Toch mooi dat ook in de moslim wereld de nederlander het opgeheven vingertje blijft volhouden
Smeerlappen en dislikes. Beetje overdreven hé?
♡
Vind je? Ik ben nog niet echt begonnen.
-------Worship the Creator not the creation-------
waarom ga je schelden ?
met die avatar is niets mee...nog iets die gast is ook niet dagelijks aanwezig ..dus het vaart wel weg en daarna zul je geen last van hebben
Waarom niet? Het is de waarheid: smeerlapperij. Niemand wil hier dat zijn moeder er zo bij loopt of wel soms?
Werkelijk álles wat je kunt bedenken is mis aan deze avatar. De setting, wie deze heeft, de dubbele moraal, de vrouwenhaat en het neerzetten van de vrouw als object. Vind deze gast die vrouw op de avatar zo lief? Nee toch, het gaat maar om 1 ding, niet om haar persoonlijkheid. Het toppunt van vrouwenhaat.met die avatar is niets mee...
Dat hoop ik dan maar, zolang deze seksistische avatar hier rondslingert is het hommeles.nog iets die gast is ook niet dagelijks aanwezig ..dus het vaart wel weg en daarna zul je geen last van hebben
-------Worship the Creator not the creation-------
Tussen moeder en een plaatje met decolleté zit een wereld van verschil.
Wie zegt dat het een man is? Ik ga er vanuit dat het een vrouw tot het tegendeel bewezen is. Dus seksisme gaat helaas niet op.Werkelijk álles wat je kunt bedenken is mis aan deze avatar. De setting, wie deze heeft, de dubbele moraal, de vrouwenhaat en het neerzetten van de vrouw als object. Vind deze gast die vrouw op de avatar zo lief? Nee toch, het gaat maar om 1 ding, niet om haar persoonlijkheid. Het toppunt van vrouwenhaat.
Dat hoop ik dan maar, zolang deze seksistische avatar hier rondslingert is het hommeles.
je bent aan het ijlen Saartje. Nogmaals, dit is geen islamitische forum.
Bladwijzers