Hoeveel dislikes mag een prikker geven?
Ik heb nu meer dan 2100 van dezelfde "terrorist".
Ik ben geen huilie maar genoeg is genoeg.
Hoeveel dislikes mag een prikker geven?
Ik heb nu meer dan 2100 van dezelfde "terrorist".
Ik ben geen huilie maar genoeg is genoeg.
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Zo'n functie is eigenlijk verkracht door een zwakkeling.
Gewoon afschaffen !
Als een prikker wat te zeggen wil dan maar zelf reageren met meer dan 4 tekens.
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Hahahaha je ziet fantomen, Ouiseau!
Misschien tijd om uit te loggen en naar Mongolië te gaan, voor ff?
Grapje, maar ja, gewoon niet op letten, want je maakt het net zo belangrijk als dat je zelf wil(toestaat).
Goedenavond nog verder, bro!![]()
Iemand zei dat Beheer op vakantie was ook en nooit meer is teruggekomen....![]()
Ik begrijp je, maar zolang "beheer" er niks aan doet, dan zul je er maar mee moeten leren leven.
Het is niet in jouw handen!
Zijn die dislikes voor jou belangrijk? Ik druk niet op die knopjes, soms sporadisch ff, misschien ook omdat ik weet dat het "sommige" mensen wat doet, dus niet IK geef mensen de ruimte (om jou te "disliken"), maar dat laat je zelf toe.
Het is gewoon een "bonus", toch? Zie het van de positieve kant, je staat nu weer op een Top 5 Lijstje.![]()
Nee, zoals ik Saartje al zei, ik heb er niks mee te maken en ik wil er ook niks mee te maken hebben.
Dit is gewoon porren in een wespennest en ik zoek geen problemen, zo ben ik niet, alhoewel ze zeggen dat problemen mij zoeken.
Dit is geen probleem, voor de A-Team en de Ghostbusters!![]()
Ik snap niet dat mensen naar likes/dislikes kijken. Tis maar internet mensen.
"Uh sh*t, low and behold, RZA & Meth got another ninja scroll"
Ja, Ousieau, upload die nieuwe toespraak van de echte "beheerder", Onze Koning van Marokko, die had een toespraak gehouden en het filmpje is op Youtube, dus misschien kan je dat voor mij vertalen en zeggen waar hij het over heeft? Alvast bedankt, broeder!
P.S.: 't Was trouwens een toespraak van 20-aug-2017.
Laatst gewijzigd door SamirPlus; 21-08-17 om 19:42. Reden: was = waar
Bladwijzers