• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 10/16 EersteEerste ... 91011 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 91 tot 100 van de 159

Onderwerp: Avataroorlog 2.0

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      92
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757436

Standaard Re: Avataroorlog 2.0

Ik heb haar hoog staan maar na haar topic niet meer ..nu moet ze weer een ladder beklimmen

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      haha de arrogantie is nog steeds bezig.

Dacht je dat jij de eerste moslim bent die ik tegenkom die verder gaat dan de gemiddelde moslim. Ik heb honderden.. zoniet duizenden mensen zien veranderen van beroepszondaar tot conservatief moslim. Voor je het weet is de arrogantie niet meer te verdragen rond dat soort mensen. Want iedereen doet het fout en ik sta zij aan zij met god.
      De arrogantie is al niet meer te verdragen.
      Dit soort mensen hebben nu een toppunt bereikt en niet alleen in het dagelijks leven, ook op fora en social media.

Dat ze bekeerd zijn, prima en geweldig mooi maar geloof belijden doe je voor jezelf.
      Hoe je daar invulling aangeeft, of je de extreme of middenmoot opzoekt helemaal zelf weten maar hou het lekker voor jezelf en val anderen daar niet mee lastig.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Ik heb haar hoog staan maar na haar topic niet meer ..nu moet ze weer een ladder beklimmen
      Jij was altijd fel tegen bekeerlingen.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Wat jij niet weet of wel weet ..bepaalde Nederlandse vrouwen die moslima zijn geworden die worden heel extreem in hun geloof er komen dan veel dingen boven drijven die ook salafisten gebruiken..dit mag niet want bla bla heeft heeft het verboden ..ze worden heel extreem in de islam ..een geboren moslima is er niks bij als het om geloof belijden gaat ...deze nieuwe moslim'a keren zich van anderen af als ze niet zelfde wegen als hun bewandelen

Dat zou goed kunnen dat die homogene groep kan doordraven Sport. Zou t niet durven zeggen.Weet wel dat het doordraven een patroon is van laatste decennia of misschien wel van de laatste twee. Veel mensen die het opeens beter weten en een stapje verder willen gaan. Met de komst van internet en die hele gedoe rondom de islam zijn er hoop vrome/salafistische betweters geboren.
      Kennisverrijking is absoluut niet slecht. Integendeel. Hou het alleen wel bescheiden. We leven nou eenmaal in een beschaving anders dan de Saudische.
      Laatst gewijzigd door gadjo dilo; 21-11-16 om 00:41.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      De arrogantie is al niet meer te verdragen.
      Dit soort mensen hebben nu een toppunt bereikt en niet alleen in het dagelijks leven, ook op fora en social media.

Dat ze bekeerd zijn, prima en geweldig mooi maar geloof belijden doe je voor jezelf.
      Hoe je daar invulling aangeeft, of je de extreme of middenmoot opzoekt helemaal zelf weten maar hou het lekker voor jezelf en val anderen daar niet mee lastig.
      ik heb niets tegen bekeerlingen of iets. Zo zie ik dit onderwerp ook niet. Saartje als individu mag wat mij betreft een toontje lager zingen.
      Ze lijkt hier een act van een baasje te willen neerzetten, tevens de groep als minderwaardig beschouwen omdat we haar mening niet delen. smeerlappen, dubbel moraal etc etc.

Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      ik heb niets tegen bekeerlingen of iets. Zo zie ik dit onderwerp ook niet. Saartje als individu mag wat mij betreft een toontje lager zingen.
      Ze lijkt hier een act van een baasje te willen neerzetten, tevens de groep als minderwaardig beschouwen omdat we haar mening niet delen. smeerlappen, dubbel moraal etc etc.
      Ik ook niet.
      Maar zij is niet de eerste of laatste bekeerling die zich beter acht dan een geboren moslim.
      Heb er teveel gekend van die lui, heb er niet zoveel mee om deze reden.

Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067960

Genoeg over tieten Oiseau.
      Ga maar slapen jullie moeten morgen vroeg werken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Ik ook niet.
      Maar zij is niet de eerste of laatste bekeerling die zich beter acht dan een geboren moslim.
      Heb er teveel gekend van die lui, heb er niet zoveel mee om deze reden.
      Als we het specifiek over bekeerlingen hebben dan heb ik daar weinig ervaring mee, maar diegene die ik ontmoet heb waren op en top supergasten. Kende er zelfs 1 die vloeiend Arabisch sprak. Niet dat ik dat zuiver kon nagaan maar iemand die dat bevestigde.

Anyhow. leef en laat leven.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      kan iemand even turven wie aan de kant van Juff_S is en wie niet?
      De felle tegenstanders van een verbod kunnen zich kenbaar met een uitdagend avatar ( ajb geen neppe tieten! en de rest mag , hangende tieten , slappe tieten enzo zijn welkom )

gadjo mag vertellen welke soort tieten hij mooi vindt om te zien met nadrukkelijk op zien ..lol

Heb weinig met tieten. ben een billenman zoals de meeste getinte mannen. En een plaatje met boobies of ass werd ik niet opgewonden van op mijn 16de, laat staan nu. sterker, zie dagelijks dingen op werk, straat of sportschool. Op een gegeven moment ben je er immuun voor

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Genoeg over tieten Oiseau.
      Ga maar slapen jullie moeten morgen vroeg werken.
      Jij vrij?

5:30 gaat die klote wekker. Iets te actief vandaag en nu is mijn zoete slaapje zoek

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten