Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/11 EersteEerste ... 1011
    Resultaten 101 tot 106 van de 106

Onderwerp: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

"gerard weet wel wat akelig is en dat is zijn onvermogen om hetero te zijn''

( als dit geen waarheid is dan is nul geen zero en 1 is niet gelijk aan 1)

voor de rest wil ik kwijt dat Nederlandse problemen en gedoe hier plaatsvinden in NL .

Wat de telegraaf moet doen is berichten over hoe de homo's en pedofielen de "Marokkaantjes" ongestraft misbruikten en steeds misbruiken: dat is terreur die niemand wil benoemen en zien.

Natuurlijk worden ze hier en daar lastig gevallen als tegenreactie maar wat we niet zien is Nog Erger..

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten

1)Wat de telegraaf moet doen is berichten over hoe de homo's en pedofielen de "Marokkaantjes" ongestraft misbruikten en steeds misbruiken: dat is terreur die niemand wil benoemen en zien.

2)Natuurlijk worden ze hier en daar lastig gevallen als tegenreactie maar wat we niet zien is Nog Erger..
      1) Dat is een zware beschuldiging van de zedenpoltitie--dat ze weg zouden kijken als het om kindertjes met Marokkaanse roots betreft.
      Heb je daar aanwijzingen voor ? Graag met bronvermelding, Oiseau.

2) *Natuurlijk worden ze hier en daar lastig gevallen* Oiseau, we weten niet eens wie die pedo's zijn !!!
      Alleen op roddels kun je iemand niet opsluiten. (wel gaan schaduwen).Je zult verklaringen en andere bewijzen moeten hebben.
      De meeste homo's zijn geen pedo's, toch ?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      1) Dat is een zware beschuldiging van de zedenpoltitie--dat ze weg zouden kijken als het om kindertjes met Marokkaanse roots betreft.
      Heb je daar aanwijzingen voor ? Graag met bronvermelding, Oiseau.

2) *Natuurlijk worden ze hier en daar lastig gevallen* Oiseau, we weten niet eens wie die pedo's zijn !!!
      Alleen op roddels kun je iemand niet opsluiten. (wel gaan schaduwen).Je zult verklaringen en andere bewijzen moeten hebben.
      De meeste homo's zijn geen pedo's, toch ?
      jij werkt voor de Politie Eke en je zou beter weten, ikke niet. Ik ben een burger tussen andere burgers die weet dat opsporing van dit of dat van een aantal factoren afhangt : prioriteit om wat te noemen naast andere factoren.

dan moet jij bij instanties zijn die getraumatiseerd kinderen/ jongeren weten te herkennen..

de meeste zullen niet van zichzelf aangifte gaan doen.

ik weet niet persoonlijk wat homo's zijn en trouwens hetero's zijn niet heilig als het gaat om seksueel misbruik..

Eke, wandel jij eens door de staat en kom jij overal? let eens goed op! je zal meer zien dan welke politie die voorbij loopt als de paus of pas aankomt als een melding wordt gemaakt..

ik wil het niet hebben over wat op internet circuleert en dat komt niet uit een andere planeet.

hmm ik ben beland in een verhoor geleid door Agente Eke..

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

jij werkt voor de Politie Eke en je zou beter weten, ikke niet. Ik ben een burger tussen andere burgers die weet dat opsporing van dit of dat van een aantal factoren afhangt : prioriteit om wat te noemen naast andere factoren.

dan moet jij bij instanties zijn die getraumatiseerd kinderen/ jongeren weten te herkennen..

de meeste zullen niet van zichzelf aangifte gaan doen.

ik weet niet persoonlijk wat homo's zijn en trouwens hetero's zijn niet heilig als het gaat om seksueel misbruik..

Eke, wandel jij eens door de staat en kom jij overal? let eens goed op! je zal meer zien dan welke politie die voorbij loopt als de paus of pas aankomt als een melding wordt gemaakt..

ik wil het niet hebben over wat op internet circuleert en dat komt niet uit een andere planeet.

hmm ik ben beland in een verhoor geleid door Agente Eke..
      Het is bekend dat kinderen misbruikt worden en dat is een afschuwelijk feit. Om te stellen dat "marokkaantjes" vogelvrij zijn moet je maar eens toelichten. Dat zou dan heel gemeen zijn, snap je.

En alsof dat geroddel (als dat zo is ??)goedpraat dat homo's afgetuigd worden. En ja, er zijn ook volwassenen die niet naar de politie stappen.

Je kunt wel vermoedens uiten, maar zet dat er dan eerlijk bij.

Je wordt enkel om bronnen gevraagd en gewezen op de realiteit van geteisterde homo's en kijk eens naar jouw reactie.....

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Het is bekend dat kinderen misbruikt worden en dat is een afschuwelijk feit. Om te stellen dat "marokkaantjes" vogelvrij zijn moet je maar eens toelichten. Dat zou dan heel gemeen zijn, snap je.

En alsof dat geroddel (als dat zo is ??)goedpraat dat homo's afgetuigd worden. En ja, er zijn ook volwassenen die niet naar de politie stappen.

Je kunt wel vermoedens uiten, maar zet dat er dan eerlijk bij.

Je wordt enkel om bronnen gevraagd en gewezen op de realiteit van geteisterde homo's en kijk eens naar jouw reactie.....
      geteisterde Marokkaantjes hebben tot nu toe geen stem..

ik praat niets goed maar gaf aan dat de realiteit wordt veel geweld aangedaan en de homo's zelf weten waar echte pijn ligt.

je mag ze uitnodigen om op te biechten.

Als we het over A hebben moet men niet schrikken dat ik ook B durf aan te kaarten.

De realiteit is niet alleen wat we te zien krijgen maar er is ook een donker zijde ..

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

geteisterde Marokkaantjes hebben tot nu toe geen stem..

ik praat niets goed maar gaf aan dat de realiteit wordt veel geweld aangedaan en de homo's zelf weten waar echte pijn ligt.

je mag ze uitnodigen om op te biechten.

Als we het over A hebben moet men niet schrikken dat ik ook B durf aan te kaarten.

De realiteit is niet alleen wat we te zien krijgen maar er is ook een donker zijde ..

Het is afschuwelijk dat er dagelijks ---zonder stem ---kinderen misbruikt worden in Nederland, over heel de wereld,met alle gevolgen voor hen op latere leeftijd. Zonder etnisch onderscheid.

Dat "Marokkaantjes" in Nederland vaker misbruikt worden dan anderen is niet bekend. Zelf denk ik dat een dader iemand gebruikt die voorhanden is. Mocht het zo zijn dat kinderen met Maroc roots kwetsbaarder zijn dan moet goed gekeken worden hoe dat snel verminderd kan worden. Een kind is afhankelijk van volwassenen.

Je wilt dit koppelen aan agressie naar homo's. Niet doen, Oiseau. Het is beide niet goed te praten.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten