-------Worship the Creator not the creation-------
Hij is a wegjegaagd zonder gebanned te worden want dat zat er zeker aan te komen. Een modderator hoeft maar op 1 knopje te drukken.
Ik acht mij niet beter dan een geboren moslim, je verzint dit ter plekke. Ik maak sowieso helemaal geen onderscheid tussen bekeerlingen en geboren moslims. Als dat zo was, zou ik niet hier bivakkeren toch? Ik word er af en toe wel moedeloos van hoe jullie steeds die bekeerlingenkaart trekken, terwijl ik daar zelf helemaal niet mee bezig ben, ik heb al zo lang onder geboren moslims geleefd, ik voel dat onderscheid niet meer. Echt het zit allemaal in je hoofd Thai, laat het los.
Genoeg nu.
Het gaat al 3 avonden en nachten op rij over de boezem van deze vrouw.
Dit is gratis reclame voor die magna12.
Toestanden om een gevalletje fotosjop van een puber (ongeacht leeftijd).
viejo pendejo se extravia
Jouw post staat op pagina 11, waarin jullie als een wervelwind elkaar napraten en conclusies hebben getrokken die op pagina 4 allang weerlegt waren:
Nogmaals en ten overvloede, voordat ik moslim was, had ik deze avatar vanuit een feministisch oogpunt zeker ook seksistisch gevonden en vrouwvijandig. Je zet de vrouw namelijk neer als object. Mini12 heeft dit plaatje immers niet geüpload omdat hij die vrouw zo aardig vindt.
Bladwijzers