• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 12/16 EersteEerste ... 2111213 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 111 tot 120 van de 159

Onderwerp: Avataroorlog 2.0

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Standaard Re: Avataroorlog 2.0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      haha de arrogantie is nog steeds bezig.

Niet vanuit een islamitische, maar een feministische oogpunt. Yeah sure. Heb je ook in de gaten dat die vrouw die afgebeeld staat heel trots op haar boezem is, wat ze met wereld wil delen?
      Magoed, zo ver wil ik niet gaan in deze onzinnige discussie. De arrogantie dat je hier tentoonspreidt laat zien hoe bekrompen je bent. Jij denkt gewoon een hele groep af te kunnen schrijven door gebrek aan fatsoen. Want jij ziet het goed en de rest niet. Jij die fatsoen kent en wij die dat goedkeuren niet. Je bent arrogant Saartje.

Dacht je dat jij de eerste moslim bent die ik tegenkom die verder gaat dan de gemiddelde moslim. Ik heb honderden.. zoniet duizenden mensen zien veranderen van beroepszondaar tot conservatief moslim. Voor je het weet is de arrogantie niet meer te verdragen rond dat soort mensen. Want iedereen doet het fout en ik sta zij aan zij met god.
      Dit zijn een hoop onzinnige verwijten bij elkaar, die kant noch wal raken. Nergens heb ik deze uitspraken gedaan noch zo bedoeld. Zij zijn uitsluitend voor je eigen rekening.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 8 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Wat jij niet weet of wel weet ..bepaalde Nederlandse vrouwen die moslima zijn geworden die worden heel extreem in hun geloof er komen dan veel dingen boven drijven die ook salafisten gebruiken..dit mag niet want bla bla heeft heeft het verboden ..ze worden heel extreem in de islam ..een geboren moslima is er niks bij als het om geloof belijden gaat ...deze nieuwe moslim'a keren zich van anderen af als ze niet zelfde wegen als hun bewandelen
      Deze nonsens heeft geen enkele relevantie tot deze topic.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Ik heb haar hoog staan maar na haar topic niet meer ..nu moet ze weer een ladder beklimmen
      Kijk dat boeit me nou niet, omdat ik snoeihard ben, en ik heb persoonlijkheid. Ik vind wat ik vind. Het is alleen jammer dat jullie alles verkeerd uitleggen. Jullie kakelen elkaar na, op een bepaald dwaalspoor. Van alles wordt er bijgesleept door jullie zelf, en terwijl jullie elkaar herhalen, doen jullie aan het einde net alsof het feiten zijn. Jullie initiële denkbeelden zijn plotseling tot mijn vermeende denkbeelden verworden en dat is vals.

Dat jullie van mening verschillen met mij, prima, ik had ook wel een windstootje verwacht. Dat sommigen een hekel aan me hebben, kan gebeuren. Maar die valse beweringen over mijn persoon, die nergens op gebaseerd zijn, daar baal ik van, en dan steeds maar weer tot vervelens toe die bekeerlingenkaart trekken, dat is simpelweg niet meer en niet minder dan verkapt racisme.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Mejuffrouw Saartje toch nu begin ik ook aan je te twijfelen. Je probeert de onschuld te spelen maar je beledigd wel de zusje van sf wel indirect matoch? Je ziet dat ie je hoog heeft staan maar nu heb je het verpest. Een verontschuldiging zou op z'n plaats zijn privé of openbaar.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Sport, Gadjo en Thai, in reactie op posts #94 t/m #107 het volgende, jullie weigeren te lezen wat ik heb geschreven, komen niet met argumenten behalve adhominem argumenten: bekeerling, taliban, salafisme, Saoedie Arabië. Waarom gaan jullie niet in op mijn argumenten? Ik vind dit een valse manier van discussiëren. Nogmaals wat ik al eerder heb geschreven aan Gadjo:

Dan refereer je voor de zoveelste keer weer aan het religieuze aspect, waar ik zelf nog geen woord over gerept heb: het is hier geen islamitisch forum.

Nogmaals en ten overvloede, voordat ik moslim was, had ik deze avatar vanuit een feministisch oogpunt zeker ook seksistisch gevonden en vrouwvijandig. Je zet de vrouw namelijk neer als object. Mini12 heeft dit plaatje immers niet geüpload omdat hij die vrouw zo aardig vindt.

Jij neemt toch ook geen vergelijkbare foto van jouw vrouw als avatar of wel soms? Vind jij het wel best als je zusje zo over straat loopt? We weten allebei het antwoord wel.

Conclusie, deze avatar is een icoon van de dubbele moraal waar de prikkers hier aan lijden.
      Allereerst moet je jouw reactie beperken tot 1 persoon. Wat ik schrijf is niet wat Sport of Thai schrijft. Anders kun je net zo goed alle reacties op 1 hoop gooien als jij dat onderscheid niet kan maken. Volgens mij is dat nou net jouw beperking. Zaken niet kunnen onderscheiden.

Mijn vergelijking verwerp je. Zelfbeschikking tussen uiterlijk vertoon op straat of profiel. Jouw reactie daarop; buiten is overmacht en hier doe je dat zelf. En dat blijf je volhouden.
      De vergelijking is simpel. Mensen waar je geen zeggenschap over hebt mogen zich gedragen (uiterlijk vertoon) zoals ze dat willen. Tot een bepaalde grens. conform de regels. Persoon op straat heeft die vrijheid, wat hier ook geldt. discussie gesloten.

Jouw verwarrende motief in deze discussie heeft betrekking op ethiek. In jouw veronderstelling is het een jongen/man dat geen recht heeft om een 'sexy' vrouw als avatar te nemen en uiteraard een te blote vrouw in jouw beleving als avatar. Correct? Je kan simpelweg niet de wereld niet naar jouw hand zetten. Morele waarden zijn in mijn optiek niet zo universeel als dat jij ze maakt. Je bent een cultuurabsolutist.

De vergelijking met een vrouwelijk familielid en de keus van een forumlid/siliconen vrouw is volstrekt idioot. Dat een vrouw een keus maakt voor een siliconen voorgevel moet dan ook maar geaccepteerd worden als het een verwant betreft? Daar zie jij een dubbel moraal in? ik maak daar onderscheid in en dat mag, omdat het twee verschillende personen zijn waarvan je met de 1 een relatie hebt (familielid) en een ander totaal niet. Als je mij om een mening vraagt wat ik van die vertoning vind, is dan ook totaal wat anders dan iemands keus respecteren. Dubbel moraal van appels en peren.
      Misschien is een discussie over de positie van de vrouw/emancipatie wat handiger om te voeren.

Het lijkt hier NVDD wel met die maffia manier van discussiëren.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Dit zijn een hoop onzinnige verwijten bij elkaar, die kant noch wal raken. Nergens heb ik deze uitspraken gedaan noch zo bedoeld. Zij zijn uitsluitend voor je eigen rekening.

Alsof je mijn conclusie alleen grond heeft wanneer het expliciet vermeld wordt. logica.
      Allemaal onzinnig, en jij die de wijsheid in pacht heeft. Ik lees puur arrogantie tussen de regels in.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      De arrogantie is al niet meer te verdragen.
      Dit soort mensen hebben nu een toppunt bereikt en niet alleen in het dagelijks leven, ook op fora en social media.
      Ik heb nog nooit maar dan nog nooit, in mijn hele leven van iemand gehoord dat ik arrogant ben. Het tegenovergestelde is eerder het geval, ik praat nu over het echte leven niet het virtuele zoals hier. Je vergist je deerlijk.

Dat ze bekeerd zijn, prima en geweldig mooi maar geloof belijden doe je voor jezelf.
      Hoe je daar invulling aangeeft, of je de extreme of middenmoot opzoekt helemaal zelf weten maar hou het lekker voor jezelf en val anderen daar niet mee lastig.
      Voordat ik moslima was, zou ik ook tegen deze avatar zijn geweest. Ik snap dus niet helemaal (misschien ten dele) waar die opmerking vandaan komt en wat de relevantie is.

Verder is het natuurlijk niet zo dat men anderen niet lastig mag vallen, dat is met bijna geen enkele ideologie zo. Dagelijks horen we door de luidsprekers, hoe goed democratie wel is. Op school leren we over wetenschap en filosofie. We leven in een vrije maatschappij en toch worden we iedere dag overspoeld, dus 'lastiggevallen' met ideeën en denkbeelden. Sommige zaken zul je het mee eens zijn en andere niet.

Een moslima, of ze nu Marokkaans is of bekeerd, mag jou dus ook 'lastig vallen'. Ik word ook wel eens 'lastig gevallen' door mijn familieleden met compleet andere ideeën, wat dan nog? Ik trek mijn eigen plan.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Dat zou goed kunnen dat die homogene groep kan doordraven Sport. Zou t niet durven zeggen.Weet wel dat het doordraven een patroon is van laatste decennia of misschien wel van de laatste twee. Veel mensen die het opeens beter weten en een stapje verder willen gaan. Met de komst van internet en die hele gedoe rondom de islam zijn er hoop vrome/salafistische betweters geboren.
      Kennisverrijking is absoluut niet slecht. Integendeel. Hou het alleen wel bescheiden. We leven nou eenmaal in een beschaving anders dan de Saudische.
      Huh? Wat komt dit hier doen?

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Desi belihoud pakt 't nu op een slimme manier aan dat gescheld heeft ie vervangen door fitna te zaaien.
      Ik kan me beter afzijdig houden van deze topics want de oorlog is uitgebroken.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Huh? Wat komt dit hier doen?
      Als je al moeite met de volgorde hebt dan begrijp dat het inhoudelijk lastiger is.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten