1. Eerlijk;
2. Waar dacht je aan toen je ook nog een wachtwoord moest verzinnen;
3. Eerlijk, ik ken ieders wachtwoord. Dus niet liegen.
1. Eerlijk;
2. Waar dacht je aan toen je ook nog een wachtwoord moest verzinnen;
3. Eerlijk, ik ken ieders wachtwoord. Dus niet liegen.
Ik begin wel.
1. Ik heet Hassan en ik vond toen Hans een verbastering van mijn naam. Ik had toen zeer veel zelfvertrouwen en dacht toen dat alles wat ik schreef lezenswaardig was (wist ik veel). Wat toen dus ook zo was.
2. Je kon hier toen nog een emailadres aanmaken. Dat had ik dus gedaan: [email protected]. Ik zat toen net in de fase tussen een kleuter en een man. Het wachtwoord daarvan was lezenswaardigekleuter12345678.9pasternietmeerbij. Moeilijk wachtwoord, maar in essentie heb ik nog steeds hetzelfde wachtwoord. Makkelijk te onthouden.
3. Nvt.
1) in de ftp scène destijds was een ultiem vrolijke jongen op chat ooit die me opvrolijkte!!! mijn nick is ode aan deze gast...
2) mijn wachtwoord is afwezig, heb geen
3) nvt...
nou om maar gelijk met de boomstam in huis te vallen. ik heet gEwE, een afstammeling van sinterklaas in spe. in het dagelijks leven bewaak ik glazen daken die onder de schaduw van grote herenflats staan. daar komt mijn nick vandaan. toen ik mijn wachtwoord moest bedenken bedacht ik me die dag dat ik zonder een wachtwoord een account kon aanmaken. niet hier, want dat weet ik niet. maar wel elders. ik weet nog dat ik op mijn één-wielige fiets op het pleintje van de circusartiesten een rondje aan het maken was. toen ik me ineens bedacht dat mijn wiel wel erg leeg is. dus op die fiets heb ik mijn allereerste wachtwoord bedacht. en die gebruik ik tot de dag van vandaag. weliswaar wel moeilijker gemaakt, maar das logisch. je wilt niet dat een grijpgrage rechercheur met je account ervandoor gaat.
Mijn naam komt van de televisieserie Swiebertje.
Juffrouw Saartje, Swiebertje, de burgemeester
-------Worship the Creator not the creation-------
Een van mijn lievelings LP's van Zappa.
Dacht dat the Grand Wazoo reuze cool was. Pas later leerde ik dat het tevens slang voor aars was :-).
Maakte het alleen nog maar koeler. Bovendien, het klinkt zo lekker.
En Geld zag, dat het god was.
Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.
Kapitalismus macht frei
Ik dacht hier eventjes slim en lollig te komen doen.
Ik dacht laat ik een zo makkelijk mogelijk wachtwoord verzinnen die iedere mongool zou kunnen verzinnen, maar er daarom nooit achter zou komen. Want ik ben hier toch maar voor eventjes.
Ik kende jouw wachtwoord en ik heb geen flauw idee waarom je het me toevertrouwde.
“And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
— Jane Austen, Sense and Sensibility
Highly Special Person
19-06-2004
Bladwijzers