Ik heb haar hoog staan maar na haar topic niet meer ..nu moet ze weer een ladder beklimmen
Ik heb haar hoog staan maar na haar topic niet meer ..nu moet ze weer een ladder beklimmen
De arrogantie is al niet meer te verdragen.
Dit soort mensen hebben nu een toppunt bereikt en niet alleen in het dagelijks leven, ook op fora en social media.
Dat ze bekeerd zijn, prima en geweldig mooi maar geloof belijden doe je voor jezelf.
Hoe je daar invulling aangeeft, of je de extreme of middenmoot opzoekt helemaal zelf weten maar hou het lekker voor jezelf en val anderen daar niet mee lastig.
Dat zou goed kunnen dat die homogene groep kan doordraven Sport. Zou t niet durven zeggen.Weet wel dat het doordraven een patroon is van laatste decennia of misschien wel van de laatste twee. Veel mensen die het opeens beter weten en een stapje verder willen gaan. Met de komst van internet en die hele gedoe rondom de islam zijn er hoop vrome/salafistische betweters geboren.
Kennisverrijking is absoluut niet slecht. Integendeel. Hou het alleen wel bescheiden. We leven nou eenmaal in een beschaving anders dan de Saudische.
Laatst gewijzigd door gadjo dilo; 21-11-16 om 00:41.
ik heb niets tegen bekeerlingen of iets. Zo zie ik dit onderwerp ook niet. Saartje als individu mag wat mij betreft een toontje lager zingen.
Ze lijkt hier een act van een baasje te willen neerzetten, tevens de groep als minderwaardig beschouwen omdat we haar mening niet delen. smeerlappen, dubbel moraal etc etc.
Genoeg over tieten Oiseau.
Ga maar slapen jullie moeten morgen vroeg werken.
Als we het specifiek over bekeerlingen hebben dan heb ik daar weinig ervaring mee, maar diegene die ik ontmoet heb waren op en top supergasten. Kende er zelfs 1 die vloeiend Arabisch sprak. Niet dat ik dat zuiver kon nagaan maar iemand die dat bevestigde.
Anyhow. leef en laat leven.
Heb weinig met tieten. ben een billenman zoals de meeste getinte mannen. En een plaatje met boobies of ass werd ik niet opgewonden van op mijn 16de, laat staan nu. sterker, zie dagelijks dingen op werk, straat of sportschool. Op een gegeven moment ben je er immuun voor![]()
Bladwijzers