Anti-gif tegen onterechte dislikes
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Anti-gif tegen onterechte dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Lightbulb Anti-gif tegen onterechte dislikes

Dit virtruele oord is verlaten door toezicht, dan maar creatieve maatregelen bedenken om de anarchie enigszins in bedwang te houden. We ga zoveel mogelijk onterechte dislikes, liken en van thanks voorzien. Dit account wordt door 3 mensen gedeeld. Mochten we een onterechte dislike niet hebben geneutraliseerd, meld het even hier dan ondernemen we alsnog actie.

We laten dit forum niet gijzelen door psychisch labiele personen. Freud quoten verlost je nog niet van je waanzin.
      Moge Allah alle zieken, mentaal en lichamelijk, genezen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 2 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Standaard Re: Anti-gif tegen onterechte dislikes

Ik vraag mij af op grond van welk criterium bepaald wordt wanneer een dislike onterecht is. Dat is eerder een subjectief oordeel. Dat geldt ook voor likes. Degene die een commentaar schrijft zal het altijd oneens zijn met een dislike daarvoor.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Waar je je druk om kunt maken. Als het nou een dis/like is van iemand die je hoog hebt staan en zorgvuldig uitgeeft.. anders dan dat is het niet meer dan een hoopje virtuele lucht.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik vraag mij af op grond van welk criterium bepaald wordt wanneer een dislike onterecht is. Dat is eerder een subjectief oordeel. Dat geldt ook voor likes. Degene die een commentaar schrijft zal het altijd oneens zijn met een dislike daarvoor.
      Dat lijkt mij logisch als je iemand 1856 dislikes geeft, dat dit onterecht is en misbruik betreft.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 4 Thanks, 5 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Waar je je druk om kunt maken. Als het nou een dis/like is van iemand die je hoog hebt staan en zorgvuldig uitgeeft.. anders dan dat is het niet meer dan een hoopje virtuele lucht.
      Ja ja, totdat het jezelf overkomt.

Ik weet zeker dat het Oiseau ook niet echt kan schelen die regen aan dislikes, maar ik vind het gewoon onterecht. Zo vaak is hij niet over de schreef gegaan. Gaat nergens over bij Desi Delirium aka da3wat el char.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 5 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Dat lijkt mij logisch als je iemand 1856 dislikes geeft, dat dit onterecht is en misbruik betreft.
      Dat hangt niet van een getal af.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Dat hangt niet van een getal af.
      Jawel, want Desi geeft gewoon lukraak voor alle bijdragen standaard een dislike. Hij bombardeert mij ook de hele dag. Het maakt niet uit wat ik schrijf, al heb ik het over het mooie weer dan disliked hij dat. Dat is puur misbruik.

Dislikes zijn er in principe voor als iets over de schreef gaat. Iemand zegt bijvoorbeeld hoer tegen een prikster. In het lichtste geval, omdat je het niet met iemand eens bent. Dislikes zijn er niet om mee te bombarderen en zomaar mee te strooien omdat je iemand niet mag (lees: jaloers bent).

Hoe gaat het met je: dislike
      Goedemorgen: dislike
      Heb je dit krantenartikel gelezen: dislike
      Lekker weertje vandaag: dislike

Inmiddels moeten er onorthodoxe maatregelingen genomen worden, zoals antigif prikkers.

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Ik geef je een concreet voorbeeld van wat er constant aan de hand is met Desi. Desi schrijft:

Hier heb ik dus jarenlang maandelijks geld aan overgemaakt totdat ik ergens in 2011 las dat de hoogste baas daar tonnen verdiend.

Ik heb de volgende dag gebeld en heb gelijk mijn bijdrages stopgezet. Jammer. Ik vind kindermisbruik het ergste wat er is en dat moet bestreden worden.

Hieruit volgt dat hij vindt dat de baas van Terres des Hommes te veel verdiend. Als ik op dezelfde pagina iets in dezelfde strekking schrijf:

Ja, ik vind niet dat ze zulke krankzinnige salarissen moeten krijgen voor een goede doelen instelling.

geeft hij mij daarvoor een dislike. Het is dus geen dislike omdat hij dit disliked, want hij is het met mij eens. Nee hij geeft een dislike omdat hij mij bombardeert. Dit is 1 van de honderden voorbeelden van de dislikes van Desi. Dus ja, dat heeft wel degelijk met getallen te maken. Zijn doel is namelijk om mij op rood te zetten. Dat heeft hij hier zelf ooit geschreven. Zijn doel is niet om daadwerkelijk een dislike te geven omdat hij disliked wat ik schrijf. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen dat hij er misbruik van maakt?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Doe niet zo schijnheilig man. Jij geeft mij zo vaak dislikes alleen al bij artikelen die ik plaats. Ik kan begrijpen dat mijn mening je niet aanstaat maar dislikes geven bij neutrale artikelen duidt op misbruik van dislikes. Des te meer als je die op rij geeft. Jij bent de enige die mij structureel dislikes geeft zonder aanwijsbare reden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146355

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ____ Bekijk Berichten
      Voor de rest kan mij bedenken over wat ik schijf.
      Aha dus je geeft nu weer wel aan Terres des hommes? Je bent verandert van mening binnen luttele uren? Tuurlijk jongen, iedereen gelooft dat. Goedemorgen niet mee eens? Hoeveel dislikes heb ik daarvoor niet gekregen, terwijl je zelf ook goedemorgen zegt. Of wacht, je bent daarna natuurlijk van mening verandert, het is slechte morgen aan iedereen.

Je hebt nu niet alleen het vrouwen uitschelden voor hoer op je conto staan, de boel hier manipuleren, prikkers tegen elkaar opzetten, Allah schelden als je bezopen bent (wa Allahoe moesta3an) en constante misleiding, maar ook nog glashard en oliedom liegen toegevoegd. Gefeliciteerd jongen.

Maar goed, een da3wat el char blijft een da3wat el char.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 6 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten