Goedemorgen - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/123 EersteEerste ... 1011122161111 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 101 tot 110 van de 1228

Onderwerp: Goedemorgen

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223547

Standaard Re: Goedemorgen

Voel me wel wat beter, hamdullilah.

Knap dat je daar het geduld voor hebt. Zou het in de zak van max doen.

Ik weet van jouw koopjes jagen haha. Ik word meestal afgeleid door de nieuwe collectie. Ben al een hele poos niet gegaan, heb wel genoeg voor deze winter.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Voel me wel wat beter, hamdullilah.
      Oh gelukkig maar!

Knap dat je daar het geduld voor hebt. Zou het in de zak van max doen.
      No way! Dan kan ik niets meer kopen. Ik moet namelijk standaard mijn jurken toch 'verbouwen'. De gemiddelde lengte van de vrouw is 1.70m en daarop is bijna alle kleding afgestemd. Omdat ik net ietsje kleiner ben moet ik sowieso bij een maxi jurk de schaar erin zetten. Ik mag blij zijn als het bovenlijfje niet te lang is, dat is veel meer werk (vergelijkbaar met het verkorten van jouw jurk via de taille). Bij deze jurk hoef ik alleen de spaghetti bandjes in te korten met 20 cm. Het komt ook omdat ik bijna nooit een pashokje inloop, maar al zou ik dat wel doen, weinig kans dat iets precies past.

Oei ik kijk net achter me in de verstelmand liggen nog 6 gloednieuwe maxi jurken die nog moeten worden verkort. Er zit ook nog wat nieuw spul in de kast met het kaartje er nog aan, wat mogelijk wel goed past. Waanzinnig gewoon, ik was vroeger nooit zo koopziek. Ik probeer de laatste tijd echt winkels te vermijden op de supermarkt na dan. Dit moet stoppen in ieder geval tot de volgende uitverkoop (januari).

Ik weet van jouw koopjes jagen haha. Ik word meestal afgeleid door de nieuwe collectie. Ben al een hele poos niet gegaan, heb wel genoeg voor deze winter.
      Nieuwe collectie, klinkt mooi en betoverend, maar dat betekent wel de volle poet betalen............Misschien ben je met één mooi stuk uiteindelijk minder kwijt dan met tien van die bodemprijs jurken van mij. Zoiets als beter 1 nieuw collectie stuk in de hand, dan 10 in de verstelmand
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 5 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223547

Bij mij is lengte vaak een probleem. Maar de jurken van de Mango zijn ontzettend lang. Daar moet ik zelfs killerheels bij aan. Verder pas ik altijd in de winkel, heb er een hekel aan later terug te moeten omdat het niet past of mooi zit.

Vind je het obsessief winkelen geen probleem? Wat doe je met zoveel kledingstukken die je waarschijnlijk nooit draagt?

Ik geef liever een groot bedrag uit aan een paar mooie stukken dan aan de sale, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Bijlage 20471

Foto van de jurk kon ik niet maken, het is te donker nu. Heeft een open rug, gewoon een beetje zomermodelletje waar ik een strak zwart t-shirt onder ga doen met lange mouwen en dan met een fluffy jasje erover. Ik kan misschien ook dat bolero'tje erop dragen van de forever21 die ik laatst nieuw heb gekocht, maar waar is die ook al weer.....
      Die jurk kan echt niet hoor.
      Veelste outbollig en te veel print.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Bij mij is lengte vaak een probleem. Maar de jurken van de Mango zijn ontzettend lang. Daar moet ik zelfs killerheels bij aan. Verder pas ik altijd in de winkel, heb er een hekel aan later terug te moeten omdat het niet past of mooi zit.
      Ha ha killerheels....... Ik denk dat jij het tegenovergestelde figuur hebt (en smaak ) Ik stel mij jou voor als lang met lange benen, terwijl ik juist iets kleiner ben dan gemiddeld. Dat maakt dat je sowieso voor andere modellen gaat, hoewel die maxi jurken bijna iedereen passen.

Sommige jurken van de Mango zijn inderdaad heel erg lang.

Vind je het obsessief winkelen geen probleem? Wat doe je met zoveel kledingstukken die je waarschijnlijk nooit draagt?
      Als ze vermaakt zijn, draag ik ze allemaal, alleen merk ik dat ik nu heel weinig tijd heb, en heb dus ook besloten om niets meer te kopen wat ik nog moet vermaken, want dat schiet niet op zo in de verstelmand Kleding die te klein is geworden doe ik naar de weggeefwinkel, en wat versleten is knip ik in poetslappen of ik gooi het in de container.

Ik vond het obsessief winkelen helemaal te gek, echt kicken, maar ik ben nu na 5 jaar op een keerpunt. Logistiek kan ik het niet meer aan, denk aan de uitpuilende verstelmand, te weinig kastruimte, mijn werkkamer ligt te vol en het grootste deel ligt in koffers, grote mooie plastic gekleurde dozen en onder de bed boxen. Dus ja, ik ben wel een gekkie, maar weet wel wanneer het tijd is om te stoppen. Ik zou nooit zo ver gaan als die malle hoarders op de televisie, die niet meer in hun huis kunnen lopen. Het is tijd voor verandering.

Ik geef liever een groot bedrag uit aan een paar mooie stukken dan aan de sale, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
      Ja dat kan ik me bij jou wel voorstellen, mooie kleding van goede kwaliteit.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 5 Likes, 2 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Zo ik ben klaar met verstellen. Hoofdband genaaid, zoom in de jurk en de spaghettibandjes verkleind, en wat belangrijk is, alle naden strak gestreken. Gepast en echt mooi geworden. Nishen ta3 besah
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 5 Likes, 2 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Waarom kleding kopen dat nog versteld moet worden? Lijkt me ook niet praktisch,een kledingkast wat bij uitpuilt,zo heb je toch geen overzicht op wat je allemaal hebt neem ik aan.
      Maar goed,ik ben een minimalistisch persoon,ik heb paar broeken,shirts en bloesjes,gewoon basic dingen die jaren meekunnen,hou ook niet van wegwerp mode zoals van de primark,Zara of h&m,krijg het benauwd als ik zo een winkel binnenloop,teveel toeters en bellen en ben liever praktisch gekleed maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met mijn werk.
      En smaken verschillen en dat is ook heel mooi.

Important Prikker Lieff's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39139

Sbah el geir wel ward wel yasmin..
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Important Prikker Lieff's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39139

Enige wat ik af en toe doe bij colbertjes en jassen is de knopen goed vastzetten.. Die vliegen er vaak vanaf of gaan hangen..
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223547

Goedemorgen.

Wat is het tot laat donker zeg. Het begint pas net licht te worden. ⛅
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten