SF en NLse politie verspreiden onzin over Marokkanen: Daders Plofkraken hoofdzakelijk autochtonen - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: SF en NLse politie verspreiden onzin over Marokkanen: Daders Plofkraken hoofdzakelijk autochtonen

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

Standaard Re: SF en NLse politie verspreiden onzin over Marokkanen: Daders Plofkraken hoofdzakelijk autochtone

zo'n valluik zou maar in de war zijn en dat er nietsvermoedende pinnende mensen erdoorheen vallen.
      daarnaast is een valluik niet echt een probleem, neem een plank over de valluik heen en je kan er bij.
      het enige dat misschien zou kunnen helpen is die pinautomaten in een bunker te plaatsen. maar dan wordt zo'n pinautomaat veel te duur voor de banken. anders moeten we gewoon geld bestellen en dat we die ergens ophalen. een appie heyn of de sigarenboer of whatever. of laat mensen gewoon weer bij de bank hun cash halen aan de balie. western union werkt ook. of eigenlijk, er is een hele makkelijke oplossing, geld traceerbaar maken. bijna elke winkel scant het geld om te zien of een biljet van 20 of 50 niet vals is. elk biljet koppelen aan een pashouder, wanneer dat biljet gebruikt wordt om te betalen, en het is niet van de pashouder, boem, geld innemen en arrestatie verrichten of de politie bellen. die knakker gaat er dan vandoor en niemand meer die plofkraken meer interessant vindt.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173254

Standaard Re: SF en NLse politie verspreiden onzin over Marokkanen: Daders Plofkraken hoofdzakelijk autochtone

Zeg Rob, waarom typ je elke keer een heel verhaal in om het vervolgens weer te verwijderen? Nergens om je voor te schamen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Zeg Rob, waarom typ je elke keer een heel verhaal in om het vervolgens weer te verwijderen? Nergens om je voor te schamen.
      Kun je aangeven wat ik verwijderd heb?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173254

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Kun je aangeven wat ik verwijderd heb?
      geen idee. Er stond wat, toen niet, en toen weer wel maar net wat anders.... heb je soms een haperende verbinding dat je steeds opnieuw moet typen of zo.
      was dat stukje met dat Luik bij de pinautomaat....
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

geen idee. Er stond wat, toen niet, en toen weer wel maar net wat anders.... heb je soms een haperende verbinding dat je steeds opnieuw moet typen of zo.
      Ah zo. Klopt, ik doe dat vaker. Als ik iets plaats kan ik het nooit wijzigen. Dus copieer ik het bericht, haal het weg en plaats het opnieuw met de gewenste wijziging. Soms een typefout, een link die niet werkt, of een verandering in de tekst...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Doet hij vaker hoor Joessoef. Ik denk dat het onzekerheid is.

Ik heb daar zelfs een keer een topic over geopend.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten