Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling - Pagina 10
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 10/11 EersteEerste ... 91011 LaatsteLaatste
    Resultaten 91 tot 100 van de 106

Onderwerp: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Doe vooral geen moeite mij te overtuigen dat het wel meevalt. Homofoben zijn laf. Ook hier.

Jij bent laf.. Deze homo is een tering racist meer niet en minder ook niet.. Ik ken ook paar homo's die normaal zijn.. Maar deze hond Joling verdient het om aangesproken te worden met de woorden dat hij een tering racist

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Vuile tering homo ... Gerard Joling

De goede verstaander en de mensen die zich de intimidaties op straat moeten laten welgevallen weten precies om wie het gaan.

Voor hen mag het dan duidelijk zijn dat de term ‘Marokkanenprobleem’ gaat over de rel-jongeren. Maar het ligt voor de hand dat alle andere Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond zich ook aangesproken voelen. En wel in de onaangename hoedanigheid als probleem voor de samenleving. En daarom deugt die term niet.

.

De term deugt niet dus zoeken we een betere term. Een werkbare term.

Hoe algemener de term is, hoe meer homotrimmers uit verschillende achtergronden eronder vallen, maar hoe minder je kunt inzoomen op de praktijk. En daar, in de praktijk, daar waar het incident heeft plaatsgevonden zal aan de oplossing gewerkt moeten worden.

Wie biedt ?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Jij bent laf.. Deze homo is een tering racist meer niet en minder ook niet.. Ik ken ook paar homo's die normaal zijn.. Maar deze hond Joling verdient het om aangesproken te worden met de woorden dat hij een tering racist
      Als je iemand met woorden vast gaat pinnen wordt het wel moeilijker om bij te draaien voor diegene.

"Ben ik een bitch ? Okay, dan zal ik eens wat laten zien. GRRRRRRrrrr."

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223545

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Ja dus? Hoe verklaar je dan dat 86% van de daders blank zijn? Jouw antwoord is dus door het christendom (zie boven), terwijl er nog maar weinig christenen zijn en van hun 13% homoseksualiteit afwijst. Is daar onderzoek naar gedaan, hoeveel van die 86% van de blanken dit uit christelijke motieven heeft gedaan? Heb jij hun intentie gevraagd? Dat jij hier 13% christenen tegenover 40% moslims zet, terwijl 86% blank is, geeft al aan, dat hoe dan ook het barbertje moet hangen, want oeh ah, het merendeel van de daders mogen dan wel blank zijn maar kijk eens effe snel naar het onderzoek van Saskia. Enfin het ligt dus allemaal aan de christelijke macho cultuur volgens jou. Ik zie dan ook regelmatig drommen bijbelbelters in Amsterdam midden in de nacht over straat struinen, op zoek naar homo's die ze in elkaar kunnen rossen. Je herkent ze gelijk aan hun cultuur en doen en laten: blank, christelijk en macho gedrag Wat een gezever zeg, zo vroeg op de morgen.
      Het zijn vast de blanke bekeerlingen die de poten rammen. Oh wacht, blank mag niet gezegd worden, het is witte bekeerlingen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Leeftijd
      51
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286224

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

Hoe algemener de term is, hoe meer homotrimmers uit verschillende achtergronden eronder vallen, maar hoe minder je kunt inzoomen op de praktijk. En daar, in de praktijk, daar waar het incident heeft plaatsgevonden zal aan de oplossing gewerkt moeten worden.

Wie biedt ?
      Het is zorgwekkend dat mensen zich soms drukker maken over de verwoording dan over het probleem zelf. En de titel van deze draad dan?

Over betere termen gesproken, als er had gestaan 'vuile tering Islam hater' dan had je nog kunnen denken dat het geen homohaat was.

Maar goed, eerlijkheid is ook wat waard .

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223545

Er kwam een trutje in Fadims (FB groep) Marokkanen zoeken om mee te werken aan een tv programma. Hierin moeten de vooroordelen die Joling jegens Marokkanen heeft ontkracht worden. Topic ging helemaal de verkeerde kant op en die meid bood haar ongemeende excuses aan. Programma zal rond het einde van het jaar toch uitgezonden worden. Ben benieuwd wie eraan meewerken.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349537

homo's. focking homo's. wat spannend. stelletje kontenbonkers. ja daar moeten we serieus iets over vinden. want politiek correct. homo's die iets vinden. veelal schijt in de kont van iemand anders. daar moeten we iets van over vinden. laat staan dat die lui iets vinden over een maatschappelijk probleem. ja jüngens, neuk je kont totdat je schijt vindt van jolende kontgrijpers. ja, daar zul je het probleem vinden van alle oplossingen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Het is zorgwekkend dat mensen zich soms drukker maken over de verwoording dan over het probleem zelf. En de titel van deze draad dan?
      Tja, als dat het geval is...

Het openbare bestuur in Nederland dient zich te bedienen van een zo'n helder mogelijke taal. (ff een stelling)

Die taal sijpelt door in heel het land en je wilt het hebben over 'het onderwerp'. Niets meer en niets minder.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

Wie biedt ?
      Oh een nieuwe term, een politiek correct woordje. Netals krachtwijk, prachtwijk, kansjongere, etc. Alsof dat inmiddels geen synoniemen zijn voor verloederde wijk, probleemwijk, ghetto, asociale buurt, no-go zone, probleemjongere etc. De verondersteld domme massa met aardig klinkende termen willen beïnvloeden. Alsof de meerderheid helemaal niet kritisch zou kunnen denken. Als je het nu over "kansjongere" hebt, dan denken mensen helemaal niets positiefs. Zinloos al die termen om de werkelijkheid te vertroebelen. Waarom moet dat? Het effect wat dat heeft op het imago is meestal ook nog het tegenovergestelde. Nu denk je bij de term prachtwijk dan ook helemaal niet aan een fijne en prettige buurt. Dus noem een "homoschuwe" jongere maar gewoon een antihomoseksuele klootzak. Want dat is ie. Netals de schrijver die de titel boven deze topic schreef en zo laf is om niet uit de kast te komen als antihomoseksueel. Het is ook niet zijn eerste "homoschuwe" priksel.

De oplossing? Die is er niet. Mensen veranderen niet drastisch. De samenleving is niet maakbaar. Homo's kunnen beter in een homovriendelijke buurt gaan wonen. En dat is uiteraard niet in een streng christelijk dorp op de Veluwe, of een willekeurige prachtwijk ergens in een stad. De burgemeester van Amsterdam maakt zich ook terecht zorgen over de toenemende intolerantie jegens homo's. De flowerpower in omgekeerde richting. Amsterdam is dan ook reddeloos verloren. Het wegkijken en niet benoemen is nog steeds bon ton. Dan moet je als homo wel je conclusies trekken en opzouten naar betere oorden. En die worden natuurlijk steeds schaarser in het al maar drukker wordende Nederland. Beschamend voor een zogenaamd progressief en tolerant land. Laf van de overheid, de PvdA voorop.

.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

De verondersteld domme massa met aardig klinkende termen willen beïnvloeden. Alsof de meerderheid helemaal niet kritisch zou kunnen denken. . .
      Daar ga je, Rob ! Je interpreteert het op een manier die niet klopt.

Eke :
      Het openbare bestuur in Nederland dient zich te bedienen van een zo'n helder mogelijke taal. (ff een stelling)

Die taal sijpelt door in heel het land en je wilt het hebben over 'het onderwerp'. Niets meer en niets minder.
      priksel #98

Jijzelf denkt ook in die lijn, je bent geciteerd in # 92 .

RG :
      De goede verstaander en de mensen die zich de intimidaties op straat moeten laten welgevallen weten precies om wie het gaan.

Voor hen mag het dan duidelijk zijn dat de term ‘Marokkanenprobleem’ gaat over de rel-jongeren. Maar het ligt voor de hand dat alle andere Nederlanders met een Marokkaanse achtergrond zich ook aangesproken voelen. En wel in de onaangename hoedanigheid als probleem voor de samenleving. En daarom deugt die term niet .
      Hier leg jij de vinger op de zere plek.

Ik heb na het overlijden van Naima El Bezaz haar boek "Vinexvrouwen" gelezen. De hele bevolkingsgroep met Marokkaanse wortels wordt gestigmatiseerd als er strafbare zaken zijn waaraan een Marokkaanse Nederlander ("een Marokkaan ") meedoet. Door een deel van de Nederlanders.
      En dat is hartstikke oneerlijk en slecht.

Het is hartstikke goed om in de openbare discussies zo gericht mogelijk te zijn (zonder anderen te stigmatiseren) omdat er werkzaam beleid aan moet worden gekoppeld.
      Laatst gewijzigd door Eke; 23-09-20 om 11:19.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten