Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/11 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 106

Onderwerp: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Snap absoluut niet waarom hij, als artiest zijnde, zich hierin mengt. Last van fans tekort?
      Hij voelt zich als homo bedreigd. Daarom gaat ie schelden, Maris.

En SF voelt zich weer daardoor beledigd en gaat terug schelden.

Dan voelt Joling zich weer veilig en houdt z'n mond....uh... ?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      domheid verkoopt op korte termijn maar tast de EQ van iedereen aan.
      Mee eens. Dat gebrek aan EQ betekent trammelant.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038347

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

Gerard Joling hobbelt lekker veilig achter de meute aan. Allochtonen/moslims zijn gevaar ~ Intolerant. Dat riedeltje kennen we inmiddels. Het blijft verkopen.
      Als het daadwerkelijk om homofobie ging dan zou hij eens in zijn eigen kring moeten kijken. Waarschijnlijk waren zijn eigen ouders/familie homofoob. Dat zou zo'n slimmerd aan het denken moeten zetten.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Gerard Joling hobbelt lekker veilig achter de meute aan. Allochtonen/moslims zijn gevaar ~ Intolerant. Dat riedeltje kennen we inmiddels. Het blijft verkopen.
      Als het daadwerkelijk om homofobie ging dan zou hij eens in zijn eigen kring moeten kijken. Waarschijnlijk waren zijn eigen ouders/familie homofoob. Dat zou zo'n slimmerd aan het denken moeten zetten.
      Als z'n ouders/familie homofoob zouden zijn geweest (ik ken hem nauwelijks) dan heeft hij met hen OOK 'n botsing gehad in het verleden. Vermoed ik.

Hum..die jongen heeft z'n talenten, maar niet op het gebied van zaken doorgronden. Daarin heb je gelijk : wel de moslimhomo-hater, maar niet al die andere homohaters onderkennen.

Het "effekt van Victor Lamme": "De ratio is niet opgewassen tegen negatieve pers over allochtonen". Heb ik vorige week aan RG beloofd om daarop in te gaan (hij weet alleen dat ie nog een inhoudelijke reaktie krijgt).

Voor wie zich wil inlezen ---> google op NRC : Een brein dat niet profileert is morgen deud.

Er is nog veel werk aan de winkel, Gadjo . Viktor Lamme komt bv ook met
      'een medicijn' TEGEN negatief profileren in de media.

Okay, ik ga terug naar m'n klus hier.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Jij doet nu eigenlijk of de slachtoffers de oorzaak zijn. Jij brengt het als volgt: eerst was er islamofobie en pas daarna gingen een paar moslims tegen homo's en atheïsten tekeer als reactie. Dat is precies de miskenning waar ik je een aantal dagen geleden nog op wees en waar jij nog op zou antwoorden. Het zijn de theedrinkers a la Job Cohen die de werkelijkheid verdraaien en bewust negeren. Het verraad van links. Ga er maar vanuit dat het nooit goed zal komen op die manier. Van mij kunnen al die verraders doodvallen, zij zijn verantwoordelijk voor veel maatschappelijke ellende. Ik vind ze nog erger dan de NSB'er uit de oorlog. De rekening krijgen ze nog hoop ik. Geef mij maar de SP als het gaat om het loyaal zijn aan principes. Bij de PvdA zij de idealen al lang verruild voor marktprincipes: cliëntelisme. Job is daar het schoolvoorbeeld van. Google naar "cliëntelisme" en de pvda verschijnt als enige partij in het rijtje op #4! Het is geen mythe Eke: de PvdA heeft zijn principes en daarmee een hele achterban schaamteloos verraden!

.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

DOOD
      Ingeschreven
      Dec 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      304296

Gerard Joling is echt een mislukte BN'er. Doe mij maar Gordon, ik word echt vrolijk van die man

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      waar jij nog op zou antwoorden.

.
      Kom op, Rob, je bent geen blinde vink. LEES nou gewoon de bijdrages zorgvuldig. Bv # 14. zesde zin.

Geloof nou maar dat het voor mij beter is om niet meer dan een uur per dag op de PC (blauw licht !) te hangen. Nou, daar ben ik al weer lang over heen, over dat uur. Ik krijg anders een heel jachtig gevoel : ik moet nog dit, ik moet nog dat...
      Dus ik vraag je om geduld.

Heb je dat niet, dan niet meer op mij reageren.

PS En je verdraait weer m'n woorden. Ik beweer niet dat geboren homo's schuldig zijn aan hun aard.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Jij doet nu eigenlijk of de slachtoffers de oorzaak zijn. Jij brengt het als volgt: eerst was er islamofobie en pas daarna gingen een paar moslims tegen homo's en atheïsten tekeer als reactie. [...]

PS En je verdraait weer m'n woorden. Ik beweer niet dat geboren homo's schuldig zijn aan hun aard.
      Dat heb ik ook niet geschreven. Het ging hier duidelijk niet over de oorsprong van homoseksualiteit maar over de haat jegens moslims en homo's. Ik had het dus over de oorsprong van de haat jegens homo's. Die ligt voor mij duidelijk bij de islam en het christendom, bij woestijn-culturen dus. Jij hebt inderdaard niet geschreven dat homo' schuldig zijn aan hun aard, maar ik heb ook niet geschreven dat jij dat beweerd zou hebben. Ik begrijp niet waar je dat op baseert. Over de oorsprong van homosekualiteit gaat het dus helemaal niet in deze discussie. Jammer dat je mijn punt kennelijk niet begrepen hebt.

Wanneer ik stel dat jij doet of de slachtoffers (de homo's) de oorzaak zijn...

"hij (Joling) voelt zich als homo bedreigd. Daarom gaat ie schelden, Maris. En SF voelt zich weer daardoor beledigd en gaat terug schelden."

...is duidelijk dat ik doel op oorzaak en gevolg. De oorzaak is intolerantie en haat. Die is niet begonnen bij de homo's maar bij de religieuze macho-culturen, waartoe SF ook behoort.

Ik beweer niet dat geboren homo's schuldig zijn aan hun aard.
      Logsich. Je bent als homo immers geen 'slachtoffer' van je voorkeur. Dat kan ik dus nooit bedoeld hebben. Nee, homo's zijn slachtoffer van intelorantie en haat jegens hun geaardheid. En die haat komt rechtstreeks uit de donkere kelders van religieuze macho-culturen. Die hebben het bedacht. En die haat staat allemaal op schrift in de bijbel, de torah en de koran. Haat wordt zo overgedragen als zijnde het woord van god. Oorzaak en gevolg. Die macho-culturen worden door de verraders van de PvdA van alle kanten vetroeteld. Het klassiek electotraat, de autochtone arbeidersklasse, wordt door de partij-top met de nodige minachting bejegend, zodra ze de partij de rug toekeren. Vanaf dat moment zijn arbeiders ineens, tokkies. De nieuwe kiezers echter worden met zijden handschoenen de partij binnengehaald en op een voetstuk geplaatst. Prinicpes gaan aan de kant om het nieuwe electoraat het naar de zin te maken. Cliëntelisme dus, in de meest pure vorm. Ja, ze moeten vooral op belangrijke posten komen binnen de partij. Het gaat immers niet meer over idealen, maar over groei en invloed.

Het is consequent dat intolerantie niet wordt getolereerd. Tenminste dat mag je verwachten van een ideologisch progressieve stroming. Intoleranten zijn bij de PvdA evenwel van harte welkom. Dat men dat bij de PvdA heel bewust, zij het op een selectieve wijze, intolerantie tolereert is niets meer dan schaamteloos opportunisme en cliëntelisme. En dat geldt natuurlijk ook voor het electoraat, die op die partij stemmen: allemaal opportunisten. Het nieuwe electoraat is van nature geen democraat, nog progressief, nog sociaal. Maar de PvdA is een mooi instrument om door te duwen op weg naar boven met een geheel eigen agenda die niet progressief is...

Mensen die principiëel links, progressief en sociaal zijn, zouden op de SP moeten stemmen.
      Laatst gewijzigd door Rob Gosseling; 28-11-16 om 17:23.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011797

Joling is product van rechtse anti-islam klimaat en acties van homolobbies die hun subsidies wilden veilig stellen.

De hele Islam-homoseksualiteit discussie is geframed door de kuffaar. Zij bepalen keer op keer de agenda om moslims te belagen en lastig te vallen met de eis om homoseksualiteit te accepteren.

De kuffaar zoeken elke keer de confrontatie met moslims op. Dat is niet zonder doel en reden.

Wat is het doel en wat is de reden?

De reden op microniveau is gelegen in het feit dat de Nederlandse overheid vindt dat de homo-emancipatie is voltooid. Het gevolg hiervan is dat de overheid de miljoenen subsidies gaat stoppen. Het doel van de homobeweging is zo lang mogelijk de miljoenensubsidies te behouden dan wel zo lang mogelijk laten voortduren.

Om dat voor elkaar te krijgen lift de homo-lobby mee met de andere geframede integratiediscussie. De homolobby gebruikt de integratiediscussie om te zeggen dat de homoemancipatie onder allochtonen c.q. moslims / Marokkanen door hun verminderde integratie nog niet is voltooid.

Kortom de miljoenen subsidies zijn nog steeds nodig om nu de allochtonen, moslims en Marokkanen te emanciperen.

Daarom worden Marokkanen en moslims opgevoerd als de homomishandelaars en homohaters van Nederland terwijl het overgrote deel van de homodiscriminatie (+/- 86 %) door autochtonen wordt uitgevoerd. Dat blijkt uit verschillende onderzoeken.

Ze hebben bijvoorbeeld Imam El Moumni daarvoor misleidt, doelbewust verkeerd geciteerd en citaten achtergehouden. Allemaal om de frame van islamitische homohaters te creeeren en in stand te houden.

Op macroniveau past het in de strijd van rechts en de neo-liberalen om een anti-multiculturalisme en islamhaat klimaat te creeeren.

Vroeger was de homo-emancipatie het paradepaardje van links tegen de conservatieven . Nu is het een paradepaardje van extreem-rechts en rechts c.q. anti-multiculturalisten.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Joling is product van rechtse anti-islam klimaat en acties van homolobbies die hun subsidies wilden veilig stellen.
      Als er iets leeft op kosten van de werkende klasse of profiteert van subsidie dan is dat zeker niet de witte homo.

De hele Islam-homoseksualiteit discussie is geframed door de kuffaar. Zij bepalen keer op keer de agenda om moslims te belagen en lastig te vallen met de eis om homoseksualiteit te accepteren.
      Het framen van groepen is begonnen met de woestijn-culturen van joden en arabieren met hun verwerpelijke patriarchale godsdiensten. De bijbel is het meest homofobe boekwerk van de drie woestijn-godsdiensten. Maar moslims zijn wel het meest loyaal aan de regels en wetten uit de heilige schrift en vormen daarom een groter gevaar dan christenen. Christenen nemen een loopje met de regels uit het OT. Daarom heb je ook homoseksuele dominee's, terwijl er vrijwel geen homoseksuele imams bestaan. Nou ja, in elk geval komen die niet die uit de kast.

De kuffaar zoeken elke keer de confrontatie met moslims op. Dat is niet zonder doel en reden. Wat is het doel en wat is de reden?
      Ik zie dat nu net andersom. In schrift zoekt de islam al de confrontatie met de kuffaar en den Jood in het bijzonder. Daar is het mee begonnen. Voor wie loyaal is aan een homofobe, vrouwonvriendelijke en intolerante religie zou in Nederland geen plaats moeten zijn. Voor wie over de grenzen kijkt ziet hoe de islam in het midden-oosten en afrika omgaat met mensenrechten, democratie en vrijheid. Vrijheid en democratie staan haaks op de normen en waarden van de islam. Moslims zijn veel meer dan christenen loyaal aan het geloof en aan dogma's. Daarin schuilt een potentiëel groot risico voor de vrijheid in de toekomst wanneer het aantal moslims in Nederland door blijft groeien.

De reden op microniveau is gelegen in het feit dat de Nederlandse overheid vindt dat de homo-emancipatie is voltooid. Het gevolg hiervan is dat de overheid de miljoenen subsidies gaat stoppen. Het doel van de homobeweging is zo lang mogelijk de miljoenensubsidies te behouden dan wel zo lang mogelijk laten voortduren.
      Kletskoek. Kom eens met cijfers en bronnen om je beschuldigingen te staven.

Om dat voor elkaar te krijgen lift de homo-lobby mee met de andere geframede integratiediscussie. De homolobby gebruikt de integratiediscussie om te zeggen dat de homoemancipatie onder allochtonen c.q. moslims / Marokkanen door hun verminderde integratie nog niet is voltooid.

Kortom de miljoenen subsidies zijn nog steeds nodig om nu de allochtonen, moslims en Marokkanen te emanciperen.

Daarom worden Marokkanen en moslims opgevoerd als de homomishandelaars en homohaters van Nederland terwijl het overgrote deel van de homodiscriminatie (+/- 86 %) door autochtonen wordt uitgevoerd. Dat blijkt uit verschillende onderzoeken.

Ze hebben bijvoorbeeld Imam El Moumni daarvoor misleidt, doelbewust verkeerd geciteerd en citaten achtergehouden. Allemaal om de frame van islamitische homohaters te creeeren en in stand te houden.

Op macroniveau past het in de strijd van rechts en de neo-liberalen om een anti-multiculturalisme en islamhaat klimaat te creeeren.

Vroeger was de homo-emancipatie het paradepaardje van links tegen de conservatieven . Nu is het een paradepaardje van extreem-rechts en rechts c.q. anti-multiculturalisten.
      El Moumni zei gewoon wat hij dacht. Wat mij betreft had ie eruit getrapt moeten worden. El Moumni vindt uiteraard nog steeds hetzelfde, maar zal dat niet meer in het openbaar zo helder stellen. En wat hij denkt denken veel andere imams en hun maatjes ook wel, zo blijkt uit een onderzoek in Denemarken. Moslims liegen vaak over hun werkelijke ideeën. Achter gesloten deuren en in een andere taal braken ze de meest vreselijke dingen uit over het westen. Jij klaagt ook onafgebroken over het westen. Dus van framen ben jij al helemaal niet vies. Maar ga vooral je gang, het zal eerder in het nadeel van je geloofsgenoten werken.

John Stuart Mill

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten