Rob Gosseling op een Marokkaans forum; - Pagina 10
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 10/14 EersteEerste ... 91011 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 91 tot 100 van de 137

Onderwerp: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      die focking nazi is een smiecht. laat je niet inpakken. hij vermoordt je zonder aanleiding, enkel om je uiterlijk. ik hoop voor hem dat ik de nazihond niet in ede of woerden tegenkom. ik heb genoeg achtergrondinformatie over deze shit-fascist geplaatst.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      die focking nazi is een smiecht. laat je niet inpakken. hij vermoordt je zonder aanleiding, enkel om je uiterlijk. ik hoop voor hem dat ik de nazihond niet in ede of woerden tegenkom. ik heb genoeg achtergrondinformatie over deze shit-fascist geplaatst.
      Hij is geen nazi vanwege de afkeer van een almachtige overheid met de nadruk op zelfredzaamheid.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Rob zit toch weggescholen in Chili, dus die zie je nooit meer..... Terug!!

Zo deden Hollandse kinderen vroeger, maar wij hadden scooters en snelle brommers, dus op een gegeven moment was de afstand niet te doen voor ze, want we pakten ze altijd.
      Wij waren altijd in het dorp en zelfs in hun wijk, dan kenden we iemand ofzo en dan kwam je die Hollandertjes ook tegen.
      Veel meegemaakt zo, hahaha, honden achter ons aan gehad en vaders, etc.
      Als je iets niet kan zeggen, omdat je er niet voor kan staan en klappen vangen, dan moet je je bek houden.

Jammer dat we niet altijd kinderen zijn geweest, want dan heb je toch meer schijt en niemand kan je wat doen, omdat je zogenaamd minderjarig bent.
      Deze wereld is naar de knoppen, man. Die Joden zullen ten ondergaan door hetzelfde als wat ze zo hoog hebben zitten. (eenzijdige vrijheid, smiechterigheid, onmenselijkheid/ongelijkheid, ruggeprikkerij, etc.)

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Rob op een Marokkaanse forum ademt weer zuurstof in door hier gif uit te ademen( Marokkanen dragen onzichtbare anti-gifmaskers en ze zwemmen in mocroonvriendelijke omgevingen als visjes in troebele wateren)

Er is maar twee soorten mensen : 1- een mens die van zijn medemens onvoorwaardelijk houdt
      2- eentje die is vergeten hoe je van je medemensen kan houden
      ( het hebben van persoonlijke redenen is geen universele excuus)

ik ben dit en dat is een politiek spelletje voor gasten die denken zich achter een etiketje of benaming hun ware gezicht te kunnen verstoppen..koekoek ! wees jezelf en kom hier prikken als medemens zonder valse aannames want we zijn hier geen buitenaardse wezens!
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Rob op een Marokkaanse forum ademt weer zuurstof in door hier gif uit te ademen( Marokkanen dragen onzichtbare anti-gifmaskers en ze zwemmen in mocroonvriendelijke omgevingen als visjes in troebele wateren)

Er is maar twee soorten mensen : 1- een mens die van zijn medemens onvoorwaardelijk houdt
      2- eentje die is vergeten hoe je van je medemensen kan houden
      ( het hebben van persoonlijke redenen is geen universele excuus)

ik ben dit en dat is een politiek spelletje voor gasten die denken zich achter een etiketje of benaming hun ware gezicht te kunnen verstoppen..koekoek ! wees jezelf en kom hier prikken als medemens zonder valse aannames want we zijn hier geen buitenaardse wezens!
      Bro, jij bent slim, man.
      Geen wonder dat Karin wil dat je hier blijft. Hahaha
      Jammer dat ze zo onuitstaanbaar is en dat wens ik je niet toe. Je verdiend veeeeeeeeeeel beter dan "dat"!

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Karin past wel goed bij Rob!
      ZE zegt dat ze al een man heeft, dus ik begrijp die hele gekke Karin niet.
      Wat kom je hier doen? Stomme heks!
      ZE wil niet bekeren, ze is niet bekeert, ze loopt op alles af te geven en komt hier beetje stoer doen... Hahahaahaha
      Wat een lachwekkende prikker, vind ik dat.
      Zielig gewoon...

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Karin past wel goed bij Rob!
      ZE zegt dat ze al een man heeft, dus ik begrijp die hele gekke Karin niet.
      Wat kom je hier doen? Stomme heks!
      Dus mensen die hier bij maroc.nl prikken zoeken per definitie een man of vrouw want anders zit je hier niet. Wat een logica weer van onze huistrol.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 2 Dislikes

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Iedereen tegenwoordig wil gevonden worden en niemand is serieus zoekend want zoeken begint bij jezelf hervinden!
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Het is redelijk gestoord om in Chili gaan wonen en om dan vervolgens de hele dag op een Nederlands forum in het Nederlands te gaan posten over wat er allemaal niet deugd in Nederland.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Het is redelijk gestoord om in Chili gaan wonen en om dan vervolgens de hele dag op een Nederlands forum in het Nederlands te gaan posten over wat er allemaal niet deugd in Nederland.
      Of in Nederland wonen en op een Marokkaans forum te posten over wat er mis is met Nederland en/of het 'westen'.
      Of Kaaskop zijn en op een forum voor Nederlandse Marokkanen, wat dat dan ook precies wezen mag, berichten te plaatsen.

Of bewonderenswaardig, al die mensen die zich daar geen bal van aantrekken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten