Khadija heeft mijn Stem - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/6 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 60

Onderwerp: Khadija heeft mijn Stem

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072961

Standaard Re: Khadija heeft mijn Stem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik krijg daar een rabat bijsmaak van. dus nee. ze mag zo sympathiek zijn als een lolly, maar ik zal er nooit aan likken. ik heb vier stemmen op markrkutte uitgebracht. de enige die in de buurt van een leider komt. vond ook dat ie in het turkije-gebral gewoon een rechte rug liet zien. veegde wilders ook de vloer mee aan. de enige. ascher, tja, ik had wel wat van hem verwacht, maar nee, hij liet het zich door rutte en klaver uit zijn handen grijpen.
      Je scheldt hier het hele jaar over rechtse populisten, en dan stem je op een zak die Wilders nadoet om stemmen te winnen. Pas op het allerlaatst, als ie denkt dat het handig is, piept ie wat tegen Wilders. Ik vind die Rutte zo'n lafaard. En een zwalker die met alle winden meewaait.

En dan samen met Erdo een opzetje maken dat ze allebei stemmen oplevert. Theater van de lach, maar dan om te huilen.

Het is een leugenaar, en de VVD is de corruptste partij van NL.

De enige politicus in NL die constant, permanent, consequent en keihard tegen Wilders ageert is Alexander Pechtold. De rest schijt in zijn broek.
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072961

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Khadija Arib, Marcouch, Aboutaleb, allemaal één pot nat.

Arib is misschien nog erger dan die twee.
      Ja joh? Wat heeft ze misdaan?
      viejo pendejo se extravia

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Je scheldt hier het hele jaar over rechtse populisten, en dan stem je op een zak die Wilders nadoet om stemmen te winnen. Pas op het allerlaatst, als ie denkt dat het handig is, piept ie wat tegen Wilders. Ik vind die Rutte zo'n lafaard. En een zwalker die met alle winden meewaait.En dan samen met Erdo een opzetje maken dat ze allebei stemmen oplevert. Theater van de lach, maar dan om te huilen.Het is een leugenaar, en de VVD is de corruptste partij van NL.De enige politicus in NL die constant, permanent, consequent en keihard tegen Wilders ageert is Alexander Pechtold. De rest schijt in zijn broek.
      yep, i know. pechtold had ook gekund of groenlinks, maar ik koos ervoor om strategisch te stemmen. en ook een tikkeltje egoïstisch. de vvd komt het meeste in de buurt dan. rekensommetje. nederland hield zich stand, vvd en de pvda hebben toch wel een redelijk stabiele nederland opgeleverd. uiteindelijk. op de pvda stemmen heeft geen zin. pechtold mag dan leuk tegen wilders geageerd hebben, maar nee, ik heb er nog geen duidelijk beeld van gekregen. d66 en groenlinks mogen dit kabinet aanvullen. over vier jaar zijn zij aan de buurt.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      91
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757435

Zij is een hielenlikster van de overheid

ELITAIRE PRIKSTER
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      24016

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      Hij zal nooit gaan regeren en dat wil hij ook niet.
      Dus ja inderdaad, hij vangt heel wat geld ieder jaar en kost handenvol geld aan beveiliging voor niks.
      Voor het pesten van moslims en islam bespotten. Want een ander verkiezingsprogramma heeft hij niet.
      Dat zal hij nog lang (tot zijn pensioen) gaan doen, reken maar uit hoeveel dat de Nederlandse staat totaal gaat kosten, ervan uit gaande dat hij de pensioengerechtigde leeftijd haalt. Zal zeker na zijn pensioen ook recht hebben op beveiliging van de staat (belastingbetaler).
      Hij is een financiële ramp voor Nederland.
      Hij ontvangt geld van donateurs uit het binnen en buitenland. De PVV krijgt en wilt geen overheidssubsidie. Zolang hij niet de grootste is wilt hij ook niet regeren. Mits hij echt absoluut de grootste is en zo'n 75 of meer zetels gaat hij pas regeren. Waarom hij kan dan pas het volledige macht naar zich toeeigenen. Dan kan hij ook rechters ontslaan en nog meer.

Alleen hij wilt in de oppositie blijven. Hij komt heus niet en nooit aan de macht.
      Je bent een schatje en blijft ook ZELFS IN 2017 van me.
      Ik zal je nooit of nimmer verlaten mijn allerliefste *** (*****). Jij mijn toch ook niet?
      EEN MOOIE MAROKKAANSE MEID IS EEN PAREL IN EEN KLASSE STRIJD Jij bent echt zo mooi en leuk.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556379

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 888 Bekijk Berichten
      Dan kan hij ook rechters ontslaan en nog meer.
      He jongens ... leer wat over staatsinrichting. Nee, ook met de absolute meerderheid in het parlement kan hij dat niet.

Very Important Prikker Umarvlie's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      490014

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      He jongens ... leer wat over staatsinrichting. Nee, ook met de absolute meerderheid in het parlement kan hij dat niet.
      Inderdaad, vastgelegd in de grondwet:

Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden (2008)
      Hoofdstuk 6: Rechtspraak

Artikel 117

1. De leden van de rechterlijke macht met rechtspraak belast en de procureur-generaal bij de Hoge Raad worden bij koninklijk besluit voor het leven benoemd.
      2. Op eigen verzoek en wegens het bereiken van een bij de wet te bepalen leeftijd worden zij ontslagen.
      3. In de gevallen bij de wet bepaald kunnen zij door een bij de wet aangewezen, tot de rechterlijke macht behorend gerecht worden geschorst of ontslagen.
      4. De wet regelt overigens hun rechtspositie.

Dacht dat de leeftijd hierboven op 70 jaar stond.
      'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Haas VVD? Ik heb de woorden; Elite, Populisten, rechts enz nog nooit zo vaak in negatieve zin gelezen als bij jou. Die drol Rutte heeft niks anders gedaan dan bezuinigen en de rijken binnen Nederland en Brussel gediend. En dat zal hij blijven doen.

Very Important Prikker ikweetniks's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1192654

Strategisch op de VVD stemmen (terwijl je zelf niet rechts bent) is best wel onzinnig, want zij zouden toch al niet met de PVV regeren. Nu hebben schijnbaar allemaal niet-rechtse mensen, waaronder Marokkanen, bijgedragen aan het feit dat de VVD aan kop is, met als gevolg dat er straks een kabinet komt dat waarschijnlijk nog rechtser wordt dan het vorige) in plaats van met hun gevoel te stemmen en een (links/progressief) tegengeluid te laten horen. Als je strategisch had willen stemmen, had dan op een partij gestemd waarvan je dacht dat ie aan andere zijde het grootste zou kunnen worden.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker ikweetniks's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1192654

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Zij is een hielenlikster van de overheid
      Onzin. Ze is een hardwerkende, ambitieuze vrouw die toevallig Marokkaans van afkomst is. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten