Dat wordt dit weekend schoonmaken!
Dat wordt dit weekend schoonmaken!
-------Worship the Creator not the creation-------
Vandaag gedweild met groene zeep en echte uitgeperste citroensap. Tapijt met baking soda bewerkt. Lijkt erop dat ik vandaag eco bezig ben.........
-------Worship the Creator not the creation-------
Kan je ook ff bij mij komen schoonmaken![]()
Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?
-Eddepet
Ik heb spotgoedkoop geurboosters voor de was op de kop getikt bij de Zeeman. € 1,- per stuk, vergelijkbaar met Unstoppables.
.
Heb een nieuwe wasmachine - tweedehands, moet ik zeggen.
Het wolwasprogramma is natuurlijk heel belangrijk, vergelijk post #7.
Tot nu toe wel. Heb er al 8 wollen truien mee gewassen (na de winter was ik de meeste van mn truien, en had dat nog niet gedaan).
Kan het wasprogramma op "niet centrifugeren" instellen, en dat is conditio sine qua non, wol kan je niet centrifugeren.
Met het wolwasprogramma van de vorige wasmachine kon dat niet, dus moest ik zelf een keukenwekker zetten en het programma afzetten.
Spoelen moest ik dan ook zelf instellen. Ik spoelde truien vaak 4 keer. Het nieuwe wolwasprogramma spoelt maar 1 (of 2?) keer en pompt dan af. Toch komt de wol fris uit de was.
Wol wassen is een kunst en alle fijne kneepjes versta ik nog niet ...![]()
De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.
Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.
Morgen weer boenen, ménage kabira
You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
(Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')
Dat wordt stofzuigen en dweilen vandaag!
You've been a'messin' where you shouldn't 've been a'messin'
(Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin')
.
Vanochtend wat planten in de tuin bemest.
Net het plastic en blik weggebracht.
In de tuin ben ik nu zover dat ik niet voornamelijk aan het opruimen, groot snoeien, snoeisel afvoeren en met aarde, grint en potten aan het sjouwen ben, maar me wijd aan planten verzorgen. Dat heb ik denk ik wel geleerd van tuinieren: veel planten hebben verzorging nodig.
Bladwijzers