiek doe je samen.

vrijheidsfundamentalist
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Nederland kan gered worden door beschaafde kinderen van Migranten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois Bekijk Berichten
      Zoals kinderen van Duitsers?

Wat je mag weten is dat jij in mijn belevenis nog erger bent want van die Duitsers van toen heb ik geen last.
      Racisme en haat tegen een deel van de bevolking in Nl ,die anders zijn naar je gevoel, woont in je vervuilde hart.

Blijf daar waar je bent geïsoleerd je verstoppen want je kan geen mensen om je heen hebben.

Je denkt veel te weten maar je verdrinkt in je gebrek aan mensenkennis en gebrek aan empathie.
      Autistisch zijn gecombineerd met xenofobie is jouw lot.

Probeer mij niet met citaten en 1001 woorden te bewijzen dat je anders in elkaar zit.
      Wees eerlijk en vooral jezelf! je opvatting zijn in hun kern xenofobisch als het maar kan en probeer dat niet intellectueel te verdoezelen..
      Ik heb net als jij ook niets tegen Duitsers. Duitsers zijn beschaafde mensen, ze werken hard, zijn slim en leveren producten van een goede kwaliteit. Maar jij begon over kinderen van migranten die Nederland weer beschaafd zouden moeten maken. Daaruit volgt dat Nederlanders volgens jou een onbeschaafd volk zijn. Anders slaat die opmerking dat beschaafde kinderen van Migranten Nederland moeten redden nergens op. Dus mijn vraag aan jou is aan welke migrantenkinderen jij denkt om Nederland weer beschaafd te maken. Ik noemde de Duitsers als voorbeeld omdat ik meen dat Duitsland een zeer beschaafd land is en Duitsers daarom misschien een voorbeeld kunnen zijn voor Nederland. Ik had ook Denen, Finnen of Zwitsers kunnen noemen.

Wat bedoel met "Duitsers van toen" waar jij geen last van hebt? Over welke tijd gaat het? Ik kan mij niet voorstellen dat je Duitsers bedoelt die in de oorlog gevochten hebben tegen Nederland, want die Duitsers zijn vermoedelijk wel dood. En leven ze nog dan denk ik niet dat ze enig gevaar vormen gezien hun vermoedelijke conditie. Dus over welke Duitsers van toen heb je het? En als je zo iemand op straat zou tegenkomen, denk jij dan deze onmiddelijk te kunnen herkennen? Verder vemoed ik dat jij in een buurt woont waar niet bijzonder veel "Duitsers van toen wonen waar jij nu geen last van hebt". Hoeveel Duitsers wonen er in jouw buurt schat jij? Nee, waarschijnlijk heel erg weinig.

Dan denk ik ook dat je ouders niet in Nederland woonden tijdens de tweede wereldoorlog. Dus waarom zou je een hekel hebben aan Duitsers? Dat zou helemaal niet logisch zijn, want ze hebben jou niets aangedaan. De soldaten zijn dood en hun kinderen hebben geen enkele schuld. Ze hebben alleen wat Joden vergast, maar dat is voor veel kinderen van migranten niet zo'n vreselijk drama. Dus dat je nu stelt niets tegen Duitsers van toen te hebben is eigenlijk een beetje goedkoop.

Dus terug naar mijn vraag: uit welke landen komen volgens jou de meest beschaafde migranten wier kinderen van Nederland weer een beschaafd land moeten maken?

Om het je makkelijk te maken noem ik vast wat landen:

Duitsland
      Zwitserland
      Oostenrijk
      Luxemburg
      Denemarken
      Noorwegen
      Zweden
      Finland
      Syrië
      Egypte

Maak je keus!
      Laatst gewijzigd door Eric de Blois; 14-01-16 om 19:57.

Trotse en lieve Moslima
      Ingeschreven
      Feb 2005
      Leeftijd
      38
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1430

Khadija kreeg 2 zoenen van Martin.
      Soebh'aana llaahie wa bih'amdieh.
      Soebh'aanallaahie l-'adhzeem.