Verzoek aan Beheer. - Pagina 9
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 9/11 EersteEerste ... 8910 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 81 tot 90 van de 101

Onderwerp: Verzoek aan Beheer.

Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Leeftijd
      61
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65858

Standaard Re: Verzoek aan Beheer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Nee, blijf jezelf toch niet zo herhalen, want zo schieten we niet op.
      Ik zei dat je bij andere mensen doet, waar je mij nu van beticht.
      Jij maakt van ons nu slachtoffer van jouw opvatting "slachtoffer dader maken".
      Wij willen hier gewoon niks mee te maken hebben en dat je dat niet kan begrijpen is echt jouw probleem.
      Straks ga je Ousieau nog zover krijgen om van die irritante copy-paste lijstjes te posten.

Jij denkt dat we jou niet zouden helpen of dat we niet achter je zouden staan, als je in het recht staat, maar wij staan gewoon met de handen geboeid, "dit" te ondergaan.
      Beheer doet er, zoals je merkt, niks aan.
      Daarom is het zo extra zuur en geef je die gozer, die je zo verafschuwt, gewoon gelijk.
      Snap dat dan!??
      Dit kan ik alleen maar onderschrijven , de "disliker" begint nu te genieten want die merkt dat J.S. eronder gaat lijden , gezien de posts van overzichten van alle dislikes. J.S. spendeert nutteloze tijd, tijd dat je veel beter voor andere zaken kan reserveren. J.S voelt zich machteloos. Hoe meer J.S. in de tegenaanval gaat hoe meer er op gereageert gaat worden. J.S. je wilt winnen , maar in dit geval kan je niet winnen. Neem je verlies en tenslotte zal de rust wederkeren

En het beheer,....... dat doet er toch niets aan. Het beheer zal dan dagelijks alle berichten moeten moeten kontroleren en dat is verbonden met "werken".

Ik heb al eens geschreven , je ben hier als een anoniem in een virtuele wereld. In de echte wereld heb je een gezin met een liefhebbende echgenoot en pareltjes van kinderen. Verlaat die anonieme wereld waar anoniemen proberen je te vernietigen en ga naar de reeele wereld waar je de liefde van je echtgenoot enje kinderen krijgt. Dit zal tenslotte een veel beter gevoel geven.
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      Dit kan ik alleen maar onderschrijven , de "disliker" begint nu te genieten want die merkt dat J.S. eronder gaat lijden , gezien de posts van overzichten van alle dislikes. J.S. spendeert nutteloze tijd, tijd dat je veel beter voor andere zaken kan reserveren. J.S voelt zich machteloos. Hoe meer J.S. in de tegenaanval gaat hoe meer er op gereageert gaat worden. J.S. je wilt winnen , maar in dit geval kan je niet winnen. Neem je verlies en tenslotte zal de rust wederkeren
      Goedemorgen Stevie!

Ik laat niet over mijn kant lopen, ik heb dit al 1,5 jaar gedaan. Wat jullie in feite zeggen is laat de bombardementen maar komen, maar als jij een piep geeft, ben jij degene die het uitlokt en wij gaan lekker staan toe kijken want je had je maar over moeten geven. Hoe krom is dit.

De disliker geniet helemaal niet, want ik sta niet op rood, dat is waar het hem om gaat. Dat heeft hij al eeuwen terug aangekondigd. Daarom verwijdert hij ook zijn eigen posts (Wael01, Moaz, Damianne). Je begrijpt er niets van. Waar het hem om gaat is dat 'een wijf' (zijn woorden) hem de les niet leest, pure machtsvertoon. Ik ben meer geïrriteerd door jullie houding dan door Desi. Het is net alsof een verkrachter zijn gang gaat en omstanders er gewoon bij staan te kijken (en Eke van de Reclassering gaat nog even gezellig een bakkie met hem doen), want je kunt toch niets aan dit geweld doen, laat de agressor maar, je kunt niet winnen. In mijn opinie was dit nooit gebeurd, als iedereen 1,5 jaar geleden massaal achter mij had gestaan (net als met die vieze plaatjes en praatjes).

Mij interesseert die da3wat el char (vervloekte) geen ene moer, het kan mij niet schelen of hij een hekel aan mij heeft. Het gaat hier om een bepaalde terreur, alsof je hier een 'gang' hebt rondlopen. In dit geval een azullistische gang. Je mag hier niet tegen de Hirak (Rif demonstraties) zijn en als je het over normale gangbare zeden hebt word je uitgemaakt voor Relifanaat of Saoedi Arabië erbij gesleept.

Ik heb liever een Roberic, die tenminste dezelfde rechten qua vrije seksualiteit toekent aan de man én vrouw, dan dit soort hypocriete gecorrumpeerde mannen, die gillen over bezems (sletten) en vervolgens hier vrouwen in onderbroek plaatsen, let op, natuurlijk niet hun eigen vrouwen, zussen, nichtjes, tantes of dochters.

Een dislike krijgen interesseert mij in feite niet echt, zolang het geen misbruik betreft en het gaat er mij meer om hoe de forumleden zich verhouden tot dit etterbakje en dat hij zijn zin niet krijgt.

En het beheer,....... dat doet er toch niets aan. Het beheer zal dan dagelijks alle berichten moeten moeten kontroleren en dat is verbonden met "werken".
      Het beheer haalt wel degelijk de accounts van Desi weg of bant ze. Desi maakt echter iedere dag een account aan en voordat je in de gaten hebt met wie je te maken hebt, omdat hij ook nog eens verschillende typetjes speelt die met elkaar discussiëren, ben je al weer een paar weken verder. Verder heeft hij slapende cellen. Ja, je hoort het goed. Er werd hier wel eens schamper over gedaan, maar het is zo. Toegegeven, het beheer zou hier iedere dag alle bijdragen moeten lezen, alleen dan kan dit stoppen. Daar maak jij een punt.

Ik heb al eens geschreven , je ben hier als een anoniem in een virtuele wereld. In de echte wereld heb je een gezin met een liefhebbende echgenoot en pareltjes van kinderen. Verlaat die anonieme wereld waar anoniemen proberen je te vernietigen en ga naar de reeele wereld waar je de liefde van je echtgenoot enje kinderen krijgt. Dit zal tenslotte een veel beter gevoel geven.
      Maak je niet druk ik krijg en geef genoeg aandacht aan mijn familieleden. Ik heb meerdere functies en opdrachtgevers qua werk, werk >40 uur, doe daarnaast nog mijn aandeel in huis, spendeer tijd met mijn gezin én kan deze da3wat el char van repliek dienen. Ik heb meerdere schermen, telefoons en computers tegelijk open staan als ik thuis ben. Maak je over mij maar geen zorgen. Deze junk heeft alle tijd, is de hele dag zo stoned als een garnaal en heeft mij nog niet weggejaagd. Er zijn namelijk maar 2 opties, of vertrekken, of vechten. Inmiddels heeft hij bijna alle vrouwen weggejaagd omdat hij wil 'domineren', mij niet!
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 8 Dislikes

Prikker Doenia E's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

De hulp troepen zijn gearriveerd! Barak Allahoe fiekie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 11 Dislikes

Could B Prikker Chibania's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

Sisterhood

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 9 Dislikes

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

I love you for the sake of Allah! May Allah reward you, Ameen.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 12 Thanks, 12 Likes, 10 Dislikes

Prikker Nancy Fantoom's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Merci beaucoup!

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Gracias

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 11 Thanks, 12 Likes, 10 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hahaha, mooi toch!

Je hebt echt geluk met sommige "vriendelijke" prikkers hier, maar dat je verwacht van ons dat we jou gaan liken, als we er helemaal niks mee gaan opschieten, daar doe ik niet aan mee.
      Zoals je zelf al zei, Saartje. Die gozer stopt niet en hij maakt verschillende accounts aan, dus wat wil je dan nog dat wij gaan doen, zolang je nog niet op rood staat?
      Alles is recht te zetten, Saartje, dus krom is krom en recht is recht, inderdaad, maar zo makkelijk gaat dan niet, Saartje.
      Je moet wel die recht willen hebben en het uitdragen, dus ook al krijg je je recht niet, wij weten wel beter.
      Je laat je teveel gek maken door die hele Desi en dislike-affaire.

Zoals ik al zei, zolang je normaal blijft doen, sta ik achter je en ik denk de rest ook, ongeacht wat jij met je twistzieke geest er van probeert te maken.
      Desi is de enige die jou disliked, dus ik zei al, ik wil hier gewoon helemaal niks mee te maken hebben, als het je zo erg naar de hart grijpt, dat je gewoon je "vrienden" over één kam scheert met die "Desi"...

Ik mag je heel graag, maar ik ga niet mezelf verlagen tot die Desi-level en Beheer spelen, dus de hele tijd ga liken en disliken.
      Serieus, ik heb wel wat beters te doen en voordat je weer gaat zeggen, wat doe je in deze topic etc., DOE FF NORMAAL!!!

Adem in, adem uit! Ik zal jou nooit op rood laten zetten, als het je zo erg naar de hart staat. Dus dat!

Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Nu moet ik echt weg, waren er meer dan 200. Allah y3atek saha!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 11 Thanks, 12 Likes, 10 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten