Hebbes! Gossie is zo onbetrouwbaar en dubbel met alles ..hij is in staat om zoiets te doen.. hij gebruikt liever echte namen.. Wat een griezel! haha de kans is groot dat hij een pathologisch leugenaar is.
ook dit ben ik kwijt en hoef voorlopig niet op hem te reageren..
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Eric ik heb eigenlijk alles al gezegd, ook al komt mijn bedoeling niet bij iedereen aan. Het gaat mij om de dubbele moraal en het seksisme.
Uit de reacties blijkt dat de meesten denk ik niet weten wat ik bedoel met seksisme. Jij zou dat wél moeten weten. Het werd veelvuldig gebruikt door feministen. Je moet hier denken aan het inzetten van lekkere wijven bij autoreclames of parfum, waarbij het gaat om het objectiviseren van de vrouw. De vrouw als seksobject, niet als mens.
De opmerking van Kaasje is daar het bewijs van: Zijn ze van jouw die 2Hij heeft het over 2. Er staan geen 2 vrouwen op de avatar, dus we hoeven niet verder te gaan gissen waar hij het over heeft. Farrah wordt niet als avatar geupload omdat Magna denkt dat ze zo'n goede moeder zal worden voor zijn kinderen van Magna. Farrah wordt uitsluitend geupload om haar uiterlijk m.a.w. ontmenselijkt en geobjectiviseerd. Dat is vrouwvijandig.
Het moge ook duidelijk zijn, dat de dubbele moraal hier vanaf druipt. Zolang Magna en alle andere voorstanders van deze avatar, dit niet voor hun zusje, vrouw, dochter of moeder wensen, moeten ze dat zelf ook niet actief gaan uploaden.
Ik heb mijn punten gemaakt, en jammer voor degene die dit niet willen begrijpen.
-------Worship the Creator not the creation-------
Zelfs baby's worden hier niet met rust gelaten, ongelofelijk. Geldt ook voor de onbegrijpelijk liker.
-------Worship the Creator not the creation-------
Er zit één letter verschil tussen. Dus het is niet zijn naam. De naam Eric de Blois kán ik hier niet meer gebruiken vanwege de ban. En de naam Eric de Blois komt ook meerdere malen voor. Namen van mensen komen herhalend voor. Zo ook die van Rob G. Maar de foto van iemand is wat anders, die is uniek. Daar had ik het over, niet over namen... Het ging hier over de afbeelding van iemand.
.
Bladwijzers