Al Hoceima: Hirak-activist krijgt 20 jaar gevangenisstraf
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/8 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 80

Onderwerp: Al Hoceima: Hirak-activist krijgt 20 jaar gevangenisstraf

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Al Hoceima: Hirak-activist krijgt 20 jaar gevangenisstraf

De rechtbank in Al Hoceima veroordeelde negen Hirak-activisten tot gevangenisstraffen variërend van 1 jaar tot 20 jaar.

De rechtbank in Al Hoceima veroordeelde gisteren de 19-jarige Jamal Oulad Abdenabi tot 20 jaar gevangenisstraf. Hij werd beschuldigd van het aansteken van een brand in een slaapzaal van de politie en het belemmeren van de openbare weg voor de hulpdiensten, meldt het Spaanse persbureau EFE.

Jamal Oulad Abdenabi, een inwoner van Beni Bouâayach, werd gearresteerd op 26 maart toen een groep Hirak-activisten een politiegebouw in Imzouren (regio Al Hoceima) in brand stak.

Vier anderen werden veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf, drie werden veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf en één ander werd veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf. Zij werden vervolgd voor deelname aan een niet-geautoriseerde demonstratie, het niet opvolgen van bevelen, gewapende samenscholing, het beledigingen van politieagenten en het toebrengen van schade aan publieke eigendommen.

De rechtbank in Al Hoceima stelde het proces tegen 23 andere Hirak-activisten uit tot september, meldt H24info.

Al Hoceima: Hirak-activist krijgt 20 jaar gevangenisstraf | Marokko Nieuws

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Al Hoceima: Hirak-activist krijgt 20 jaar gevangenisstraf

Mijn neefje van 19 jaar tot 20 jaar cel veroordeeld.

Allahy7sen 3awen!

Marokko is naar de klote!!!

Ze denken niet na over de gevolgen wat deze lange gevangenisstraf teweeg gaat brengen voor en 19 jarige!

Ziek tot op het bot is dat land!

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Die gozer gaat er zeker psychisch uitkomen over 15 jaar ofzo.

Hij heeft gelijk! Wat hebben die orde-troepen te zoeken in de Rif-regio???

Jammer dat ze zijn betrapt! Wollah echt jammer. Ze hadden wat mij betreft mogen branden in hun bedden!!! die stelende ´orde-troepen´.

20 jaar niffo....jij gaat 12 jaar zitten en je bent 31 jaar als je eruit komt. 20 ga je niet zitten!

Mijn andere neefje in deze ´zaak´ is tot 18 maanden cel veroordeeld zoals ik al eerder heb aangeven. En die straf werd verlaagd tot 1 jaar!

Allah is groter dan die dieven in Rabat!

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614769

Wat hadden ze verwacht?

Hij werd beschuldigd van het aansteken van een brand in een slaapzaal van de politie en het belemmeren van de openbare weg voor de hulpdiensten, meldt het Spaanse persbureau EFE.

Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614769

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Die gozer gaat er zeker psychisch uitkomen over 15 jaar ofzo.

Hij heeft gelijk! Wat hebben die orde-troepen te zoeken in de Rif-regio???

Jammer dat ze zijn betrapt! Wollah echt jammer. Ze hadden wat mij betreft mogen branden in hun bedden!!! die stelende ´orde-troepen´.

20 jaar niffo....jij gaat 12 jaar zitten en je bent 31 jaar als je eruit komt. 20 ga je niet zitten!

Mijn andere neefje in deze ´zaak´ is tot 18 maanden cel veroordeeld zoals ik al eerder heb aangeven. En die straf werd verlaagd tot 1 jaar!

Allah is groter dan die dieven in Rabat!

Jij bent geen haar beter dan terroristen.
      M6 had al lang de opdracht moeten geven om adequaat op te treden tegen onrustzaaiers en de terroristen onder ze. Walou silmia.

Hier in Europa zouden ze ter plekke doodgeschoten zonder genade. De Marokkaanse EL MAkhzen is te beschaafd tot nu toe daar!
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Wat hadden ze verwacht?
      Orde-troepen die naar de moskee gebracht moeten worden voor een dodengebed.

Die krijgen de rekening gepresenteerd voor iets wat hun opa´s in ´58/´59 deden.

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jij bent geen haar beter dan terroristen.
      Echt wel! IK had het beter georganiseerd en er zouden echte doden zijn gevallen. Die neefje is dom en te inhalig gwst.

Laatste keer Osoe. domme vogel. Ga ergens anders aandacht zoeken ,bij je mama ofzo.

Ksssssssssssssssst!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614769

Orde-troepen die naar de moskee gebracht moeten worden voor een dodengebed.

Die krijgen de rekening gepresenteerd voor iets wat hun opa´s in ´58/´59 deden.
      Spanjaarden met hun vergif zijn jullie vijanden , ga met ze afrekenen als je echt ballen hebt!

Rif is Marokkaans en wie niet zich Marokkaans voelt en vindt dan maar verdrinken of vertrekken.
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614769

Echt wel! IK had het beter georganiseerd en er zouden echte doden zijn gevallen. Die neefje is dom en te inhalig gwst.

Laatste keer Osoe. domme vogel. Ga ergens anders aandacht zoeken ,bij je mama ofzo.

Ksssssssssssssssst!
      Jij kan niet eens zonder je miezerige luxe en gemak in Holland kaasterrorist ( Eric zou het mee eens zijn hahah)! ga wat spelletjes spelen want terrorisme is voor huilies en mietjes die niets hadden kunnen bereiken in dit leven.
      dit zeg ik.

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hier in Europa zouden ze ter plekke doodgeschoten zonder genade. De Marokkaanse EL MAkhzen is te beschaafd tot nu toe daar!

Zouden ze 8 jaar max krijgen.

Jij praat,denkt,schijt en schrijft poep. Niks nieuws onder de zon met een persoon die de Nederlandse taal zo slecht beheerst.

Deporteren naar Marokko moeten ze je jouw Osoe. Voor 6 jaar zonder inkomen. Ga jezelf maar redden.

Kijken hoe die schijnhelige reet het daar gaat volhoude met ´jouw makhzen´.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten