Dit kan toch niet : een vrouw die borstvoeding geeft tijdens haar huwelijk (foto)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/14 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 140

Onderwerp: Dit kan toch niet : een vrouw die borstvoeding geeft tijdens haar huwelijk (foto)

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Standaard Dit kan toch niet : een vrouw die borstvoeding geeft tijdens haar huwelijk (foto)

Ik begrijp zulke dingen niet ..Ik denk dat echte christelijke traditie dit gewoon afkeurt

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Standaard Re: Dit kan toch niet : een vrouw die borstvoeding geeft tijdens haar huwelijk (foto)

Schattig en onschuldig!
      Daar zijn de borsten voor!
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

trytth Lezenswaard H.'s Avatar
      Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      35

Standaard Re: Dit kan toch niet : een vrouw die borstvoeding geeft tijdens haar huwelijk (foto)

Ik denk, dat het beter is, als je accepteert dat er ook niet-moslims op de wereld leven. Jouw referentiekader (moslim, dus een kindje ontstaat pas NA het huwelijk) is niet die van een ander.

Borstvoeding is trouwens best lief.
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lezenswaard H. Bekijk Berichten
      Ik denk, dat het beter is, als je accepteert dat er ook niet-moslims op de wereld leven. Jouw referentiekader (moslim, dus een kindje ontstaat pas NA het huwelijk) is niet die van een ander.

Borstvoeding is trouwens best lief.

Ook in echte christelijke geloof is kind voor het huwelijk fout maar ik zeg niet dat zij die heeft met haar ex man of met deze huidige man dat is 1 en twee ..ze moet borstvoeding geven in een stille ruimte waar mensen haar niet kunnen zien en helemaal niet in een kerk vol met mensen of ruimte vol met mensen ...dit is ook christelijke traditie

Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      35

Ik begrijp je wel hoor. Ook ik vind het beter, als ze haar tiet eruit trekt in een aparte ruimte zonder toeschouwers. Maar misschien zijn ze niet eens gelovig en gewoon atheist of iets anders? Ze moet vooral doen waar ze zich gelukkig bij voelt. Het is mijn zusje niet (ik heb gelukkig geen zusjes).
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757433

Ik begrijp je wel hoor. Ook ik vind het beter, als ze haar tiet eruit trekt in een aparte ruimte zonder toeschouwers. Maar misschien zijn ze niet eens gelovig en gewoon atheist of iets anders? Ze moet vooral doen waar ze zich gelukkig bij voelt. Het is mijn zusje niet (ik heb gelukkig geen zusjes).

Dan is die kerk niet serieus bezig met hun geloof...er was ooit een vrouw uit een kerk gegooid omdat ze borstvoeding gaf in de kerk ..maar ik weet niet of zij dit ook in de kerk gedaan hebben of in stadhuis waar zij die gemeenteambtenaren zelf atheïsten zijn en dus geen rekening houden met christelijke geloof

Het kan dat zij atheïsten zijn

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556376

Dat is waar de vrouwenborst eigenlijk voor is bedoeld. Niet voor jou om je seksuele fantasien op bot te vieren. Het probleem is is niet de blote borst, maar jouw denken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

zoek de gelijkenissen?
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      89
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      35

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Dat is waar de vrouwenborst eigenlijk voor is bedoeld. Niet voor jou om je seksuele fantasien op bot te vieren. Het probleem is is niet de blote borst, maar jouw denken.
      Je neemt ons in de maling zeker? Dus de vrouwenborst is niet voor onze vermaak? Mijn wereldbeeld in gruzelementen, dank je wel.

*in een hoekje stiekem huilen doet*

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Je neemt ons in de maling zeker? Dus de vrouwenborst is niet voor onze vermaak? Mijn wereldbeeld in gruzelementen, dank je wel.

*in een hoekje stiekem huilen doet*
      Problematisch maar onvermijdelijk.
      dit zeg ik.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten