Verzoek aan Beheer. - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/11 EersteEerste ... 789 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 71 tot 80 van de 101

Onderwerp: Verzoek aan Beheer.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: Verzoek aan Beheer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Vandaag 848 dislikes gekregen, speciaal voor Ready? die meent dat je daar 'overheen kunt kijken' heb ik ze allemaal op een rijtje gezet:

Je geeft ze zelf ook dus niet huilen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 3 Thanks, 5 Likes, 8 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Bedankt, bro, maar dat is niet de goede. Dit is die van daarvoor, denk ik, die ik bedoel is van 20-08-2017. Het ging over Afrika en Nigeria in het bijzonder, geloof ik. Toch bedankt voor deze speech!

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146339

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ready? Bekijk Berichten
      Ja erover heen kijken. Iemand die jij geen tijd een aandacht wilt geven, geeft jou negatieve aandacht. En jij geeft hem aandacht terug waardoor hij door blijft disliken. But hey, tis WSDB...levensbelang lijkt het soms hier.
      Hoe vaak moet ik dit nu nog herhalen? 1,5 jaar lang geeft Desi mij al dislikes. Niets helpt, negeren helpt niet, het beheer helpt niet, jullie draaien de zaken ook nog eens 180 graden om, nu zou het opeens aan mijn houding liggen??? en al die andere tijd dan?

Je hebt mensen die vals zijn en waarachtig. Een eerlijk iemand kan zo zien dat dit niet klopt en het niet aan mij ligt omdat ik er aandacht aan schenk. 1,5 jaar heb ik niet tot nauwelijks gereageerd, waar was jij toen Ready? Nergens! Simpelweg omdat het aan je voorbij is gegaan. Maar als jou dit overkomt dan piep je wel anders. Voor een handje vol rode duimpjes maken ze hier al allianties (zie affaire met Nederlandertje, die overigens zelf houdt van wraak duimpjes), laat staan wat ik hier krijg.

Maar dit is goed, dan weet ik tenminste welke prikkers waarachtig zijn en welke vals aan de reacties te lezen. Ik weet wel, dat als iedereen achter mij had gestaan en ook was gaan bombarderen dat het snel afgelopen was.

Het moet toch niet gekker worden hier, de wereld op zijn kop gewoon!
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 7 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146339

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stroman Bekijk Berichten
      Ik denk niet dat jij als dader wordt gezien maar wel als slachtoffer van jouw eigen obsessie. Waarom zoveel belang hechten aan virtuele likes of dislikes?*

Ik meen het goed met je als ik je adviseer om eens een maandje niet in te loggen. Het wordt namelijk onderhand nogal een genante vertoning.
      Waarom zeg je dat niet tegen de dader die 6 uur bezig is? Wie hecht hier nu aan dislikes? Denk je nou werkelijk dat dat mij ene moer kan schelen of iemand mij liked? Het gaat hier om het misbruik, zeg daar eens wat van i.p.v. te zeggen tegen mij dat ik een maandje niet in moet loggen.

Desi wil gewoon zijn zin hebben en mij op rood krijgen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 7 Dislikes

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146339

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Dus je zou hiervoor gebanned willen worden?
      Als wij jou ook gaan aangeven bij "beheer", dan krijg je ook te maken met "de gevolgen".
      Dus je gaat die gozer gewoon gelijk geven en jezelf weg laten pesten?

Je moet geen woorden in mijn mond leggen, aub.
      Gewoon rustig met elkaar van woorden wisselen kan ook.
      Wacht even, dus ik moet nu aangegeven worden bij het beheer? Hoor ik dat goed?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 6 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ga toch krassen, Saartje. Je hebt een Snickers nodig!
      Als 100 mensen zeggen het is geel, en alleen jij -gedreven door wraakgevoelens- zegt dat het blauw is, dan kan je er wel van uitgaan, dat het gewoon geel is.
      Je maakt jezelf gewoon gek en dat vinden wij ook weer niet leuk om te zien.
      Dus betrek ons er niet in en ga ons niet verplichten mee te werken aan jouw "idee van vriendschappelijkheid".

Ik zeg je gewoon hoe het is, zo ben ik. I always tell the truth, even when I lie.
      Echte vrienden zeggen je waar het op staat, ook als dat ff niet populair is, dus jouw sneren zijn niet gegrond. (je zou zulke mensen juist moeten koesteren)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223544

Degene die de hele dag loopt te disliken heeft echt een andere hobby nodig.

Prikker Doenia E's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Ga toch krassen, Saartje. Je hebt een Snickers nodig!
      Als 100 mensen zeggen het is geel, en alleen jij -gedreven door wraakgevoelens- zegt dat het blauw is, dan kan je er wel van uitgaan, dat het gewoon geel is.
      Je maakt jezelf gewoon gek en dat vinden wij ook weer niet leuk om te zien.
      Dus betrek ons er niet in en ga ons niet verplichten mee te werken aan jouw "idee van vriendschappelijkheid
      Je komt toch zelf in deze topic of niet soms? Hoezo val ik jou dan lastig? Deze topic gaat over het misbruik van dislikes. Niemand heeft jou gevraagd om hier te komen de boel te verdraaien. Ro77777777777777 3alina.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 11 Thanks, 11 Likes, 9 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doenia E Bekijk Berichten
      Je komt toch zelf in deze topic of niet soms? Hoezo val ik jou dan lastig? Deze topic gaat over het misbruik van dislikes. Niemand heeft jou gevraagd om hier te komen de boel te verdraaien. Ro77777777777777 3alina.
      Whatever... Het heeft echt geen zin om met jou te proberen tot rede te komen.
      Je bent gewoon kinderachtig bezig en dus ook niet voor rede vatbaar.
      Zoals ik al zei, je loopt zelf dingen te verdraaien en niemand is hier tegen jou, behalve diegene die jou de hele tijd disliked.
      Mensen hebben je al de hele tijd, soms tot herhaling toe, verteld dat die gozer toch niet gaat veranderen en ze het niet op prijs stellen hoe jij jezelf zo te kakken zet. (als vrienden geste)
      Dus dan kan jij er van maken wat jij wilt, maar zo steken de zaken nou eenmaal in elkaar.

Ga je nu weer jezelf herhalen? Ik vind het in ieder geval al een hele vooruitgang dat je gewoon kan reageren, zonder al die copy-paste gedoe.

Goedenacht trouwens en slaap lekker alvast, Saartje. Laat je -hopelijk- niet gek maken.

Prikker Doenia E's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Whatever... Het heeft echt geen zin om met jou te proberen tot rede te komen.
      Je bent gewoon kinderachtig bezig en dus ook niet voor rede vatbaar.
      Zoals ik al zei, je loopt zelf dingen te verdraaien en niemand is hier tegen jou, behalve diegene die jou de hele tijd disliked.
      Mensen hebben je al de hele tijd, soms tot herhaling toe, verteld dat die gozer toch niet gaat veranderen en ze het niet op prijs stellen hoe jij jezelf zo te kakken zet. (als vrienden geste)
      Dus dan kan jij er van maken wat jij wilt, maar zo steken de zaken nou eenmaal in elkaar.

Ga je nu weer jezelf herhalen? Ik vind het in ieder geval al een hele vooruitgang dat je gewoon kan reageren, zonder al die copy-paste gedoe.

Goedenacht trouwens en slaap lekker alvast, Saartje. Laat je -hopelijk- niet gek maken.
      Recht is recht en krom is krom. Niemand heeft aan je gevraagd om in een topic over dislikes te gaan draaien dat ik je lastig val met diezelfde dislikes. Hoepel op als het onderwerp je niet bevalt of ga achter de dader aan.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 11 Thanks, 11 Likes, 8 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten