Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/11 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 106

Onderwerp: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      90
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757434

Standaard Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

"De islam heeft een heel akelige kant"

Dit heeft heeft hij gezegd in een interview
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker Umarvlie's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      490013

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Die neemt toch niemand serieus?
      'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Standaard Re: Vuile tering homo is weer bezig om Islam door het slijk te halen ..ik heb het over Gerard Joling

Een correcte observatie met weinig toegevoegde waarde, schijnt mij. Natuurlijk heeft de islam een akelige kant. Dat hebben bijna alle dingen. Homoseksualiteit heeft dat ook evenals de Nederlandse grondwet en appels

Is dat werkelijk wat jou stoort? Ik vermoed dat het eigenlijk iets anders is.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Gerard Joling: Ik ben doodsbang hoe het verdergaat

Bron : AD.nl - 26 november 2016

AD MAGAZINE Zanger Gerard Joling maakt zich in zijn blogs dikwijls druk om politieke kwesties omdat hij zich graag wil uitspreken. Volgens Geer halen we in Nederland veel problemen binnen en is hij bang om hoe dat verdergaat, vertelt hij in AD Magazine.

Uit zijn columns blijkt dat Gerard zich opwindt over minister Kamp, over Zwarte Piet en over de islam. In AD Magazine is hij voorzichtig met wat hij zegt 'want één verkeerd woord over vluchtelingen en je krijgt het halve land over je heen'. ,,Daarom hoor je de meeste BN'ers hier ook niet over.''

Gerard meent ook veel bijval te krijgen. ,,Ik hoor dat ze zelfs in Den Haag meelezen, Lodewijk Asscher schijnt een vaste lezer te zijn. Nou, dan hoop ik dat hij tegen een stootje kan. De islam heeft een heel akelige kant, dat gaan vrouwen in dit land merken, dat gaan homo's merken, dat gaan we allemaal merken. Ik denk weleens: nog even en ik moet optreden in een kogelvrij vest. Maar in Den Haag zeggen ze gewoon: Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht.''

Het hele interview met Gerard Joling lees je morgen in AD Magazine, de weekendbijlage van het AD.
      Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Vuile tering homo
      Gezien op maroc.nl

Het individu moet vrij zijn zolang hij de vrijheid van een ander daar niet mee beperkt.

John Stuart Mill
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Waar de mens is krijg je geregeld trammelant tussen groepen.
      En als het nog eens in naam van "het Hogere" is wordt het ook nog eens fanatiek. (zie bv Birma/Myamar...afslachting moslims)

Wat bedoeld is als verrijking van de mensen (Het vieren van God en je laten inspireren op moreel gebied) wordt door de mens zelf zo uitgelegd dat ie z'n moordlust legitimeert.

Haatzaaien/angstzaaien. Het is een daad van mensen. Niks Goddelijks aan. Het is teveel recht-op-en-neer.

Wat WEL een uitdaging is, is bv. zelfkennis, liefde als gave (agape), vergeving.... Daarvoor heb je je religie gekregen.

God/Allah weet beter....hoe dat zit allemaal. Je weet gewoon niet alles als mens
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Tegenwoordig laten de kranten ieder lelijk schreeuwer een column schrijven denkend dat het verkoopt.. domheid verkoopt op korte termijn maar tast de EQ van iedereen aan.
      Ik weet zeker dat redacties van de kranten meer werk hebben aan het corrigeren van die paar lege zinnetjes , sterker nog een geert is te dom om zelf te kunnen schrijven..hij laat het doen door... ( je mag het raden!)

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223545

Snap absoluut niet waarom hij, als artiest zijnde, zich hierin mengt. Last van fans tekort?

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Kranten doen alles om te scoren, nieuwe visie. Presteren en winnen door veel lezers te trekken ( advertenties) is belangrijk dan inhoud.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Gezien op maroc.nl

[x] advertentie PvdA

Rob, als je van Nederland houdt, moet je weigeren om voor het karretje gespannen te worden van radicalen die polarisatie (uiteindelijk ontwrichting) nastreven.

Je bent een Trouw-lezer. Dus je weet hoe je wel om kan gaan met kritiek. hoe je het kunt geven.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten