• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 16/16 EersteEerste ... 61516
    Resultaten 151 tot 159 van de 159

Onderwerp: Avataroorlog 2.0

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223547

Standaard Re: Avataroorlog 2.0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Nee, daar ga ik niet vanuit! Ik zeg helemaal niet dat jij dat doet of zou willen doen eventueel. Dat heb ik niet geschreven. Ik constateer slechts dat jij het goedkeurt dat iemand de identiteit van iemand anders gebruikt. Iets goedkeuren is iets anders dan het ook doen. Zo kunnen mensen dingen goedkeuren zonder er zelf gebruik van te maken. Ik vind het wel bezwaarlijk dat jij dat goedkeurt. De identiteit is iets persoonlijks, daar horen anderen niet mee aan de haal te gaan. Jij vindt dat prima, en dat zegt mij dan weer iets over jouw moraal.

.
      Ging jij niet aan de haal met de naam van een klas/schoolgenoot, of vergis ik me?

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Ging jij niet aan de haal met de naam van een klas/schoolgenoot, of vergis ik me?
      Hebbes! Gossie is zo onbetrouwbaar en dubbel met alles ..hij is in staat om zoiets te doen.. hij gebruikt liever echte namen.. Wat een griezel! haha de kans is groot dat hij een pathologisch leugenaar is.
      ook dit ben ik kwijt en hoef voorlopig niet op hem te reageren..
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      "Dat is seksisme en een ieder die de avatar wel okay vindt, is hypocriet, want men wil niet dat hun zusje er zo bij loopt, dus dan moet je ook niet zo'n avatar nemen."

Ik vind die foto wel okay, maar niet als avater. En dan niet omdat het teveel bloot zou zijn, maar omdat het de afbeelding betreft van iemand die geen toestemming heeft gegegeven voor het gebruik daarvan. Je hoort niet de foto van een ander als avater te gebruiken. Dat vind ik niet correct.

En ach, hoe mij zusje er bij zou lopen (ze leeft niet meer) had mij niets uitgemaakt. Met diep decolleté of hoofddoek. Ik ga niet over het doen en laten van mijn familie of wie dan ook. Daar bemoei ik mij totaal niet mee. Ik vind bemoeienis ook zeer ongepast. Ook als mijn partner of voor mijn part mijn eigen moeder er zo zou bij lopen zou het mij niets uitmaken.

Wat bedoel je nu ´precies met "er zo bij lopen"? Ik vind het niet echt mooi, maar dat is heel persoonlijk. Verder heb ik over het bloot van die vrouw geen moreel oordeel. Jij wel kennelijk, anders zou je niet zeggen "er zo bij lopen". Alhoewel je hierboven stelt : "het gaat niet om de vrouw die op de avater staat". Het gaat dus toch ook wel om die vrouw.

Is het seksistisch? En zo ja, waarom zou die vrouw dat niet willen? Ze kleed zich toch nadrukkelijk zo? Als ze gezien wil worden, mag je er ook naar kijken. En als ze niet gezien wil worden, kan ze zich bedekken met iets.
      Eric ik heb eigenlijk alles al gezegd, ook al komt mijn bedoeling niet bij iedereen aan. Het gaat mij om de dubbele moraal en het seksisme.

Uit de reacties blijkt dat de meesten denk ik niet weten wat ik bedoel met seksisme. Jij zou dat wél moeten weten. Het werd veelvuldig gebruikt door feministen. Je moet hier denken aan het inzetten van lekkere wijven bij autoreclames of parfum, waarbij het gaat om het objectiviseren van de vrouw. De vrouw als seksobject, niet als mens.
      De opmerking van Kaasje is daar het bewijs van: Zijn ze van jouw die 2 Hij heeft het over 2. Er staan geen 2 vrouwen op de avatar, dus we hoeven niet verder te gaan gissen waar hij het over heeft. Farrah wordt niet als avatar geupload omdat Magna denkt dat ze zo'n goede moeder zal worden voor zijn kinderen van Magna. Farrah wordt uitsluitend geupload om haar uiterlijk m.a.w. ontmenselijkt en geobjectiviseerd. Dat is vrouwvijandig.

Het moge ook duidelijk zijn, dat de dubbele moraal hier vanaf druipt. Zolang Magna en alle andere voorstanders van deze avatar, dit niet voor hun zusje, vrouw, dochter of moeder wensen, moeten ze dat zelf ook niet actief gaan uploaden.

Ik heb mijn punten gemaakt, en jammer voor degene die dit niet willen begrijpen.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 8 Dislikes

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 2 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Avataroorlog 2.0-pls1234fklj00-jpg
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 8 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Zelfs baby's worden hier niet met rust gelaten, ongelofelijk. Geldt ook voor de onbegrijpelijk liker.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 8 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Er zit één letter verschil tussen. Dus het is niet zijn naam. De naam Eric de Blois kán ik hier niet meer gebruiken vanwege de ban. En de naam Eric de Blois komt ook meerdere malen voor. Namen van mensen komen herhalend voor. Zo ook die van Rob G. Maar de foto van iemand is wat anders, die is uniek. Daar had ik het over, niet over namen... Het ging hier over de afbeelding van iemand.

.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers