Windows trucs: Upgrade naar windows 10 mogelijk en hoe stop je een update van Windows 10? - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 63 van de 63

Onderwerp: Windows trucs: Upgrade naar windows 10 mogelijk en hoe stop je een update van Windows 10?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011791

Standaard Re: Windows trucs: Upgrade naar windows 10 mogelijk en hoe stop je een update van Windows 10?

64 bit heeft alleen zin als je meer dan 3 Gb of zo iets aan werkgeheugen hebt.

Als het goed is boot de pc eerst bij de cd/dvd rom, dan de usb en dan de HD. Dat is de standaardafstelling.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072959

Standaard Re: Windows trucs: Upgrade naar windows 10 mogelijk en hoe stop je een update van Windows 10?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Is wat jaartjes geleden, maar precies hiermee ben ik nu bezig.

Weet inmiddels dat deze computer een 64-bits processor heeft. Van belang omdat je moet kiezen tussen 32-bits en 64-bits versies van Linux Mint.
      Nu maar eens zien of ik dat ISO-image naar een dvd kan krijgen.
      Vervolgens weet ik al hoe ik bij de BIOS-instellingen kom, om van de dvd te kunnen booten.
      Maar als je RAM nog steeds 1 Gb is, wordt het geen pretje. 2 GB is echt het minimum tegenwoordig, ook voor Linux. Dat komt doordat websites zo zwaar zijn, vooral als je video's wil afspelen.

En laat die DVD maar zitten, neem een USB-stick, echt. Is ook sneller.
      viejo pendejo se extravia

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072959

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      64 bit heeft alleen zin als je meer dan 3 Gb of zo iets aan werkgeheugen hebt.
      Nou nee. 32-bit gaat er echt uit. Google levert bijvoorbeeld geen 32-bit Chrome meer. Veel Linuxen laten ook ondersteuning voor 32-bit vallen. Veel software houdt er ook mee op.
      viejo pendejo se extravia

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten