Wilde bloemen - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Wilde bloemen

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Standaard Re: Wilde bloemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Koolzaad.

Dat gele althans. Dat witte kan ik niet duidelijk zien, maar gezien het seizoen zal het wel fluitekruid wezen.
      Verhip, dat determineren is echt niet makkelijk. Koolzaad en raapzaad schijnen heel erg op elkaar te lijken. Ik denk toch dat het koolzaad is. Ik heb de vorige keer onderaan de onderste bladeren gevoeld en die waren behoorlijk glad. Alleen op basis van dat denk ik dat ik met koolzaad te maken heb. Zeker weten doe ik het niet, en er schijnen ook kruisingen voor te komen
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 4 Thanks, 4 Likes, 2 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Waar heeft die hawa last van

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Ik heb geen verstand van die bloemen maar ik heb op de link van SF geklikt en meteen zag ik bovenaan een foto van een gele bloem. De naam ervan was Akkerkers zoals Ballandalus ook denkt. Ik ging het vergelijken met Koolzaad maar ik vond het meer op Akkerkers lijken.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556378

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik heb geen verstand van die bloemen maar ik heb op de link van SF geklikt en meteen zag ik bovenaan een foto van een gele bloem. De naam ervan was Akkerkers zoals Ballandalus ook denkt. Ik ging het vergelijken met Koolzaad maar ik vond het meer op Akkerkers lijken.
      Ben ook geen botanicus en dat determineren is idd niet eenvoudig. Maar in dit seizoen zou ik mijn geld echt op koolzaad zetten. De bermen staan er op dit moment vol mee. Akkerkers kruipt volgens mij iets meer. Op de foto lijkt het om lange stengels te gaan.
      Maar kan zijn dat ik ben opgegroeid tegenover een veld waar ieder jaar koolzaad werd aangeplant en zodra ik ets op een lange stengel geel zie wezen meteen aan koolzaad denk (of zonnenbloem, maar daar hebben we 't pas over drie maanden over :-)).

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223545

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawa Bekijk Berichten
      Waarom noem je dit wilde bloemen? Ga je verdiepen in die wortel van die plant en later komt die bloem die je dan ziet met je stomme gedrag in je eigen stoornis om mannen geen hand meer te moeten gaan geven omdat dit van Allah verboden schijnt te zijn?
      Wat een ideologie juffrouw Saartje.
      Weet je nog van vroeger over al die kruidenvrouwtjes die op de brandstapel werden gegooid. Dit waren volgens al die mannen van die inquesitie allemaal heksen.
      Jij bent dus geen heks, en je weet er totaal geen reet over.
      Schande! Dat je dit mededeelt. Natuur staat er bij als in het nieuwe paradijs voor de vogels die gaan nestelen, voor de bijen en de vlinders en vooral voor al die mensen die de hort op gaan om opnieuw te gaan ontdekken.
      Ik heb vandaag in de lucht al die gierzwaluwen weer gezien. Ik ben de weg wel kwijt maar niet die zwaluwen die boven in de lucht al die vliegjes weer gaan vangen en zich nestelen in spleten van dakgoten en verwaarloosde plinten.
      Dan is in mijn ogen het leven echt begonnen. Maar ook het planten van zaadjes. Die zich ontkiemen en tot aan in de hemel gaan groeien.
      Ik ben blij en vrolijk zoals een kind die verrukt zich vooruit springt in het nieuwe veld in oeverloze bloemen en planten en zich die eerste vlinder of die bij die zoemt en zich verrukt over al die goddelijke voorzieningen die jij blijkbaar niet eens schijnt te weten. In je islam geneuzel. Je eigen calvinistische strekking die je van huis uit niet eens hebt geleerd.
      Vandaag op deze dag 6 mei is Pim Fortuin vermoord. Hij noemde de islam een achterlijke cultuur.
      Dan ben jij diegene die ik dus achterlijk noem.
      En elke keer als ik ergens op reageer wordt ik geautoriseerd. In de gaten wordt gehouden dat ik de grootste islam basher ben geworden. En al die achterlijkheid maar moet accepteren. Nou dank je de KoekKoek!
      Je weet hoe die koekkoek dus doet die legt een ei bij de tegen partij. Ook dat nog.
      Zelfs in de natuur zijn er elementen die er andere opvattingen op na houden. Maar dat is nu een maal natuur.
      Dat er echter mensen zijn die zich broeden op addergebroed dat baat mij wel heel veel zorgen.
      Fijne dag en leer
      in plaats van cakes en pannenkoek
      Ga je aanmelden bij het GGZ ofzo.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 3 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik heb op de link gedrukt bij Akkerkers en ik ga toch voor Koolzaad, omdat die van mij (ik heb eentje geplukt en hier in het water gezet om te bekijken), hartvormige bladeren heeft die deels stengel omvattend zijn.

De bladeren van Akkerkers lijken er niet op:

Maar eerlijk zeggen, die planten lijken allemaal op elkaar, om maar aan te geven dat het best moeilijk is. Stel je je voor dat de ene een geneesmiddel is en de andere een gif
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 4 Thanks, 4 Likes, 2 Dislikes

Prikker NLmoslima's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      23

Ik wil binnenkort die planten app downloaden, ik heb alleen niet genoeg ruimte.
      Ik kom net kijken
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 3 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLmoslima Bekijk Berichten
      Ik wil binnenkort die planten app downloaden, ik heb alleen niet genoeg ruimte.
      Yes, gewoon doen!

Die app identificeerde DeGlijdendeRechter trouwens als een of andere schimmel. HAHAHA.
      She's s original.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Tuurlijk joh. Ik dacht dat dat tussen ons zo blijven. Maar je vergeet voor het gemak te vertellen wat voor een fungus heh?

(Ik ben het vergeten, weet jij het nog? Ik weet dat ik 'm best toepasselijk vond en dat ik er stiekem best blij mee was).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Yes, gewoon doen!

Die app identificeerde DeGlijdendeRechter trouwens als een of andere schimmel. HAHAHA.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374965

Had jij de uitkomst niet ingelijst?

Vergeten is onmogelijk na die door die paddo veroorzaakte lachkick: de coprinus comatus, oftewel the shaggy ink cap.

Synoniemen in het Engels: lawyer's wig en shaggy mane, in het Nederlands ook wel bekend onder de naam geschubde inktzwam.
      She's s original.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten