Khadija heeft mijn Stem - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/6 EersteEerste ... 456 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 60

Onderwerp: Khadija heeft mijn Stem

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Standaard Re: Khadija heeft mijn Stem

Ja sneue clowns als oiseau redden het inderdaad niet, met dat zielloze villeine gereutel; shame on you boerenlul marokkanen hebben op de balkan geen poot uitgestoken, zoals ze dat nooit doen,en dan om nu, net als die sneue clowns uit ankara iets te roepen over NL ers in srebenica. Wat een enorme boerenlul.
      Enfin, was weer vermakelijk en geeft te denken over de intelligentie van sommigen.

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067958

Pechtold en Klaver petje af.
      Eerlijk, betrouwbaar en menselijk.
      De rest een stelletje leugenaars en onbetrouwbare handel.
      Rutte heeft ons afgelopen jaren al kapot gemaakt met belastingen, flexcontracten en de rijken die steeds rijker werden en armen verder de armoede in.
      Dit is niet komen aanwaaien maar allemaal te danken aan VVD beleid.
      Kennelijk is dit de koers die Nederland op wil varen.

DENK ben ik geen voorstander van.
      Azarkan daarentegen vind ik een hele goeie, die zou nog best ver kunnen komen in de politiek mits hij aansluit bij een andere normale partij.
      Wat ik wel positief vind aan deze partij, ze zetten de toegenomen haat, discriminatie, vernedering en uitsluiting van moslims op de kaart.
      Een mooie tegenreactie op de pvv, die volgens veel Nederlanders wel bestaansrecht heeft als partij maar DENK niet (hypocrisie).
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Hij gaat wel goed doen. in praktijk was hij juist de man. En als hij gaat regeren stop ik gelijk met werken en neem een bijstand uitkering. De barmhartige samaritaan Pechtold zal goed voor de armen zijn.
      ik heb nog nooit mijn hand opgehouden. zal ik nooit doen. al kom ik van de honger om. zelfs gezondheidszorg doe ik niet aan. ik genees mezelf wel. als dat niet lukt ga ik deud. het klote is wel dat ik een torenhoge premie betaal elke maand. misschien word ik wel republikeins. trump-aanhanger. waar het mij om gaat is dat we buitengesloten worden. vooral de mannen. mijn stem was een proteststem. die hele haagse elite kan van mij de ... krijgen.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Als een ander partij dat beweert dat lijkt het op modder gooien. Even los van de inhoud. Misschien waren die voorstellen helemaal zo gek niet.

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Thaitouzint's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1067958

HaasHaas de mannen, met name jonge mannen uit een bepaalde kring, hebben het ook echt verpest voor de gehele Marokkaanse gemeenschap.
      Niet alleen voor jou, ook voor mij, en voor andere hardwerkende mede-moslims en Marokkanen.
      Je kan niet ontkennen dat er een groep vooral mannen, tussen de 16 en laten we zeggen 30 jaar helemaal naar de klote is.
      Crimineel, geestelijk niet in orde, werkloos, kijk alleen naar het scheidingspercentage van deze generatie maar liefst 2/3 deel zegt meer dan genoeg.
      Problemen veroorzaken ze niet alleen in de samenleving, ook in privésfeer, familiair etc.
      Het punt is nu dat rechtse idioten waar jij dus op gestemd hebt, iedereen over 1 kam scheren en het allemaal maar toeschrijven aan de islam.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik heb nog nooit mijn hand opgehouden. zal ik nooit doen. al kom ik van de honger om. zelfs gezondheidszorg doe ik niet aan. ik genees mezelf wel. als dat niet lukt ga ik deud. het klote is wel dat ik een torenhoge premie betaal elke maand. misschien word ik wel republikeins. trump-aanhanger. waar het mij om gaat is dat we buitengesloten worden. vooral de mannen. mijn stem was een proteststem. die hele haagse elite kan van mij de ... krijgen.
      persoonlijk verwacht ik weinig voordeel uit linkse koers. Heb weinig te klagen als het om inkomsten/uitgaven gaat. Het totaal plaatje in de samenleving is veruit bagger. Zoals de vorige generatie met een lullige 3000 gulden maandelijks een weeshuis kon opvoeden heb je deze dagen 6000 euro nodig om de helft te kunnen bereiken. kan me goed voorstellen dat een hoop mensen waaronder veel allochtonen het moeilijk hebben met een minimum inkomen. VVD is daar direct schuldig aan. Dat scharen ze met een mooi verhaal onder economisch herstel.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Deze verwijten zijn afgelopen tijd over en weer gegaan. Je kunt weinig met een campagne zonder bezwaar. het moet blijken of het zo is en waarom dat was.
      Anyway ze mogen het nu dunnetjes overdoen in de tweede kamer.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thaitouzint Bekijk Berichten
      HaasHaas de mannen, met name jonge mannen uit een bepaalde kring, hebben het ook echt verpest voor de gehele Marokkaanse gemeenschap.Niet alleen voor jou, ook voor mij, en voor andere hardwerkende mede-moslims en Marokkanen.Je kan niet ontkennen dat er een groep vooral mannen, tussen de 16 en laten we zeggen 30 jaar helemaal naar de klote is. Crimineel, geestelijk niet in orde, werkloos, kijk alleen naar het scheidingspercentage van deze generatie maar liefst 2/3 deel zegt meer dan genoeg. Problemen veroorzaken ze niet alleen in de samenleving, ook in privésfeer, familiair etc. Het punt is nu dat rechtse idioten waar jij dus op gestemd hebt, iedereen over 1 kam scheren en het allemaal maar toeschrijven aan de islam.
      niemand heeft iets verpest voor mij. ik neem niemand wat kwalijk. iedereen heeft zo zen redenen waarom. het demoniseren van vooral de mannelijke marokkanen was al gaande voordat er zogenaamde problemen voorkwamen met mannen. dit is niet iets van tegenwoordig. of van 20 jaar geleden. het demoniseren begon al daarvoor. structureel en met beleid. vele problemen van jongeren van de eerste en tweede generatie kwamen vooral omdat ze geen erkenning kregen en buiten de boot werden gehouden. het is een domino-effect. en dat is nog altijd gaande. het is logisch dat ze dan problemen krijgen en wellicht zullen gaan veroorzaken. dit is niet iets van tegenwoordig. dat geintje flikken ze elke keer weer met elke generatie. hier en daar zetten ze een pion op om de schijn op te houden. als je het mij vraagt dus lariekoek. als je geen werk kunt vinden, ga je dealen, of stelen zelfs. wordt je van school getrapt om een of andere klein vergrijp, heb je verder niets meer om op terug te vallen. zo werkt het systeem.

Just say N3am Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614776

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vredeopaarde Bekijk Berichten
      Ja sneue clowns als oiseau redden het inderdaad niet, met dat zielloze villeine gereutel; shame on you boerenlul marokkanen hebben op de balkan geen poot uitgestoken, zoals ze dat nooit doen,en dan om nu, net als die sneue clowns uit ankara iets te roepen over NL ers in srebenica. Wat een enorme boerenlul.
      Enfin, was weer vermakelijk en geeft te denken over de intelligentie van sommigen.
      Afin, je hebt laten zien waar je niet tegen kan en dat zegt genoeg. Je intelligentie heeft veel beperkingen en roep wel eens "enorme boerenlul" op maroc.nl te vinden en je hele familie gaat zich gelijk aanmelden ..haha wat een ramptoerist ben je ook!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

persoonlijk verwacht ik weinig voordeel uit linkse koers. Heb weinig te klagen als het om inkomsten/uitgaven gaat. Het totaal plaatje in de samenleving is veruit bagger. Zoals de vorige generatie met een lullige 3000 gulden maandelijks een weeshuis kon opvoeden heb je deze dagen 6000 euro nodig om de helft te kunnen bereiken. kan me goed voorstellen dat een hoop mensen waaronder veel allochtonen het moeilijk hebben met een minimum inkomen. VVD is daar direct schuldig aan. Dat scharen ze met een mooi verhaal onder economisch herstel.
      het is sneaky, het is smerig. dat is er wat ik er over te zeggen heb. ik werk voornamelijk voor/met buitenlandse bedrijven/mensen. zij zien het ook, ben niet de enige. ook westerlingen. zoals amerikanen en britten. hoe ze bepaalde soort mannen structureel buiten de deur houden. de tactiek is zoals ze dat vroeger in voormalige koloniën deden. ze negeren je, geven je geen enkele erkenning en laten het zo doorlopen totdat er iets knapt.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten