Juist omdat ik Moslim ben wil ik niets te maken met terroristen! - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/9 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 82

Onderwerp: Juist omdat ik Moslim ben wil ik niets te maken met terroristen!

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Standaard Re: Juist omdat ik Moslim ben wil ik niets te maken met terroristen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magere hein Bekijk Berichten
      Het is "basaal niveau" niet basale niveau in deze zin! Hoogopgeleide leugenaar en ontduiker.
      Je bewijst hiermee mijn stelling.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Maar die hadden de kennis weer overgenomen van de Grieken (Thales, Pythagoras, Eudoxus, Aristoteles, Euklides).

India en de oude Egyptenaren hebben ook een behoorlijke duit in het algebra zakje gedaan. De islam is pas ook van iets van 700 NC om de hoek komen kijken. De basis voor algebra was toen al gelegd.

Ik meen wel eens iets gelezen te hebben dat als de arabieren de kennis niet zouden hebben vergaard uit de oudheid wij heden ten dage wel de beroemde stelling zouden kennen maar niet als: de stelling van Pythagoras.
      Sumieriers in het Midden-Oosten waren nog eerder

The father of algebra

The Hellenistic mathematician Diophantus has traditionally been known as "the father of algebra"but debate now exists as to whether or not Al-Khwarizmi deserves this title instead.Those who support Diophantus point to the fact that the algebra found in Al-Jabr is more elementary than the algebra found in Arithmetica and that Arithmetica is syncopated while Al-Jabr is fully rhetorical.

Those who support Al-Khwarizmi point to the fact that he gave an exhaustive explanation for the algebraic solution of quadratic equations with positive roots,and was the first to teach algebra in an elementary form and for its own sake, whereas Diophantus was primarily concerned with the theory of numbers. Al-Khwarizmi also introduced the fundamental concept of "reduction" and "balancing" (which he originally used the term al-jabr to refer to), referring to the transposition of subtracted terms to the other side of an equation, that is, the cancellation of like terms on opposite sides of the equation.Other supporters of Al-Khwarizmi point to his algebra no longer being concerned "with a series of problems to be resolved, but an exposition which starts with primitive terms in which the combinations must give all possible prototypes for equations, which henceforward explicitly constitute the true object of study." They also point to his treatment of an equation for its own sake and "in a generic manner, insofar as it does not simply emerge in the course of solving a problem, but is specifically called on to define an infinite class of problems."

https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...her_of_algebra

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Universiteiten in het westen zijn grotendeels gekopieerd van de islamitische madrassa's.

Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik weet gewoon 100% zeker dat we allemaal met Noodles geboren worden! Ontkracht dit maar! En er gaat niets boven 100% dus IK heb gelijK!

Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

En voor mensen als Revisor heb ik het meeste angst...De betweters met de hand op de koran!

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614775

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magere hein Bekijk Berichten
      En voor mensen als Revisor heb ik het meeste angst...De betweters met de hand op de koran!
      je lult maar wat want je kan niet eens Revisor´s priksels begrijpelijk lezen laat staan de Koran.
      je mag bes bang zijn voor je onwetendheid en je verkeerde dieet, magere hein.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Universiteiten in het westen zijn grotendeels gekopieerd van de islamitische madrassa's.

Bron: Vergeten erfenis, Oosterse wortels van de westerse cultuur, Jona Lendering

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Ik heb ooit eens college gevolgd van het vak Rechtsgeschiedenis. Een belangrijk aspect daarbij is het ontstaan van de eerste universiteiten in Europa en de wetenschappelijke methodes die toegepast werden.

Tijdens de colleges en boeken die je daarvoor moest lezen werd er vrijwel met geen woord gerept over de invloed van de islamitische universiteiten en wetenschappelijke methodes. We leerden alsof de Europese universiteiten en de toegepaste wetenschappelijke methodes spontaan in Europa waren ontstaan.

Pas jaren later ontdekte ik dat het anders in elkaar zit.

Kindness Appreciated... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48990

De waarheid over*Syrië | Mathijs Koenraadt

Dat is dan wel grappig van Trump... Pijplijn in Amerika bouwen om hele Syrie verhaal belachelijk te maken.... Als het dat is, natuurlijk...

Trump wil gewoon dat terroristen een pijplijding gaan bouwen... lol...
      Laatst gewijzigd door mrz; 24-02-17 om 05:23.
      My Daily Piece of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Islam en rationele objectieve kennis zijn de grootste vijanden van elkaar. Met de opkomst van islam, lag de oosterse wetenschap op haar gat! Ze WAS goed op weg...faith verving reason....

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten