Revisor is dit stukje eiland niet bij jullie in de buurt (foto) - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Revisor is dit stukje eiland niet bij jullie in de buurt (foto)

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Standaard Re: Revisor is dit stukje eiland niet bij jullie in de buurt (foto)

Ik heb daar ook mijn vakantie gevierd...wat ik van Cala Iris vond...hun strand was van zwarte zand en die zand was heel warm..ik zag mensen gewoon zand over hun lichaam strooien...ze zaten gewoon met hun lichaam gewoon onder het zand

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Nu het nog kan even genieten van Cala Iris. straks een bouwput

De laatste keer dat ik daar was, in 2014, zag je ook van die vergeten grote borden met allerlei vergeelde fotos met aankondigingen van allerlei projecten. Tot nu toe nog niets gebeurt.

Als het zich ontwikkelt, ontwikkel ik mee. Ontwikkeling van dat gebied, biedt mij voordelen. Ik zie al mooie en goede kansen in het verschiet.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Banned
      Ingeschreven
      Jun 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoeceima ben ik 1keer geweest met een paar Marokkaanse matties van mij.mooi land met vriendelijke gastvrije mensen.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Zit jij in het stuk wat op de kaart Parc National d'al Hoceima wordt genoemd?
      -------Worship the Creator not the creation-------

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Zit jij in het stuk wat op de kaart Parc National d'al Hoceima wordt genoemd?
      Ja dat klopt

DOOD
      Ingeschreven
      Dec 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      304297

Mooie foto's revisor. Pff, heimwee

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Als ik mensensmokkelaar zou zijn zou ik veel geld kunnen verdienen.

Spanje repatrieert 125 migranten die binnenkwamen via rots van Al Hoceima

23 september 2021 - 12:00 - Wereld

©

Maandag kwam er een groep van ongeveer 125 sub-Saharaanse migranten op Spaans grondgebied aan, vanuit de rots van Badis bij Al Hoceima. Inmiddels werden ze naar Marokko gerepatrieerd.

Volgens de NGO Caminando Fronteras, bestond de groep migranten uit meer dan 60 vrouwen, acht kinderen en asielzoekers uit o.a. de Democratische Republiek Congo, Senegal, Mali en Guinee. De Ombudsman stuurde maandag een brief naar het ministerie van Binnenlandse Zaken, waarin hij het departement van Marlaska opriep om de geldende wetgeving na te leven, die de uitwijzing van deze migranten verbiedt, schrijft El Pais.

In een video die activiste Helena Maleno, van het collectief Caminando Fronteras, op sociale media heeft geplaatst, zijn migranten te zien die ’s nachts ronddwalen bij één van de ingangen van de rots, terwijl ze "Boza!" ("overwinning!" in de Fulani taal) riepen. De autoriteiten van het gebied waarschuwden het Spaanse leger. De soldaten verleenden de migranten hulp, gaven hen water en noteerden de gegevens van degenen die te kennen hadden gegeven dat zij asiel wensten.

De komst van deze 125 migranten doet denken aan de massale invasie in mei van duizenden migranten in Sebta en Melilla. De grenscontroles zijn in beide steden verscherpt, ondanks de verbetering van de betrekkingen tussen Madrid en Rabat. Sinds 2007 heeft Marokko al 13 miljard euro aan steun ontvangen van de Europese Unie via Spanje, dat het land beschouwt als een prioritaire partner in de strijd tegen illegale immigratie.

In 2020 namen veel migranten, vooral vrouwen en kinderen, de route vanaf de rots van Al Hoceima, omdat deze veel minder riskant is.

https://www.bladna.nl/spanje-repatri...ima,37431.html

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Spanje repatrieert 125 migranten die binnenkwamen via rots van Al Hoceima

23 september 2021 - 12:00 - Wereld

©

Maandag kwam er een groep van ongeveer 125 sub-Saharaanse migranten op Spaans grondgebied aan, vanuit de rots van Badis bij Al Hoceima. Inmiddels werden ze naar Marokko gerepatrieerd.

Volgens de NGO Caminando Fronteras, bestond de groep migranten uit meer dan 60 vrouwen, acht kinderen en asielzoekers uit o.a. de Democratische Republiek Congo, Senegal, Mali en Guinee. De Ombudsman stuurde maandag een brief naar het ministerie van Binnenlandse Zaken, waarin hij het departement van Marlaska opriep om de geldende wetgeving na te leven, die de uitwijzing van deze migranten verbiedt, schrijft El Pais.

In een video die activiste Helena Maleno, van het collectief Caminando Fronteras, op sociale media heeft geplaatst, zijn migranten te zien die ’s nachts ronddwalen bij één van de ingangen van de rots, terwijl ze "Boza!" ("overwinning!" in de Fulani taal) riepen. De autoriteiten van het gebied waarschuwden het Spaanse leger. De soldaten verleenden de migranten hulp, gaven hen water en noteerden de gegevens van degenen die te kennen hadden gegeven dat zij asiel wensten.

De komst van deze 125 migranten doet denken aan de massale invasie in mei van duizenden migranten in Sebta en Melilla. De grenscontroles zijn in beide steden verscherpt, ondanks de verbetering van de betrekkingen tussen Madrid en Rabat. Sinds 2007 heeft Marokko al 13 miljard euro aan steun ontvangen van de Europese Unie via Spanje, dat het land beschouwt als een prioritaire partner in de strijd tegen illegale immigratie.

In 2020 namen veel migranten, vooral vrouwen en kinderen, de route vanaf de rots van Al Hoceima, omdat deze veel minder riskant is.

https://www.bladna.nl/spanje-repatri...ima,37431.html
      hoezo terug sturen naar Marokko...ze moeten hen opvangen die vuile knoflookvreters

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      hoezo terug sturen naar Marokko...ze moeten hen opvangen die vuile knoflookvreters

Omdat Marokko dat zo met Europa heeft afgesproken. Marokko wordt door Europa betaald om ze tegen te houden en op te nemen als ze worden teruggestuurd.

De Marokkaanse elite vangt er geld voor maar de problemen worden afgeschoven op het Marokkaanse volk.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten