Hoe goed kennen jullie mij?
Wat is de kern van mijn verhaal? Binnen welk frame plaats ik de gebeurtenissen in de wereld?
Hoe goed kennen jullie mij?
Wat is de kern van mijn verhaal? Binnen welk frame plaats ik de gebeurtenissen in de wereld?
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
De kern van jouw verhaal is: "Het net sluit zich rondom moslims"
-------Worship the Creator not the creation-------
Jij had bij de PVV aan de slag moeten gaan. Jij wilt ook dat alle moslims uit Nederland vertrekken. Jij bent de Marokkaanse Wilders.
Dagelijks je ongenoegen en minachting uiten over Nederland en aankondigen te vertrekken maar dat niet in pratijk willen brengen, omat voor jou Nederland veel fijner en beter is dan Marokko. Door te blijven toon je aan dat je niet buiten Nederland kunt. Je negatieve verhaal strookt niet met je handelen. Daaruit volgt dat je niet principiëel bent. Je bent vooral iemand die geen nuance kent en alleen een zuur en eenzijdig verhaal heeft. Op kritiek reageer je altijd met veel minachting en arrogantie naar de ander toe. Je overdrijft graag, voegt onwaarheden toe en laat bewust informatie weg die niet past binnen het negatieve beeld wat je wilt geven. Je manipuleert en liegt en geeft een vertekend beeld af hier.
Een absoluut dieptepunt was een door jou geconstrueerde quote met mijn naam er boven. (later door de moderator verwijderd) Ik heb het uiteraard bewaard in de vorm van een pdf en screenshot. Die actie van jou was een daad van vijandschap. Het laat zien waar jij toe in staat bent en wat je methoden zijn om je gelijk te halen. Je hebt jezelf daarmee volstrekt naar benenden gehaald. Je kunt voor mij daarom gewoon doodvallen met je leugens en haatpraatjes. Donder maar lekker op naar Marokko en voeg daarmee de daad bij het woord.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Rob die kritiek levert.
Door gasten als jij doet Revisors wat hij doet. 99.9% van jouw post zijn haatdragend.
Van Revisor kun je nog zeggen dat hij het vermogen heeft om ook wel eens te posten over iets totaal anders dan cultuur gerelateerde zaken.
Veel mensen hebben het nodig om blijvend tegen iets aan te trappen, terwijl het werkelijke probleem in een heel ander hoek ligt. Persoonlijke frustratie van onvrede. Niet gekregen in het leven wat men verwachte of iets. Dan maar van de daken schreeuwen dat een bevolkingsgroep het voor jou/ons verziekt. Dat idee heb ik bij veel racisten.
ik heb vooral een probleem met mensen die anderen onrecht aandoen.
Laatst gewijzigd door gadjo dilo; 26-03-17 om 12:38.
Wat is de kern van jouw verhaal Revisor?
Ressentiment.
Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
Bladwijzers